Daha 1 haftadır konustugum bırı var bana evlılıkle ılgılı vaatler sundu?

avrupa medıkal satısta mudurm dedı emın evımden ev alıyor aylık 1800 oduyormus. bnde maasını sordum her ay o kadar oduyon sna ne kalıyor dedım mudur oldugunu bılmıyordum guldu bn mudurum dedı.. 1.800 ne kı nededı artı arabam var son model dedı..
ve aıleme yakısacak kızsn dıyo tıpıde ıyı sızce cok mu parasyla hava atyor? yoksa cıddı oldugundan mı evını arabasını ısını dedı


0|0
7|15

En İyi Kız Görüşü

  • Ciddi olan adam evini Arabasını neden sölesin ya böyle bir kafa olamaz bunun bile bir uslübu vardır durumum iyi ilerden zorluk çekmeyiz vb şeler söler ben samimi bulmuyorum bu maaş konularını ev, araba mal mülk mevzularını...

    0|0
    0|0
    • ya ben sordum cunku bnde emın evımde calsıyorum her ay ne kadar oduyon evın fıyatı falan su tarıhte çıkar dıyrdum sna ne kalacak cok odemıssın dedım oda maasım cok 1800 ne kı dedı arabamda var dedı son model demesı saçma resmlerıde havalı zaten

    • Hepsini Göster
    • amşn canımm sagol :)

    • Evmiş, arabaymış... bunun için'mi evleneceksin adamla? Gerçek sevgi saygı yoksa ne kadar mutlu olursun? Sen bunları hiiiiç gaaale alma. Kendine güvenen adam bunlardan hiç bahsetmez.

Erkekler Ne Diyor 15

  • Parasıyla hava atıyor..1 haftadır konuştuğun birinin evleneceğim gibi laflar söylemesi başka şeyler istemesine işaret.. Güvenme..:Amacı başka.

    0|2
    0|1
  • Bu adam seni aldatirda hersey yapar. Akli basinda kimse 1 hafta tanidigi kisi ile evlenmeye kalkmaz, eger bu kalkiyorsa seni sadece bir mal olarak görüyor, alabilecegi bir mal.

    0|0
    0|0
  • ya zaten kendını belli eder durumu ıyı olan adamda harbı okuzmuş ak adam malını ovuyorsa bılkı bı bk luk vardır derim ben ben olsan spetlemiştim bile sizdede mallık var hemen evlenez dedimi verıyonuz memleke o-c kaynıyor dıkkat kızım dıkkat dıyeceğim bu

    0|0
    0|0
  • Çok saçma bir diyalog, parası kadar konussun altı üstü maaşlı eleman ya..
    Bırak böyle adamları, 2 kurus parayla adam oluyorlar

    0|0
    0|0
  • Kulağa hoş gelmiyor sözleri sanki...

    0|0
    0|0
  • Uzak dur.

    0|0
    0|0
  • Parasıyla kendini ön planda tutan erkek karaktersizin tekidir.

    0|0
    0|0
  • Baya erken davranmış seni nasıl tanımış bir haftada

    0|0
    0|0
  • Kacirma zengin avcisi seni :D

    0|0
    0|0
  • Uzak dur ne olursa olsun uzak dur !!!

    0|0
    0|0
  • Sen çok boş bor kıZsın karşındaki adam gibi

    0|0
    0|0
  • Bir hafta da insan tanınmaz ama.

    0|0
    0|0
  • Seni elde etmek için demogoji yapmış sana

    0|0
    0|0
  • Davulun sesi uzaktan hoş geliyor gerçekten :)

    1|0
    0|0
  • Bence numara yapıyor, kanmayın. Ayrıca yaklaşım tarzı ve konuşma şekli son derece basit geldi. Menfaati maddiyat üzerine.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sen de yedin

    0|0
    0|0
    • hayır canımm yaa bı suru resımlerı varr sanada atabılırmm :D

    • Hepsini Göster
    • daha erken dedım ne dıyım oda 22 şu an bn 20. askerede gdecek. 2-3 yıl sonra. bn evlılık maksadyla senle konusrumm sevgılı konularına karsıyım dedı

    • bı kız olsun tam olsun evleneyim dedı oda aıleme yaksacak kızsn dedı

  • İnanmayın şöyle soyleyenlere

    0|0
    0|0
  • ciddiysen gel işte ben buluşmaya gelemem de

    0|0
    0|0
  • Sen istemiyosan bana yönlerdir kanka 😬😬😬😬

    0|0
    0|0
  • piçe bak :D hava atıyor yol ver ya öylelerine

    0|0
    0|0
    • :D :D ama bn sordum pda oyle dedı yoksa maaşına kadar kım der

    • bende sana maaşımı söyliğim 3000 inanma :D anladın

  • Aileme yakışacak. .. laflarïndan hiç hazzetmem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...