Daha basindayken son vermem lazim?

biri benden hoslaniyor. en basta hic hoslanmiyordum, kendi kendime hayatta olmaz falan diyordum. ama bana gösterdigi ilgi, davranislari, bakislari.. her gün yazisiyoruz ve ben de ona baglaniyorum gittikce. hatta simdi her mesajinda cok mutlu oluyorum. kendimi cok kötü hissediyorum cünkü ondan üc yas büyügüm.. olgun davranan biri, yasitlari gibi degil ama olmaz üc yas büyügüm ondan diye düsünüyorum... yasi uygun olsaydi hic düsünmeden devam ederdim. cok üzülüyorum o 17 olacak daha ben 19.. ondan vazgecebilmek icin ne yapmaliyim?


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • 3 yas onemli degil buyudukce anlarsin. sevebilecegin ve seni seven birini bulmak gercekten zor. en azindan dene olmadi ayrilirsin.

    0|0
    0|0
    • ciddi misin? üc yas cok fazla degil mi?

    • Hepsini Göster
    • sinifimiz cok dedikoducu oldugundan bu cocuk bu kizi seviyor bence falan dediler. sonra yok ya üc yas var aralarinda olamaz ki öyle bisey demeye basladilar

    • yakinda biter lise. unv de cok sorun olmaz.

Erkekler Ne Diyor 3

  • kardeşim de ona.

    0|0
    0|0
    • öyle demeye basladim. o da aci cekiyor ben de..

    • Hepsini Göster
    • sevmeye basladim diyorum ya

    • O zaman bir şans tanımalısın. egolarını yık ve çocuğa bir sanş ver. ergenlik yapar illa ki. o yaşta çok olgun olamaz zaten.

  • çok bir fark yok

    0|0
    0|0
    • üc yas?

    • Hepsini Göster
    • o zaman flört etmen ne kadar mantıklı?

    • flört etmiyorum? ilk defa birine güvenebilecegimi hissediyorum?

  • ben 20 yaşındayken sevgilim 35 yaşındaydı bir sıkıntı yoktu bende 3 yaş hiç bişey takma kafana.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ama çok küçükmüş ya

    0|0
    0|1
    • ama cidden yasitlari gibi davranmiyor. benimle ayni yasta gibi

Yükleniyor...