Neden buradaki kızlara kötü deniyor?

her yerde görüyorum burdaki kızlarla evlenilmez, buradaki kızlardan birşey olmaz, buradaki kızların ne olduğu belli diye. bunu söyleyenler de bu sitede takılıyor. sitede hangi cinsiyetin daha sapıkça şeyler konuştuğunu herkes biliyorken neden erkekler kendilerini mükemmel görüyor ki hepiniz burada takılıyosunuz neden kızlar kötü de erkekler iyi oluyo o zaman?


0|0
10|30

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu sitede kendini beğenmiş arkadaşların söylemleri o söylediklerin.

    Onların evleneceği kızlar cipsten mi çıkacak?
    Öyle biri çıkar ki pişman olmak ile az gelir.

    Gayette düzgün kız ve erkekler mevcut sitede.
    Sadece ego olayları insanları birbirine kötülettiriyor.

    Geçmişinde bu siteye üye olmuş biriyle evlenebilirim. Gözüm arkada kalmaz bile.

    5|0
    0|0
    • sen anlamıssın beni tesekkürler

En İyi Kız Görüşü

  • Burdaki bazi kizlarda erkeklerde çok ahlaksızca sorular soruyorlar
    Bizde artık genelleme yapıyoruz
    Mesela bende burdaki erkeklere merhaba bile demiyorum korkudan
    Genelleme doğru değil çok iyi kızlar ve erkekler de var burada zamanla denk geliyorsun
    Biz bazılarımız düzgün takiliyoruz burada
    laf atanlardan bilsinlerki onlarda bu sitede!

    1|0
    0|0
    • benim ayar olduğun sey de bu genellemeler zaten sen cok iyi anlamıssın beni

    • Boşver takma burdakiler gelip geçici :)
      Gizli kullanıcı yapmışım yanlışlıkla

Erkekler Ne Diyor 29

  • evleneceği kızı diğerlerinden farklı görme çabası

    4|0
    0|0
  • buradaki kadınlarla birlikte olmam çünkü sitedeki amacım bu değil ama kötü diye nitelendirilen kadınların bazıları gerçekten güzel kadınlar gündelik hayatımda karşılaşsam yakınlaşmak isteyebilirim. böyle aşağılayıcı nitelendirme yapanların sapık olduğu bariz ve kedi ulaşamadığı ciğere pis der hesabı insanları karalama peşindeler

    2|0
    0|0
  • sen kim olursan ol ne olursan ol ne yaparsan yap karşındaki seni görmek istediği gibi görüp anlıyor.. o yüzden kimin ne düşündüğünü pek fazla takmıyorum kendimce..

    2|0
    0|0
  • yaa onu diyen halt etmiştir. burdaki ergen olmayan kızlar candır.

    3|1
    0|1
  • Buradaki kızları eleştiriyoruz diye bu sitede takılmamız mı gerekir? Sokaktaki insanları da eleştiriyorum, sizin mantıkla "sokakta yürümeyim" mi? Kötü bulduğuma kötü derim.

    Reelde de sanalda da erkeklerin %60'I, kızların %75'i çürük yumurta

    0|1
    0|0
    • burdakileri elestirenler sırf bu sitede takılıyo diye kızları kötülüyo. eger sokakta yürüyen kız kötü diyosan sokakta yürümüceksin anladın mı demek istediğimi. bak en azından erkeklerin de cürük oldugunu söylüyosun benim istediğim de insanların bunu görmesi zaten sadece kızları kötülememesi ve genelleme yapmaması

    • Hepsini Göster
    • Kaybettiğim bir şey yok bence... Ses çıkartmayı bilmiyorsanız öğrenin, bir gün Kürt sorunu veya Ermeni sorunu üzerine, çok değil 1 gün yahu, 1 cümle bir şey yazın da duyarlılığınızı insanlığınızı iyiliğinizi görelim. Bunu yapmadığınız sürece aynı kefede duruyorsunuz. Yapamıyorsunuz, sonra da "Ben sanalı ciddiye almıyorum, reelde çok kaliteliyim" deyip duruyorsunuz. Kalitenizi gösterin, ölmezsiniz kızlar...

    • yazmadığımı nerden biliyosun? daha dün sırf bu konuda gereksizin biriyle tartıstım hem de saatlerce. nerde bu konuyla ilgili bişey görsem hemen yazarım kimin ne düşündüğünü umursamadan. onlara yazınca da kötü oluyorum fasist oluyorum yazmayınca da ses cıkarmayı bilmiyo oluyorum. kim ne derse desin ben oldugum kişiden vazgecmicem. sen de istediğin kadar herkesi aynı kefeye koy. bir gün öyle olmadıgını ögrenirsin.

  • tanımadığım kişiye kız olsun erkek olsun bişey diyemem iyi ya da kötüdür diye

    1|0
    0|0
  • Erkeklere de kötü diyorlar.

    1|0
    0|0
  • Kör kendinden bilirmiş.

    1|0
    0|0
  • ben demiyorum :) bence kızlar da erkekler de aynı

    1|0
    0|0
  • Evet burdaki kızların ne olduğu belli değil ve en sapık konuşan bayanlar

    0|0
    2|1
    • neden erkeklerin ne oldugu belli oluyo da kızların ki olmuyo?

    • Hepsini Göster
    • o zaman böyle yorum yapmıcaksın kızların ne oldugu belli diye

    • Yaw kızım git

  • erkeklerede denmesi lazım o zmn bunlarr

    1|0
    0|0
  • Aramıza düşmanlığı ilk siz koydunuz çünkü. Sevdik hata ettik. Tribinizden, duygusallığınızdan çekmediğimiz kalmadı. Bir insan gibi sevmeyi başaramadınız, o yüzden "kötüsünüz"...

    0|0
    1|0
    • ben genel kız erkek olaylarından bahsetmedim site içinden bahsettim. ama ona da cevap veriyim. biz bir erkek sapık diye ya da hırsız diye tüm erkeklere bu muameleyi yapıyo muyuz? bir iki kişinin davranısı tüm kızlara mal edilmez. insan gibi sevmediniz ne demek ben deli gibi sevdim ama terk edildim napıyım bütün erkeklere hakaret mi ediyim şimdi

  • Çünkü ben reelde görmediğim ahlaksızlığı bu sitedeki kızlarda gördüm. ve şaşırdım. açılan konulardan ve sorulardan az çok belli oluyor nasıl bir kapasiteye sahip oldukları. geniş bir potansiyele sahipler. ama kötü kız demiyorum sadece tercih edilmez öyleleri. mezhepleri baya geniş burdaki kızların çoğu % 85

    0|0
    2|1
    • erkekler onlardan aşağı kalıyor mu sanki? neden tek cinsiyeti bu kadar kötülemek her kıza senin ne oldugun belli demek?

    • Hepsini Göster
    • genelleme yapmak yanlıs değil mi sitedeki her kız böyle demek

    • genel konuşmadım. kendimce istatistik verdim zaten % 85 öyle kalan % 15 ideal

  • kötüler iste

    0|0
    0|0
  • buradaki değil ki tüm kızlar kötü :)

    0|0
    3|1
  • Asil erkeklere oyle bakiyonuz ama kizlarda seytqn yalanci iki yuzly

    0|0
    0|0
    • nasıl bütün erkekler ş*refsiz iki yüzlü değilse bütün kızlar da yalancı ve seytan değil neden anlamak istemiyosunuz

    • Hepsini Göster
    • sana ön yargılı değilim ama gizliden cıkmak da istemiyorum

    • Takip et beni :)

  • Ben yeni üyeyim tanımaya çalışıyorum o yüzden birşey diyemeyeceğim ama burayı yardımlaşma platformu olarak görmek lazım. Burada tanışan mı oluyor?

    0|0
    0|0
  • İllaha ki iyilerde vardır fakat çoğunluk yaramaz bu bir gerçek kabul etsen de etmesen de.

    0|0
    0|0
  • okadar çok seks sorusu okuyorsunuz ki artık bilemedim bizden çok yani

    0|1
    2|0
    • sadece kızlara sorulan soruları görmediğiniz için böyle diyosunuz

  • ee yani ne yazdıklarını goruyor muusunuz hepsını okudunuz mu?

    0|0
    0|0
    • siz erkeklerin yazdıklarını okuyo musunuz? sadece kızlara sorulan sapık soruları görüyor musunuz? ya da gelen mesajları? bunlara ragmen nasıl kızlar kötü kız da erkekler cici erkek oluyo?

    • Hepsini Göster
    • ben diyorum ki bir iki kişi kötü diye herkese kötü denmez. kötü yok demiyorum karaktersiz yok demiyorum ama genelleme yapmak hata diyorum

    • ben genelleme ile bakıp on üzerinden değil de bir üzerinden yukarıya on a doğru tanıdıkça puan verme taraftarıyım adın nedir bu arada ben selçuk açık kimliğim mevcut seninle bu konuyu televizyonda bile konuşabilirim

  • herkes iyi kötü olan yok hele sen çok daha iyi bebeğim

    0|0
    0|0
  • Hepsi kötü değil. %80 ni kötü

    0|0
    0|0
  • hiçbi insan kötü değildir

    0|0
    0|0
  • kim demiş :D

    0|0
    0|0
  • Ortam kötü kızlara müsait genelleme yapıyoruz panp.

    0|0
    0|0
  • sanki burası başka bir dünya :D buradakilerin hepsi dışarda gördüğümüz kişilerin aynısı değişen bir şey yok :) iyide var kötüde bir genelleme yapmak bence yanlış..

    0|0
    0|0
    • bazıları sadece burada takıldıgı için kızlara laf ediyo onu diyorum

    • Anladım ben seni, herkes bence kendine bakmalı ona buna laf atmadan önce

    • bence de

  • Mesaj atar mısın sana resimli kanıtlayacam.

    0|0
    0|0
  • çoğu yollu

    0|0
    2|0
  • buradaki çoğu kız patlak verici

    0|1
    3|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • her zaman genelleme yapmak ön yargıda bulunmak bir şey değil. burada cinsel ilişki amacı yaşayanda var birilerine derdini anlatamayıp paylaşan ve insanların yorumlarını önemseyen insanlarda var. zaten kim neyse kimliğini belli ediyor

    1|1
    0|0
  • diyenlerin kendi kardeşleri bilgisayarın ne olduğunu bilmiyor galiba. kimbilir onlar nerelere giriyor...

    1|0
    0|0
  • Canim bak onlara cevap vermezsen kötüsün bulusursan bide sanal yaparsan iyisin yani herkes diil o bize kötü diyenler icin diyorum bunu.

    1|0
    0|0
  • Fesat düşünceli insanların söylediği şeyler bunlar. Sen kendini biliyorsan sıkıntı yok. İnsan önce eleştirmeye kendinden başlamalı, millete sataşırken kendilerini unutuyorlar işte

    1|0
    0|0
  • krdş bura türkiye ne bekli10

    1|0
    0|0
  • bu tamamen onyargı ve genelleme bebegım

    1|0
    0|0
  • Neden umursuyorsun ki? Boş ver.

    1|0
    0|0
  • Ya bıraksana onların ablaları anneleride burada haberleri yok hey yavrum heyy

    1|0
    0|0
  • Kötü olanlar kötü görüyor kendilerinden biliyorlar çünkü 😀😀

    1|0
    0|0
Yükleniyor...