Ya aşk kalmamış namus kalmamış tüm dert ilişki olmuş?

ben bu yaşıma kadar 2 kişiyi sevdim ilk aşık olduğumda çocuk yaştaydım 14 15 yaşlarımda reşit olana kadar büyük bir aşkla bağlıydım sonra ayrıldık falan ama gerçekten aşıktım bu yaşıma kadar hiç bir erkeği sevememiştim aile değerlerimde 2 bacak arasındaki namus hakkındaki düşüncemde bakireliğin %10000 gerektiğine inanan kadı kurallıyım. yıllar sonra ilk kez bir erkek kalbime girmeyi başardı fakat ilişki bağları güçlendirir aşkı arttırır demeye başladı önce güzellikle olmaz dedim ısrar edince ayrılmak zorunda kaldım yaa cidden hepiniz böyle misiniz? bu kadar basit mi yane herşey sadece sizin düşünceleriniz mi önemli bir kız nasıl yapabilir ki bunu nasıl inananayım beni bırakmıyacağına hadi buna inandım evleneceğimiz güne kadar yaşayacağının senedi var mı kusura bakmasın kimse ama bir erkek nasıl uçkuruğunu düşünüyorsa bir kızda kendisini düşünmeli ortada kalma riskini göze alabilene helal olsun dicemde artık bakireler dışlanır süt dilimleri gözde olmuş bir dönemdeyiz ): hadi bunları geçtim bir kız elalemin oğlunun altından kalkıpta babasının annesinin yüzüne nasıl bakabilir nasıl ben sizin kızınızım diyebilir hhiç mi utanmaz cidden merak ediyorum o olmadı başkasıyla evlenirken ne der kusura bakma ben başkalarının altından kalktım evleniriz sandım ama kısmet sanaymış beni böyle kabul eder misin? bu soru sorulur mu ya da bir erkek nasıl kabul eder patlak bir kızı babasının namusuna sahip çıkamamış biri koca namusu el namusu ne bilir mi? başkasının altında paspas olmuş bir kızı nasıl karı yapıp kendinizede sabah güvenip evde tek bırakarak işe gidersiniz? cidden merak ediyorum kimse kusura bakmasın ben erkek olsam kabul etmem benden öncekine veren benden sonrakinede verir abi bu böyledir? tek istediğim namusumla yaşamak evlenirken belime bağlanacak olan kırmızı kurdeleyi hak etmek sadece evlendiğim zaman evleneceğim erkeğin mahremi özeli olmak biz böyle büyüdük böyle gördük fakat bu şekilde olmak bu kadar mı zor artık sevecekse bir erkek ya adam gibi sevmeli ya da hiç umut vermemeli. çok canın isterse keraneye git kardeşim ya parası neyse ben karışlarım diyecek duruma geldim resmen :/


0|0
17

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...