Biri bana bu adamların nerden cesaret buldugunu açıklayabilir mi?

çok merak ediyorm nerden geliyor o cesaretleri. otobüste filan rahatsız eden (anlayın artık) erkeklerin bu casereti nerden geliyor. başıma geldi bir çok kez ben şahsen utancımdan sesimi cıkaramıyorm. rezil olurum korkusu ile ve bu tacizcilern caseretine çekinmemelerine hayranım resmen. yani şaşırıyor insan. nasıl bir cesarettir bu arkadaş

Güncellemeler:
ya akıl vermek gerçekten kolay. ses çıkarın diye ama o utanç duygusunu bastırmak ve
tepki göstermek öyle kolay degl. ayrıca düzünelerce ses çıkarıp orda yalnız kalan hatta suçlanan kadınlar da var

0|0
7|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayatı bosvermis zaten onlar. kaybedecekleri birşey yok. serefszler . Sesini çıkarmayıp razimi oluyorsun

    1|0
    0|0
    • aşagıda da suçlamışlar. suçlamak kolay ama o utanç, rezil olma duygusunu yaşayan bilir. o duyguyla da zaten bişey yapamıyorsn. bir de ben de panik atak filan da var.

    • Hepsini Göster
    • aynen ben de istanbuldaym zaten. ve artık paranoyaklaştk toplu taşımalarda.

    • güvenli yerlerde dur. mesela arkanda kız olacak şekilde felan durmaya çalış mümkün oldukça.

En İyi Kız Görüşü

  • Hiçbir zaman almadıkları medeniyet ve terbiyeden.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • bir kere m. köyden O3 e bağlanmıştım ilerde otobüsden adamı indirmişler dövmeye kalkıyorlardı bende yanaşdım ne oldu ne olmadı diye anlamaya çalışıyordum.. adam küçük bir kıza taciz yapmış bunu öğrendimmi ben ve yanımdaki elemanda adama vurmaya başladı otobüsdekiler bu sefer ne oluyor demeye başladı o sıra trafik polisi geldi motorlu olayı ayırdı adamı aldılar millet derdini anlatıyordu biz bindik arabaya basdık gittik.. her neyse dediğim gibi gördüğünüz yerde ifşa etmek ve dayak atmak lazım öyle şerefsizlere..

    0|0
    0|0
    • ya ben hiç öyle bir olaya raslamadm valla. belki küçük kızın ailesnden birileri ordaydı onlar verdi asıl tepkiyi bilmiyorm ama genelde kadınlar bagırır çagırır adam da bişeler söyler filan öyle kalır. millet de izler yani

    • bilmiyom o kadarını..

  • bunun sebebi aslında hoşuna gidecek sanması çünkü tacizci kendine öyle şeyler yapılmasından hoşlanır aslında o yüzden başkalarınında hoşlandığını zanneder

    1|0
    0|0
    • tacize ugramaktan mı hoşlanıyorlar yuh

    • Hepsini Göster
    • hatta askerde bir arkadaşım vardı kadınlar otobüste minibüste kollarını kıllarını hafif hafif deydirilmesinden ve enselerine üflenmesinden tahrk olduklarını söylemişti kadın taciz edildiğinin bile farkında değil

    • ya vardır mutlaka öyle kadınlar zevk alan filan ama çoğunluk gerçekten utandığı için susar

  • Toplumun leş insanları onlar yaparlar

    1|1
    0|0
  • O o. Cocuklarina sert tepki vermedigin surece tacize devam edeceklerdir. Tam öldürmelik.

    1|0
    0|0
  • İşte onun emniyet literatüründeki adı halk tabiri ilede fordcu. bende polisim. Bir çok defa suç üstü yakaladım ama bayan şahıslar utandıkları için şikayetçi olmuyorlar adamlara işlem yapamıyoruz

    0|0
    0|0
  • Onların Cesareti otobüsteki kalabalıktan geliyor :D

    0|0
    0|0
  • Siz boyle tepki vermediginiz icin bu serefsizler bunu yapiyor sen agzini acsan döverler onu sen napiyosun diye ve bir daha yapamaz

    0|0
    0|0
  • senin sessiz kalisindan cesaret aliyorlar iste

    1|0
    0|0
    • nasıl kalkışabiliyorlar olay orda. önceden bilemezler sonucta ne tepki gelecegni

  • Sessiz kalanlardan ses çıkaramayanlardan hatta zevk alanlardan buluyolardır o cesareti

    0|0
    0|0
  • Sapık bu adı üstünde :D

    0|0
    0|0
  • işte siz ses çıkarmıyosunuz diye çoğalıyor bu dürzüler... başka seyler de yazardım ama oto sansüre takılıyo...

    0|0
    0|0
  • "ben şahsen utancımdan sesimi cıkaramıyorm. rezil olurum korkusu ile" Al sana cevap!

    0|0
    0|0
  • merak etme onlarında anasını bacısını taciz ediyorlardır adamlık değil nalet olsun karaktersizlere

    0|0
    0|0
  • sen onlara insan mı diyorsun şimdi

    0|0
    0|0
  • cahil cesareti

    0|0
    0|0
  • Bak o derece utangaç sın ki gizli kullanıcıdan paylaşmışsın

    0|0
    0|0
  • Sırf taciz için İstanbula gidip metrobüse felan binmeyi düşünüyorum. Harbiden böyle mal gibi sesinizi çıkarmıyosanız bırak sizi taciz etmeyi sizi becermek bile müstehaktır.

    0|0
    2|0
  • işte bu yüzden o leş kargaları cesaret buluyor sesinizi çıkarmadıgınız için aynı şeye şahit oldum ilkinde yanlışlıkla yapıyodur belki dedim 2. yi bidaha gördüm kıza baktım rahatsız olmaya basladı kendıne cekmeye basladı ama yüzünden belliydi utandığı sesini çıkaramadığı aynı şeyi bidaha yaptı en sonunda daldım inan buna oradakılerle onu bir güzel dövdük. çıkartın sesinizi biliyorum kötü birşey cekınıyorsunuz ama belli edin siz böyle yaptıkca o pislik herifler buna devam edecek

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Arkanı dönüp ağzına çak bir tane bir daha yapamaz şerefsizler

    1|0
    0|0
  • özgüven fazlalıgı hayattan beklentısı kalmamıs ınsanlar onlar

    0|0
    0|0
  • Ses cikarmadsn bogrune dirsek ya da dizinle malum yerine sert bir darbe o ses cikarsin yerse 😉

    0|0
    0|0
  • Sen sustukça cesaretlenirler susma!

    0|0
    0|0
  • Çakacaksın bir tane susacak

    0|0
    0|0
  • çok pardon sen neden sesini çıkartmıyosun utanacak bişey yapmıyosun sana yapılana susarak asıl sen kendinden utanmalısın ağzının ortasına çarpacaksın asıl o rezil olacak

    1|0
    0|0
    • bak sen de kadınsın. başına hiç geldi mi öyle bişey. bence gelmemiş. gelse nasıl bir duygu yaşadığını bilirdn. paylaşmda da belirttm o millete rezil olma duygusu aman kimse bişey anlamasın için uğraşmana neden oluyor. ya da uzaklaşabiliyorsan uzaklaşrsn ama genelde otobüs kılını kıpırdatamıcagn kadar dolu oluyor.

    • benin başıma geldiği için diyorum zaten açık konuşayım yanımda oturan adam göz göre göre bacağını bana sürttü defalarca ben kendimi kenara çektikçe o devam etti çünkü sustum en sonunda bir bağardım bütün minübüstekiler adamın üstüne yürüdü kadınsak kendimizi güçsüz dirençsiz göstermemeliyiz böyle zihniyettekiler kadınların herzaman sustuğunu düşünürler çünkü evdeki kendilerine bile ağzına açamayan eşleri ile bizi aynı kefeye koyarlar senin onlara tepki göstermen senden sonra başka bir kıza aynı şeyi yapmaması için bir korkudur

    • haklısnz tepki göstermek gerek ama ben sadece bunu yapamayacak kadar utanan ya da rezil olmaktan korkan insanlar da çok benim gibi. bu durumu duyguyu da anlamak lazm

Yükleniyor...