Sizce halka gizlice empoze edilen ve halkın normal gördüğü cinsiyetçi tavırlar neler?

sizce halka gizlice empoze edilen ve halkın normal gördüğü cinsiyetçi tavırlar neler? mesela gözünüze çarpan var mı? bir cinsiyeti aşağılayan davranışlar?

  • var mesela
    83% (10)60% (3)76% (13)Oy Ver
  • var da aklıma gelmiyor
    17% (2)40% (2)24% (4)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
4|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu çocukluktan başlar pembe t-shirt giymiş şuna başın kız t -shirt ü

    1|0
    0|0
    • çok haklısın çok kötü bir durum

    • Hepsini Göster
    • ama türkiyede ne kadar eğitim var orasıda var yani neyse görüşünüz için teşekkür ederim

    • Rica ederim

En İyi Kız Görüşü

  • kadının sokakta sigara içmesini tuhaf karşılayan takım erkeği normal görmekte dur sokağa çıkıp sigara içeyim :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • kadın gibi...
    adam gibi...
    küfürlerin büyük çoğunluğu kadınları aşağılamaya yönelik
    evde kalmak
    evinde otursun yine kadınlara yönelik aslında çok örnek var yaz yaz bitmez

    1|0
    0|0
    • evet ama bunlar çok göze batanlar zaten beklediğim bir cevap var ama onu sitede farkeden yoktur tahminimce

    • Hepsini Göster
    • ya herkes bilimsel kanıtlı falan diyorda hangi bilim insanı açıklamış nasıl bir araştırma yapmış onu diyen herkes aynı şeyi diyor erkek kadından güçlüdür bilimsel olarak kanıtlandı diyorlarda nerde o kanıt

    • bak ben tıp okuyorum kitaplarımızda kadın ve erkek farklılıkları sürekli belirtilir çünkü farklar var cinsiyetçilikle alakası yok bunun

  • Damsız girilmez diye bir kavram var bilirsiniz... Kavalyesiz girilmez yazısı hiç gördünüz mü?

    0|0
    0|0
  • ıbneler :P

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Var tabi.
    Kadınlar mesela sürekli güzel olmak zorundaymış gibi gösteriliyor.
    Makyajsız dışarıya çıkamazsın gibi mesela
    Ve kadınların sürekli bir tarafları açık farkındaysan. Etleriyle ön planda tutuluyor.

    0|0
    0|0
  • kadın şunu giymez , bunu giymez, x'i giyiyorsa kesin kendini teşhir ediyor vs vs, harbi kız şunu yapmaz, şöyle davranmaz küfür hele aman allahım kesinlikle etmez. Erkeklerde de aynısı geçerli ama onlar bizden daha serbest. Bir de aman en çok bilim adamı erkekmiş , en çok şair erkekmiş. Erkekler über zeki kadınlar he. Bu saçma sapan görüşten nefret ediyorum.

    0|0
    0|0
  • "Erkek adam"la başlayan her cümle.

    0|0
    0|0
    • aynen birde kadınların adam gibi adam ol lafını kullanmaları yok mu
      güya erkek gibi kelimesi cinsiyetçi olabilirmişte adam kelimesi cinsiyetçi değilmiş bla bla

Yükleniyor...