Evet arkadaşlar LGBT yi destekleyen kaç kişiyiz?

LGBT destekçileri kimler el kaldırsın? LGBT destekçileri kimler el kaldırsın?


0|0
11|45

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 44

  • saygı duyarız ama desteklemekde ne.. tum dünya ıbne olsun lezbıyen olsun dıye pankartmı açalım.. sızdekı kafa kuşta olsa uçamaz valla...

    2|4
    0|1
    • kuşta olsa ters uçar :)

    • ahahaha.. akılane bı cevap guldurdunuz saolun.. ucabılse kesınlıkle ters uçar evet:))

  • Ben varım Lgbt li bireyleri sonuna kadar destekliyorum

    1|1
    0|0
  • destek ya da köstek değilim
    onca desteklenmesi gereken kurum, şahıs, dernek varken insanların kişisel tercihleri ile ilgili toplulukları önemsemiyorum.
    lösev i destekleyin
    tema yı destekleyin
    yeşilay ı vb.

    0|0
    0|0
  • + herzaman desteklerim hatta kanun olmasi lazim.

    1|0
    0|0
  • İnsanizmi destekliyorum herkes bir başkasının özgürlük alanını işgal edene kadar özgürdür.

    0|1
    0|0
  • Desteklemiyorum ama ilgilenmiyorum da başkalarının yaşam biçimi beni ilgilendirmez. Lakin bunu hukuki anlamda serbest bırakmaktan yana değilim ki bırakılmayacak da zaten.

    0|0
    0|0
  • Desteklemiyorum lanetlemiyorumda kanks

    0|1
    0|2
  • Destekliyorum. Daha dobralar daha içtenler. Ne düşünüyorlarsa direk söylüyorlar

    0|0
    0|0
  • ortada ezilen, toplum tarafından dışlanmaya çalışılan insanlar var ve tek suçları cinsel yönelimlerinin çoğunluktan farklı olması tabi desteklerim

    0|0
    0|0
  • Saygı durmak isterdim aam onlar yaptıkları eylemlerde bize saygı duymadıklarını acıkca beyan etmiş oldular

    0|0
    0|0
  • olanlara karışılmamalı ama hayatta zehir edilmesin onlara yalnız cinsellikle geçime zorlanmamalı normal yaşamda olmalılar

    0|0
    0|0
  • İşim olmaz

    0|0
    0|0
  • Bide şu son moda LGBT çıktı, insanları iyice değiştirdiler sanki normal bişimiş gibi :)
    nesini destekleyelim yaa?
    bu millet yakında hepimiz LGBT yiz diye pankartta açar :D :D

    0|0
    0|1
  • ne destekliyorum ne eleştiriyorum

    0|0
    0|0
  • Desteklemeyen kaç kişiyiz

    1|0
    0|0
  • Lgbt kelimesini duyunca kalkmış olan başka şeylerimizde iniyor (kesinlikle arka taraf değil)

    0|0
    0|0
  • Kim ne yapiyor umrumda degil. Saygı duyarm sadece.

    0|0
    0|0
  • Lezbiyenleri destekliyoruz 😃😂😉

    0|0
    0|0
  • ❌👎
    pre ile bile girmez'ler sana

    0|0
    0|0
  • Yahu bu ergenler ne özenti yaa :D

    0|0
    0|1
  • Desteklemiyorum desteklemem de.

    0|0
    0|0
  • L'yi sonuna kadar destekliyorum. Gerisi ne ilgimi çekiyor, ne hoşuma gidiyor, ne yargılıyorum ne de umrumda. Tamamen nötr'üm :)

    0|0
    0|0
  • destekten ziyade nötr'üm. yani saygı ile karşılıyorum.

    0|0
    0|0
  • Destek falan yok istemiyorum gay ve lez

    0|0
    0|1
  • Yürüyüş yapıp göz zevkimizi, huzurumuzu bozmasınlarda umrumda değiller.

    0|0
    0|1
  • desteklemem

    0|0
    0|0
  • Bilmem ki say bagayim

    0|0
    0|0
  • des tek le mi yo rum...

    0|0
    0|0
  • Ben destekliyorum

    0|0
    0|0
  • öyle bı saçmalık vardı dmi

    0|1
    2|0
  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 10

  • Desteklemiyorum, kösteklemiyorum, kimseyi taktığım yok!

    1|0
    0|0
  • desteklemiyorum ama saygı duyuyorum.

    1|0
    0|0
  • LGBT üyesi çok arkadaşım var eylemlerine desteğe gitmişliğimde var saygı duyuyorum

    1|0
    0|1
    • teşekkür ediyorum sagol canım

  • Destekliyorum

    1|0
    0|0
  • Asla desteklemem

    1|1
    2|2
  • Desteklemek derken?

    0|0
    0|0
    • arkasında olmak yani saygı duymak

    • Arkasinda durmam ama karismam da kimseye
      Herkes nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşasın

    • duymak isteediğim buydu :)

  • Saygı duyarım sadece

    0|0
    0|0
  • Desteklemiyorum, karşı da değilim. Kimin ne yaptığı beni ilgilendirmez.

    0|0
    0|0
  • 🌈✋🌈

    0|0
    0|0
  • desteklemiyorum ancak saygı duyarım okadar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...