Son zamanlarda yaşadığınız komik bir anı var mı :)) ?

Yakın zamanda izmir'e günübirlik gittim arkadaşları görmeye.. kordonda otururken bir falcı geldi , işte yok inanmıyorum desem de kavrayıverdi elimi hemen neyse öyle böyle dedik ben hatunu sinir ettim saydıra saydıra gitti. 5 dakika geçmedi ilerde başka bir falcıyla bana bakıp konuşuyorlar " elma şekerii yaaa nasıl tatlı ay dur ben yanına gidicem " diye. elma şekeri ne ya? dedim nasıl iltifat o... :)))

geldi yanıma aramızdaki konuşma şu ;
Falcı (+) " kırmızı var mı?"
Ben (-) kırmızı?
+ kırmızı işte
- ne kırmızısı hanfendi?
+ ( dudağımı işaret edip ) var ya işte bak çocuk özenmiş ver de sürsün
- hijyen diye birşey duydunuz mu siz hiç? kozmetik ürünü bu bisiklet değil bir tur atsın.
+ hediye edersin
- taa istanbuldan çocuğuna ruj hediye etmeye gelmiştim zaten...

sinirlenip yine gitti... 5 dakika sonra krem istemek için geldi ya allah aşkına git dedim kovaladım...

akşam konakta bir cafede arkadaşlarla sohbet ederken bu durumu anlattım. kadın arkadaşımdan krem istemiş sahilde. kız neden diye sorunca bu cevabı almış " pişik oldum apış arama sürücem " kız tabi şok olup burada mı süreceksin diye sormuş falcı durur mu yapıştırmış hemen " ne var sen pişik olmuyor musun " diye .. :))))))))
ben tabi koptum , allahtan kadına neden ne yapacaksın kremi diye sormamışım... :)))

sizin var mı yakın zamanda komik bulduğunuz bir anı? gülelim biraz :)


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Onlar bizim kafa bulmaya gittiğimiz sokakların annesi dışlamasan iyi olur ekmek parası işte :))

    0|0
    0|0
    • yoo dışlamıyorum. fakat samimi bulmuyorum. hepsinde aynı bahane oğlum asker karısı hamile , türkan şoraya benziyosun , 2 kişi var seni çekemeyen bıdı bıdı.. hep aynı şeyleri söylüyorlar...

    • Hepsini Göster
    • hehehehe öperim ben senin yerine artık :))))))

    • Tabii sevinirim inan :))

En İyi Kız Görüşü

  • öğrencım sabah 2 saat geç kaldı. Neden geç kaldın dedım. Uyuyakalmışım dedı.
    Cezalısın akşama kadar buradasın dedım. nedenmiş uyuyakalmak benım suçum mu dedı.
    Aramadınız hiç uyandırsaydınız dedı.
    Yüzsüzlüğüne gülsem mı kızsam mı bılemedım :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Sen buna komedimi diyorsun bundan 1 hafta önce Arkadaşlar ile Hamama gittik :D Hamamada bu arada ilk defa gidiyorum nasıl biryer olduğunu pek fazla bilmiyorum japon filmlerinde ya da dizilerinde genellikle hamam orada kaplıca oraya çıplak giriyolardı bizdedemi öyle olucak sanıyordum işte :D öyle birşey yokmuş :D Sonra iyicene keselettim kendimi havuza giricem ilk defa havuza giriceğim yüzme bilmiyorum havuzda 1.74 Derinliğinde kilolu olmama rağmen :D havuz kilolu milolu dinlemiyor kaldırıyor sonra havuzda yürüyorum parmak uçlarım zor yere deyiyor sonra şişko bir adam geldi bir atladı şerefsizim zaten zor zarzor ağır çekim yürüyorum sanki aydayım adam öyle dalga yaptı dengemi kaybettim havuza kafa attım düştüm içine harbiden :D Okadar korktum ki Ağzım açık nefes almayı bıraktım o derece bekliyorum öyle kurtalırmayı sonra arkadaş yardım etti ama az daha fazla derin olmayan bir havuzda b*k yoluna gidiyordum :D

    0|0
    0|0
    • yani anlatınca komik olmadı seninki de ama yaşayınca komik herhalde bunlar :)

    • Aynen arkadaş harbiden okadar güldüler ki yazınca komik olmuyor anlatınca konuşarak harbiden geçen anlattım arkadaşlar epey güldü :D ben bile güldüm anlatırken oradaki adamlarda kagır kagır güldü :D rezil oldum resmen. Abide uğraşıyor bana yüzme öğrretmek için o olaydan sonra :D korkuyorum suyun ortasına gelmekten anca kenarından tutunuyorum öyle ilerliyorum :D

  • Çok mutlu değiliz ama çok neşeliyiz :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...