Günaydın🙋🏻 uyandığınızda ilk aklınıza gelen kişi en sevdiğinizdir😌 sizin aklınıza ilk kim gelir💑💕💕?

Benim aklıma sevdiğim bey gelir☺️ O kendini biliyor💑
💕💕💕

Güncellemeler:
Ne kadar sevgisiz insanlarsınız😛😛

0|0
1617

En İyi Erkek Görüşü

  • Her sabah olduğu gibi yine sevdiğim geldi :) Ve hemen geldim onla konusmak icin :)
    Aksam olmus ama fark edermi :). Yeni kalkan birisi icin sabah sayilir :) Seviyorum onu cok 🙈

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Günaydın. Aklıma ilk uzaktaki ailem geliyor inşallah bu güne de sağlıklı bir şekilde uyanmışlardır diyorum.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • Günaydın, saat aklıma geliyor..
    Saate bakmak zorundayım. 😕

    1|0
    0|0
  • O gelyor kanks

    1|0
    0|0
  • KendiM geldim 😕😕

    1|0
    0|0
  • Değişir duruma göre.

    1|0
    0|0
  • Aklim bos 😀

    1|0
    0|0
  • Telefon geliyo

    1|0
    0|0
  • i$ geliyor nedense..

    1|0
    0|0
  • @Herhangibiriişte hep aklıma gelir :P Gerçi hep aklımda kendisi :P

    1|0
    0|0
    • Sabah uyandığında aklına gelen kişinin sevgiyle pek alakası yoktur aslında bazen çok aklına taktığın bir şey de aklına gelir çünkü 😛

    • @Herhangibiriişte Hımm şöyle ki her sabah genelde sevgini hissettiğim için aklımdasın :P Ancak dediğinde haklısın bebeğim :P

  • uyanırsam söylerim dün 19 da uyandım halen ayaktayım

    1|0
    0|0
  • Patronum :) ise gec kaliyorum da hersabah uyaninca bugun nedicek acaba diye dusunuyorum:)

    1|0
    0|0
  • Bu tezini neye dayanarak savunuyorsun? Gerceklik Payi var mı cidden?

    1|0
    0|0
  • Hiç mi dürüst kız yok şu hayatta? Her sabah aklıma gelen soru

    1|0
    0|0
  • Hıııı bende aşık oldum birisine o geliyor aklıma direk :D

    1|0
    0|0
  • sevgilim yok ki :(

    1|0
    0|0
  • aklıma ilk meme gelir

    0|0
    1|0
  • Kankam

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Çişim gelir yani ne yalan söylim

    4|0
    0|0
  • tuvalete koşmak geliyo :))

    1|0
    0|1
  • köpeğim gelir çişidir mamasıdır suyudur ah ahh anne olmak çok zor :/

    1|0
    1|0
  • Günaydın. Annem gelir.

    2|0
    0|0
  • Görüşlerimi didik didik ettiğine göre o kendini biliyor 😘❤

    1|0
    1|0
  • Hicbisey gelmiyor of ya bu saat niye caldi diyerek uyaniyorum

    1|0
    1|0
  • Okul geldi ,

    2|0
    0|0
  • Kedim ;)

    1|0
    0|0
  • Uyumadim ben daha ya

    1|0
    0|0
  • günaydııın :) uyanınca benim aklıma gelen ilk ve tek şey kahvaltı değişmez :D

    1|0
    0|0
  • Beşiktaş :)

    1|0
    0|0
  • Arkadaşım gelir.

    1|0
    0|0
  • Çişim

    1|0
    0|0
  • İlk aklıma Okula gitmem gerektiği geliyo nedense 😒 Ama okulu sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • İlk uyandığım da sevgilim aklıma gelmez yok zaten o ayrı meselede olsaydı ondan daha önemli hayatımda şeyler olurdu aşk benim geleceğimi kurmayacak

    1|0
    0|0
Yükleniyor...