Annenizin sizi sinir eden cümleleri varmı?

annenizin sizi sinir eden cümleleri var mı örnek kapıdan iceri girerim ve mühteşem kelime gelir GELDİNMİ yok yoldayım hala :)


0|0
9|1

En İyi Kız Görüşü

  • Ben sana demedim mi erken yat diye o okula gidilecek

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Anne candır sinir edemez beni

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • evet. ben hazirlaniyorum cikicam o. da ne zaman donucen soruyor... sinirr oluyorum. daha cikmadim. nerden bilim. ne. zaman donucem:)

    0|1
    0|0
  • Yerleri sildiginde "Basmadan git " diyor, bende "ucarak mi gidim?" diyom ama kizamiyorum =/

    0|1
    0|0
  • Hadi
    Hadii
    Anca yatsan. bir işe yaramion :D

    0|1
    0|0
  • Gözünün önünde olsa bulamaz sözü 😄

    0|1
    0|0
  • ODANI TOPLA bu söze sinir oluyorum yaaa hazırlanayım mı kahvaltımı yapayım işe geç kalıcam hala karı odanı topla diyor :D

    0|1
    0|0
  • milletin kızı milletin kızı

    0|1
    0|0
  • Uyumuyo musun kızım 😄

    0|1
    0|0
  • Allah yardimcin olsun diyip durur

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...