Üniversite mi Lise mi?

Çok sıkıldım sınavlar falan şu büyük sınavları olayım üniversiteye gidicem ama kaygım var biraz. Sorum ise şu lisenin kıymetini blieyim mi? Yani üniversiteye gittiğimde liseyi özler miyim. ya da üniversitede ki arkadaşlıklar lisede ki arkadaşlıklar kadar canlı mı? Veya üniversiteyi de bitirmiş, iş hayatına giren birisi lise yıllarını mı özler yoksa üniversite mi?

Güncellemeler:
Cevaplarınız için teşekkür ederim :)

0|0
8|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Üniversitenin yeri bambaşka, liseye göre daha sosyal olursun arkadaş çevren daha fazla olur, kendini geliştirirsin, şehir dışında okursan hayatın zorluklarını öğrenirsin, arkadaşlarınla güzel vakit geçirirsin. Kısaca gidince daha iyi anlarsın demek istediğimi yaşaman gerek :)

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • şöyle liseye asıl lisedeki derslerin başarın ve bilgin üniversitede istediğin böl
    me gitmeni çok etkilio arkadaşlığı pek bilmem üni de herkes yeni oluyo başka arkadaşlar da bulabilirisn hocalar lisedekilerden bin kat daha iyi neden onlar prof daha iyi anlıosunn

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bil tabi kıymetini

    0|0
    0|0
  • Üniversite

    0|0
    0|0
  • Lise yılları ve arkadaşlıkları bir başkadır. Ünide herkes kendi kafasında

    0|0
    0|0
  • Üniversite.

    0|0
    0|0
  • Lise yıllarının yeri her zaman ayrı kalır

    0|0
    0|0
  • Bil tabi ki ama hepsinin kendine özgü durumları var hepsini yaşa tadabilidiğin kadar

    0|0
    0|0
  • Üniversite 3 deyim ve sana şunu öneririm ki fazla hayal kurma... lisenizin kıymetini bilin :)

    0|0
    0|0
  • liseeeeeeeeee

    0|0
    0|0
  • Üniversite-Bankacılık ☺

    0|0
    0|0
  • hayatın boyunca lisde mi kalcan üni okusanda okumasanda özlicen yani.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Lise cok ozleniyo degerini bil. Unide cok dikkatli secim yap. sevicegin bolumu okursan sıkınti yasamazsin oteki turlu iskence

    0|0
    0|0
  • Sana diyeceğim tek şey nerdeysen ne yapiyosan o anı yaşa onun kiymetini bil. Ben herseyin degerini sonradan anladim keske 5 sene öncesine gitsem diyorum ama ne çare. Lisenin kiymetini bil şu an için

    0|0
    0|0
  • liseyi hiç özlemiyorum ama üniversitedekilerde acayip yapmacık yani burayıda özlemicem

    0|0
    0|0
  • liseyı çook özledim.

    0|0
    0|0
  • Hic eskiyi ozlemiyorum. Mezun olunca da ozlemeyecegimi dusunuyorum. Meslege gecmek istiyorum :(

    0|0
    0|0
  • Lise cok baskadır çok güzeldir :) kıymetini bil.

    0|0
    0|0
  • Üniversiteye bir başla o zaman anlarsın lisenin kıymetini

    0|0
    0|0
Yükleniyor...