Yalan söylemenin de bu kadarı... Siz olsanız ne yapardınız?

10 dakika önce dükkandayım iş yerimde biri girdi içeri abi Menemen e gideceğim (İzmir Bayraklıda iş yerim ) İnşaatta çalışıyorum cüzdanım patronun arabasında kalmış menemen dolmuşu 4 lira 3 lira eksiğim var dedi Kur'an hakkı için ALLAH için yardım et dedi bende dayanamadım verdim yarın sabah getiririm dedi tamam canın sağolsun yaa dedim...
Derken dışarı çıktı içime kılçık kaçtı çıktım dışarı arkasından adam yok uçtumu nan bu adam derken yanımızdaki komşu dükkana baktım orada oradan para istiyor abicim dedim girdim mekâna ver benim paramı abi 50 kuruş eksiğim vardı ondan şeettim ben dedim hani 3 lira eksikti? :@ Aldım paramı sizce kötü mi yaptım?

Güncellemeler:
@kizlarsoruyor böyle kişileri ayıklayın sitenin kalitesi düşüyor :@
@Brave_Heart_ a bakın...
Güncelll...

0|0
5|6

En İyi Kız Görüşü

  • içime kılcık kactı seslı guldum :)

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • İyi yapmışsın. Genç bir çocuk muydu? Hafif bitirim bir tip mi?

    0|1
    0|0
    • Doğulu İnşaatta çalışıyormuş abi sözde kıvırcık saçlı ufak tefek bişey 20-25 yaşlarında ben 1.68 im o daha kısa 1.60 civarında ya da benden az kısa işte :)

    • Hepsini Göster
    • Bilmezsem döverler. :):

    • Abi görmemişim yaaa :S Folkart Towes in tam karşısında caminin yanında yeni çiçekçi açıldı onun yanında ama yuıl sonu kapatıyoruz S:

Kızlar Ne Diyor 4

  • Geri almazdım 😁
    Arkasından hiç gitmezdim 😁
    Rastgele fark etseydim üzülürdüm 😐

    0|1
    0|0
    • APTAL yerine konmak... Desin ki harçlığım yok açım yemek ısmarlayayım... Ama 3 lira eksik deyip yan dükkana girerse sonra da 50 kuruş daha lazımdı derse :@ Dedim hani 3 TL işini görüyodu neden 3 buçuk lira istemedin? Kem küm diyo dedim hadi uza vermiyorum :@

    • Hepsini Göster
    • Tamam şimdi dövebilirim :@ Korkuttun beni şaşkın :@ :D

  • Yemin mi etti?

    0|1
    0|0
    • ALLAH Kur'an hakkı için dedi hatta :S 3 TL eksik diyor bana sonra 50 kuruş daha eksikmiş yandaki dükkandan onu istiyormuş :S

    • Hepsini Göster
    • Ya boşver 😂

    • Tamam şaşkın seni :D
      : D

  • Fazla fazla alaydın
    HEPSINI VER ya TIRREK :d

    0|1
    0|0
  • :))) sorun 3 lira mi?

    0|0
    0|0
    • Hayır YALAN...

    • Hepsini Göster
    • İnanma kimseye.

    • Tamam hemşo kızma :(

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ben de bir gün, dolmuşa binmek istedim cepleri kontrol ettim ama param yoktu. Sanırım düşmüş olacak dedim ve atm ye yöneldim. Atm de bozulmuş. sonuç parasız kaldım. Sonra bir benzin istasyonuna gittim ve kartından 5-10 lira çekim yapmasini ve bana nakit vermesini istedim. Kariyer olmaz dedi, oradan bir müşteri halimi anladı ve 5 tl verdi. Karşılıklı helalleştik. Kartını verdim görüşelim dedim.. kısmet dedi. Senin olayında da adamın doğru yalan olduğunu bilemediğin nokta gerçekte ne kadara ihtiyacı olduğunu bilmemen. sonuç olan olmuş.

    0|1
    0|0
    • Abi şu sorumu lütfen 1 kez daha okumanı istiyorum :S
      Dolmuş 4 TL dedi 1 TL var 3 TL eksik eve gidemiyorum Dolmuşa binmeliyim verirsen binip gidicem dedi yarın sabah geri veririm dedi dedim abi gerek yok sıkıntıda yok dedim sonra içime kurt kaçtı dışarı çıktım aynı senaryoyu ona söylerken dedim benim paramı ver sen duygu sömürüsü yapıp para istiyosun dedim abi 50 kuruş daha lazımdı dedi dedim sana sadece 3 tl lazım değil miydi neden benden 3.5 TL istemedin kem küm dedi dedim vermiyorum yürü git dedim senin parana mı kaldık be dedi gitti... Abi Dilense veririm ama dilenci değil imajı verip kandırıyorsa dilencinin Alâsıysa... :@
      Bende Motorsiklet kullanıyorum benzinsiz kaldım para yok dedim pompacıya abi 2 liralık benzin koy sana cüzdanımı bırakayım dükkandan para alıp getireyim dedim adam kardeşim senin sıkıntını anladıom ben fulleyeyim deponu dedi istemedim zorladı ve fulledi cüzdanını da al adamın asabını bozma dedi ve ben geçmiş gün 15 mi 20 TL mi neydi (3-4 sene oluyor)

    • Hepsini Göster
    • Anladım ahmetcim.

    • Kötü değilim halden anlaman için şeettim abi eyvallah ;)

  • Iyi yaptin da
    Kimseye acimayin ya
    Din uzerinden somürüyorlar

    0|1
    0|0
  • ustaca söylenen ve kurgulanan yalanlara hastayım ((: bu bıraz demode , nan nasıl yersın bunu yaa ((:

    0|1
    0|0
    • Nan yemedim ama Allah Kuran dediği için yalan olsa bile dedim ya doğruysa hem n'olcak yaa 3
      TL dedim sonra yandaki dükkana girince hani sana 3 TL yeterdi deyince kem küm etti aldım paramı şero dan nan şerosun git ya arka sokakta devam et :D

  • eğer birinin dilinden allah rıızası için geçtiyse o kişi geri çevrilmez sen ver gerisi allah la isteyenın arasındadır o verdiğin 3 lira belki seni veya sevdiğin bir insanı musibetten koruyacaktı

    0|1
    0|0
    • Yahu o adamı orada gördüm görmesem tamam o zaman ALLAH rızası için açım deseydi Yalan söylerse enayi yerine konmuş olmak kötü :@

    • Hepsini Göster
    • sen boşver yalancılığı onun günahı sen onun ihtiyacı olduğundan değil allah rızası için onu senin kapına göndeeren Allah'tır

    • Yok o şeytandan geldi ayar oldum ite

  • aynen iyi yaptın kardeşim gidip adam akıllı harcasa kafi ama içki içki

    0|1
    0|0
Yükleniyor...