Kürtler Aslen Sarışın Mıdır?

Saf Kürt ırkının sarışın olduğunu iddia edenler var doğruluk payı nedir sizce?

  • Sizcesi bizcesi mi var bunun
    35% (23)19% (7)29% (30)Oy Ver
  • Şıklar ne
    18% (12)11% (4)16% (16)Oy Ver
  • Bir arkadaşa bakıp çıkcam
    26% (17)33% (12)28% (29)Oy Ver
  • İyi geceler Allah ben uyuyorum
    21% (14)37% (13)27% (27)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
18|15

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • doğu bölgelerinde ermenilerin tecavüzleri çok fazla olmasından yabancı askerlerin tecavüzlerinde kaynaklı sarışın mavi göz geni doğuya dağıtılmış oldu yoksa 1890-1900 lü yıllarda sarışın mavi gözlü olanlar genelde yabancılar oluyordu osmanlı da olan türklerin kürtlerin hep saçı sakalı siyahdı sonrası 1914 den sonra patlıyan 1. dünya savaşı ortalığı baya karıştırdı yabancı askerler işgal ettikleri bölgelerde kadınlara tecavüz ediyordu o zaman herkes cepheye koştuğu içinde anadolu da doğu da erkek kalmadı ve bu boşluğu değerlendiren isyancı ermeniler işte ruslar köyleri yağmaladılar kadınlara tecavüz ettiler mavi göz sarışın saç geni de böyle yayıldığını düşünüyorum

    0|1
    1|0
    • bizim sülalede bir tane sarışın mavi yeşil gözlü olmayan yok türküz diyoruz kimse inanmıyor kim bilir noldu artık o zamanlar

    • Hepsini Göster
    • ahahahhahahah sarışın mavi gözlülere hakaret etmişsin resmen.
      ayrıca karadeniz bölgesi zaten genellikle full mavi gözlüler genetik olarak.
      tecavüzden başka sebeplerede yer ver

    • karadenizlilerin de sarışın mavi gözlü olması rumlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ve osmanlı zamanında ki çoğu türkte şu an yurt dışı diyebilceğimiz yerlerde yaşayıp orda evlenip çocuk yapmıştır ben sadece doğuda bu kadar çok renkli gözlü insan yaşamasının kendimce sebebini belirttim aratırırsan zaten fikir sahibi olursun =D

Kızlar Ne Diyor 17

  • Bizim bölümde bir akadaş var 12 erkek kardeş ve boy boy hepsi sarışın mavi gözlü :D ben orda anladım kaslen sarışın oluyolarmış

    2|0
    0|2
    • Onlar göçmendir.

    • @kaseterk göçme değillerdi heralde ya bizim grup içinde baya muhabbeti geçti çocukta onaylıyodu yani aslen sarışın olunuyo diye

    • Orta doğu da sarışın ne gezer kıçından teoriler işte kürt :/

  • Alakasız anket seçenekleri.
    İstisnalar olabilir ama sarışın değiller.

    0|0
    0|0
  • evet çok eskiden sarışın ve mavi gözlülermiş yani tarihtede bu var yüzyıllar öncesinde falan öylelerdi tabi araplarla karışmışlar ve ten renkleri değişti hepsinin :)

    0|0
    0|0
  • Tabi tabi ıstırap çeke çeke karardılar sarışınmış ha ha :)

    0|0
    0|0
  • Olabilesi mukkundur.

    0|0
    0|0
  • Rus kızı diyorum

    0|0
    0|0
  • Bazıları ermeniler yaymış sarışınlığı falan demiş de ermeniler kara kuru bir milletti ya.
    Asıl kürtlerin sarışın ve renkli gözlü olduğunu duymuştum. Bizim kürtler öyle değil ama

    0|0
    0|0
  • evet aslen sarışınlar

    0|0
    0|0
  • ayy ne saçma soru.

    0|0
    0|0
  • Komik kurtlet irani halktir. esmeriz yaniamasacik renk saca ve goze sahip olanlar da var. ancak türkler kadar iste. çok degil.

    0|0
    0|0
  • Esmer renkli gözlü diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • sarışın derler hep ama bilemiyorum

    0|0
    0|0
  • Evet öyle ama ben sarışın olmadım

    0|0
    0|0
  • İnsandan bile saymyorum onları, ne halt olurlarsa olsunlar

    0|0
    0|0
  • Anne baba kurt karalar çoğu
    Ben beyazım ama renkli göz yok
    Dedem babamınbabası bembeyaz yeşil gözlumuş sadece dedem oyle digerleri karamış

    0|0
    0|0
  • Evet öyleymiş. Adıyamanlı kürt bir arkadaşım vardı abisi anlattı kendi kökenlerini araştırmış öz kürtlerdenmiş hatta söylemişti bir isimleri varmıs onların ama unuttum. Ailecek beyaz tenli sarısın ya da kumrallar. İlk duyduğumda biraz hikaye gibi geldi sonra sonra birde öz kürtlerin o kökene sahip olduğunu duydum inandım.

    0|0
    0|0
  • Olabilitesi yüksektir.
    Benim annemin tarafının geneli sapsarı gözler renkli bir annem ve ben esmerim ablalarım da sarışın uzun boyludur.

    0|0
    0|0
    • Senin anne tarafın sarışınsa olabilitesi yüksektir tabii senin anne tarafın büyük ipucu

    • İçten içe bir gönderme var sözlerinde eğer bir kere Doğu'ya gitme zahmetine katlanmadıysan bu konu hakkında bilir kişilik yapman doğru olmaz.
      Ben küçük bir örnek verdim zoruna gitmesin. :)

Erkekler Ne Diyor 14

  • Bunu iddia eden arkadaşı şıklara koysaydın da biraz tıklasaydık keşke..

    0|1
    0|0
  • Bizde sarışını çok olan tek toplum balkan göçmenleridir... Boşnaklar filan... Onun dışında herkes bildiğin esmer. İstisnalar herkeste var.

    1|0
    0|0
  • İlk kürtler sarışındı amalelik yapa yapa karardılar :(

    1|2
    1|0
  • k*rt diye bir ırk mı var? Tarihi yok hayatlarında geçmişten günümüze 1 devleti olmamış ezik bir etnik köken. k*rtler kimseyi faşistlikleda suçlayamaz birader hiç boşa ağlamasınlar.%90'ı vatan haini olan bir topluluğun soylu geçmişi olan bir Türk'e faşist demesi sadece güldürüyor. Irkçıyız ne olacak?

    0|1
    3|0
    • Foşik tece :D arkadaşın dediği gibi k*rt diye bir ırk yoktur. Sadece etnik kökendir ötesi değil. Böyle bir etnik kökenin ise sarışın olup olmamasının bir önemi yoktur.

  • Dünya'da iki tane renk var zaten ya esmersin ya sarışın, zenciyi katmıyorum. Türkler'de esmer bilinir, ama Rusya'da yaşayan nüfusun 300 milyonluk kısmından 200 milyonundan fazlası Tatar Türk'üdür çoğunuz bilmez.. Köken olarak yani, asıl gerçek Ruslar esmerdir ve siyah tenlidir. Sarışın mavi gözlü gördüğünüz rus değil %100 tatar yani Türk kökenlidir. Yani anlayacağınız Türklerin kökeni hem esmer hemde sarışındır, kürtlerde hem esmer hem sarışın olabilirler ne var yani bunda?

    0|0
    0|0
  • Yalnız şu son şık ne ayak? sen kimsin l*n tosbağa? 😠

    @KızlarSoruyor şu soruyu kaldırır mısınız? adam resmen kendini töbe haşa Allah yerine koyuyor.

    1|0
    2|1
  • Aslen ermedirler gerisi ilğilendiğim bir konu değil.

    0|0
    0|0
  • neymişler bilmem ama daha ayrık kaşlı kürt görmedim ben ya

    0|1
    1|0
  • Kart kurt ;D kürt diye bişeymi var.. Ermeni kırmaları :)

    0|1
    0|0
  • ne içiyosunuz siz a. q utanmasanız slaw dıyeceksınız kendınıze gelin la,
    nn

    0|1
    0|0
  • saf kürtler sarışın ve renkli gözlüdür zaten

    0|0
    0|0
  • İddaa edenin kafasını yaşamak istiyorum

    0|0
    0|1
  • Aha ornegi ben 😂😂

    0|0
    0|0
  • inanan saflar var

    0|0
    0|0
Yükleniyor...