Erkekler nasil kizi sever?

Ben bikere sevmek istiyorum :( :'( diger kizlar surekli sevgili degistiyo :( ben tek bir kisi sevicegim icinmi boyle oluyo :( 18 yasindayim burada :( :'(


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • sevmek istiyorum diye ne tutturuyorsun ki sanki özenti dışında sevmenin bişi olduğunu biliyorsunuz :D daha yaş 18 sevmek istiyorum diyor ya :D zaten illaki birini seviceksin bu neyin acelesi :D?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bende hep bir tek kişiyi sevmek istedim. Ama öyle kahpeler çıktı ki karşıma ömrümü kaşar ettiler..

    Yani güzel kardeş bu senin istemenle olmuyor.. Omo reklamı değil ki bu hayat kirlendikçe güzel diyesin..

    0|0
    0|0
  • beyaz tenlı uzun boylu ince siyah uzun saçlı koyu renk gözlüysen gel ben seni her türlü severim hatta okulu bitiriym bu yıl gidelim evlenelim :)

    0|1
    0|0
  • evde kalırsan alırım ben seni söz

    0|0
    0|0
  • tipim değilsin..

    0|0
    0|0
  • Erkekler bu soruyu soran tarzdaki kızları sever :)

    0|0
    0|0
  • Futbolu sevsin , Ofsayt nedir bilsin , rakı içsin , beni sevsin falan filan..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...