Nasılsınız iyi misiniz moraller nasıl?

Nasılsınız arkadaşlar iyi misiniz moraller nasıl? Benimki her zamankinden bu arada iyi insanlara selamm :)

Güncellemeler:
Guncel
rwnkdsdsv

0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • konnichiwa orkun-san :) watashi wa daijoubu desu :)))

    0|1
    0|0
    • なぜ善を行います? 標準鉱山

    • Hepsini Göster
    • hahahaha :D tamam ben görmedim sayıyorum bu cümley :D neyse yatıyorum ben :) oyasumi nasai :)

    • ya ama cumleden o cıktı ne yazdıgını orda cok merak ettım evlenmek falan diyodu kız falan yani direk öyle geldi aklıma :D :D o zaman sana добра ноќ

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 3

  • Bk gibi berbat irenç karamsar dogarken yıldım sordugun ıcın sagol

    0|1
    0|0
    • Yapma be kardeşim bende de cogu şey yolunda degil ama bunu şükür bakarsın güzel günler gelir sonradan

    • Hepsini Göster
    • İçimi okudun. Benim 15-16-17 gibi ilk ergenlik çağlarımda kız arkadaşımı hangi güzel sahil bahçesine götürsem hangi kafeye gitsek diye bütün bir haftamı araştırma yaparak hayal kurup heyecanlanarak geçirirdim. Burdaki sorular kanımı donduruyor. Yok 4 saat aralıksız mesajlaşmış da yok son bir saattir hiç bir şey yazmamış da sizce beni sevmiyor mu diye sormuş haspam. :D

    • Bide aldatıp duruyorlar salk salk sorular sormuşlar insanlar. kansız olmuş valla kızlar da cok değişti güvenmiyorum artık hiçbirine

  • Ve #Aleyküm #Selam orta şekerli keyif

    0|1
    0|0
  • s. k gibi

    0|1
    0|0
Yükleniyor...