Bu ego tatmininin amacı nedir canlar?

Çok fazla nasılım sorusu görüyorum. Güzel kızlar güzel oğlanlar sürekli foto atıp nasılım diye soruyorlar. Onlarda gayet iyi olduklarını biliyorlar peki neden bunu sorma gereği duyuyorlar? Biri kötü yorum yapınca eksiliyorlar ve yorumunuza kızıyorlar peki amaç ne biri bana anlatabilir mi? :/


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • insanoğlu övülmek ister :))

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İşsizlik biraz ego özgüven falan derken ortaya çıkanlar kendileri. Amacı bilmiyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Ego tatmini ve arayis baska ne olacak

    1|1
    0|0
  • Ego bir nefs hastalığı kardeşim.

    1|0
    0|0
  • e kendin yazmışssın amacı zaten ego tatmini işte biz çirkinler atmıyor onlar atıyor :))

    1|0
    0|0
  • başlıkta yazıldıgı gibi ego tatmini ki bence bu iyi bişey yani herkez iltifattan hoşlanır. Sistem çok güzel işliyor herkez köle herkez narsist

    1|0
    0|0
  • Haklısın bir sınırı olmalı artık

    1|0
    0|0
  • amaç başlıkta belirttigin şey zaten.. ego tatmini..

    1|0
    0|0
  • ego ne demek

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...