İzmirli arkadaşlar sabah sabah halkapınar metrodaki saçma aksaklığı yaşadınız mı?

Tamamen kuru gurultuydu boşu boşuna işe geldim. Cinlerim tepemde horon tepiyo.


0|0
1|17

En İyi Erkek Görüşü

  • sorun ve problemler ansızın gelmtekdir. önemli olan sağ sağlim varmaktır.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sırf sabahları halkapınar manyaklığını çekmiyim diye artık dolmuş kullanıyorum işe gelirken :)

    1|0
    0|0
    • Bende dolmuşçuyumda baya uzak taşındık mecbur kaldım nalet olsun ya

    • Hepsini Göster
    • Karşıyaka ve Bornova da 2 ana ofis var. Ben menderesteyim. Ömrüm bitiyo yollarda

    • Vavv çok kötü bende çamdibinde oturuyorum işim sarnıçta :D

Erkekler Ne Diyor 16

  • Günaydın diyip geçiştiriyim allah kolaylık versin size :D

    1|0
    0|0
  • Sakin ol
    Umarım günün geri kalanı güzel geçer

    1|0
    0|0
  • ya özlemisim izmirimin sorununu bile ya

    1|0
    0|0
  • geçmiş olsum umarım son olur

    1|0
    0|0
  • Her sabah ofisine giderken çektiğim rezaletten bahsediyorsun evet her gün yaşıyorum karşı yakadan bornovoya gitmek ne kadar da zormus meger

    1|0
    0|0
  • Normal bunlar hep oluyor ya salla

    1|0
    0|1
  • babak bacak üstüne atıp kahveni fırtla,

    1|0
    0|0
  • Vat didin gülüm
    Ben yok İzmir olmak

    0|0
    1|0
  • Burada da zincirlikuyu öyle :D

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun yıl 1996 da metro yoktu arada sıkıntılar yaşıyorduk demek artık metro olmuş sevindim İzmir çok güzel benim hayalimdeki ikinci şehir

    0|0
    0|0
  • Ne oldu ki

    0|0
    0|0
  • He yaşadim

    0|0
    0|0
  • bornovada sıkıntı yoktu halkapınarı bilmem İzmir burası normal

    0|0
    0|0
  • Sorma yaa hep aynı mi olur orası :)

    0|0
    0|0
  • namaz kıl gecer

    0|0
    0|0
  • Şimdi uzak bir kenttesin ve yağmur yağıyorsa. Düşüyorsam yüreğine tane tane. Ve sen istiyorsan, geIirim, seriIirim kıyıIarına…

    0|1
    0|0
    • Git işine ya manyak mısın nesin

    • Hepsini Göster
    • @pilav_ustu_az_kuru_2 anladım şaka olduğunu da adam sorularıma gizliden aşk ilan ediyo anlamadım kim olduğunu

    • Güzelliğin bir damlası olan LEYLA için uykuyu haram etmek çok değilse, Güzelliğin kaynağı MEVLA için bir ömrü feda etmek az bile.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...