Erkeklerin tarafında nasıl kıymetlenebiliriz ki?

yani arkadaşlar bir erkeğin her dediğini yapmak ona her zaman uyum sağlamak onun tarafında kıymetinizi düşürürmü?

Güncellemeler:
...
,
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • benim nazarımda düşürmez ama bu kişilik meselesi herkes aynı fikirde olmayabilir. bunu aptal kız herşeye eh diyor diyen sevgililerde var ama benim böyle bir sevgilim olsa başımın üstünden indirirsem adam değilim.

    • teşekkür ederim

    • Öncekileri Göster
    • bu güzel dileklerinize canı gönülden katılıyorum mutluluklarınızın daim olsun sevgiler.

    • teşekkür ederim :) sizinde öyle

Erkekler Ne Diyor 20

  • Kendi fikirlerinizin de olduğunu, yanımızda olmadığımız zamanlarda da kendinizi ifade edebilecek ve koruyabilecek nitelikte olduğunuzu gösterebilirsiniz. Onlarca sayılabilecek şeyden sadece ikisi bu.

  • her dediğini yapmak, uyum sağlamak bence bir kadının yapmaması gereken birşey. kendi özgür iradesiyle kararlar almalı, kendini fikren ruhen onunla eşit görmeli. asla onu yuceltmemeli. köle gibi efendinin her denileni yapmak kıymetlendirmez. ne vaad edilirse edilsin.

  • en baslarda her ıstedıgını yap ki sonradan ben bunları bunları yaptım sıra sende dıyebılesın . güzel önerıdır haa

  • düşürür. gösterip elletme olayını her şeyde uygulayacaksınki değerli olacak.insan kolay elde ettiği şeyi kolay kaybetmekten korkmuyor. ama zor elde ettiği şeyler erkek için hatta insan için daha değerli oluyor.

  • Düşürür , biraz zor olursanız, o yönlerinizi severiz. Birde yapmacık olmayın , gereksiz yere özgüven taslamayın.

    • hmm anladım

  • kendin olmak lazım değilmiuyarsa uyar zaten

  • erkeğe çözülmeyeceksin eğer çözülürsen senden soğur gözlerin derinlere bakarsa o erkeği çok etkilersin erkeğe gizemli olduğunu hissedirirsen ve kalbindeki çocuksu ruhu çözersen seni çok başka sever anası gibi bacısı gibi yari gibi sever

  • her dediğini yapaıp, hep uyum gösterirsen(yani bunu yapan yalnızca hep sen olursan) yaşadığın şey ilişki değil kölelik olur

  • önemsemiyormus gıbı gozukuyor ama aslı oyle degıl sen napıcaksın bılıyormusun ılk kural bunun umursamaz tavırlarına kızdıgını sakın bellı etme elındekı kartları gostermıs olursun sende onemlı deıl de ınsanlık halı falan de gecıstır bak nasıl ımana gelıyor gorursun

    • teşekkür ederim :D

  • o zannedılır ama aslında oyle degıldır

    • ama iştemesela mesaj falan yazıyor cevap yazıyorum bi süre sonra cevap bekliyorum yok ya kısa kesiyor yada uyumuşum pardon diyor

  • Kesinlikle düşürür. bi kere şahsen ben ne desem yapan bir kız arkadaşım olsa belli bi süre sonra zaten ne desem yapıyor der ve onu kullanırım açıkcası(ben kullanmam diyende yalan söylemiş olur). haliyle sana olan sevgiside biraz düşer. biraz kendi kararlarını vermen lazım. Fazla uyum sağlarsanda ( mesela o ben maç izlemeyi çok severim diyorsa ve sende sevmesende bende biraz severim diyorsan) onun sana olan sevgisi biraz azalır, sıkılırsınız birbirinizden

  • edepli ne zaman konuşacağını bilen ve saçma sapan isteklerde bulunmayan gerçekleri görebilen birisi olduğunuzda. ilk günden el tutup ikinci gün öpüşüp 3. gün altına yatarsanız başka bişi beklemeyin zaten

    • aa yoook zaten öyle bişeyi kastetmedim öyle düşüncem asla olmaz :(

    • Öncekileri Göster
    • hiiiç öylesine

    • hoş değil..

  • herkezın sorunu ya benım ben kız arkadasımın her dedıgını yaptım cok sevdım mutlu olasını ıstedım ben ole yaptıkca o sımardı hıçbırsey yapmayan bırı oldum benden hıc bırsey beklemıyormus bu kelımelerıde duydum o yuzden fazla onemseme sen zararlı cıkarsın ve deger verdıgın halde sen kotu olursun zoruna gıder

  • Erkeklere özel olduklarını hissettirirseniz kıymetiniz artar aynı şey kızlar içinde geçerli ;)

  • zaten kıymetlisiniz.. sadeecebize değer verin uzak durmayın yeter :D

    • değer veriyorum zaten buyüzden kıramıyorum onu.Hep uyum sağlıyorum ne derse ama artık böyle bir düşünce gelişti kafamda sanki kararsızım :(

  • eğer ona aşkım gibi güzel kelimeler söyler ve sms atarsan her erkeğe istediğin her şeyi yaptırabilirsiniz. erkekler kadınlara muhtaçtır.

    • :) peki ilk başlarda sms atsan bile karşılık veriyordur ama sonradan yazarken cvbı yazdıktan birsüre sonra beklersin cevap yok sonrada uyumuşun pardon derse

    • bunu söylemesi senin ilgini biliyor ve akşam da smsleşip tartışmaya varmadan akşamı sonlandırmak istemesi ve uyuyor. sabah ola hayrola diyor anlaşılan ben de böyle yapıyorum genelde.

    • ama biz pek tartışmıyoruz gerçekten işte dediğim gibi ben öyle arıza bir tip değilim uyumsağlıyorum hep

  • düşürmez yükseltir ama ipleri eline vermiş olursunuz bişeye hayır derseniz sizi kırar olmaz buda

  • sevgülü gıymetlüm sen benüm gözümde dünya gıymetlüsüsün

  • kıymetlimisizsiniz zaten

  • düşürür hem de çok.Bi erkeğin gözünde yükselmek için yüz ve fizik güzelliğinizin çok iyi olması gerekir.

    • peki bu çok katıca bir cevap değil mi yaa :((

    • pek duygulara önem vermeyiz.Kocana istediğin kadar kötü davran ama çok güzelsen çok değerlisin.Durum bundan ibaret

Kızlar Ne Diyor 6

  • bir erkeğin her dediğini yapmak kıymetli bir şey midir ki kıymet bekleyesin?

    • ama çok seviyorsan ?

    • Öncekileri Göster
    • doğru haklısın

    • önce kendini sonra onu düşün. kendi isteklerini önemse ki o da sana senin kendine olan saygından dolayı saygı duyabilsin. bu da seni kıymetli yapar.

  • El üstünde tuttukça ayak altına düşülebileceğini unutma ~

  • Dusundurmez tekmeyi basacagi zaman hicbirsey umrunda olmaz canim

  • Sevgili değilseniz iş çok zor bu zamana kadar seni sahiplenmesi gerekiyordu sonuçta 6 ay geçmiş aradan ,niyeti seninle sadece zaman geçirmek oturup adam akıllı konuşman gerekiyor baktın hayatında değil ben böyle bir arkadaşlık istemiyorum artık sıkıldım deyip tepkini koyman gerekiyor zaten kestirip atarsa niyetini belli etmiş olur,baktın daha fazla ilgi gösteriyor gerçek anlamda hayatına almak istiyorsa zaten gitmeyin senin olucaktır.

  • Mikrop gibi davranırsan en değerli sen olursun.

    • ciddi misin bu ilk bakışta nefret ettirme taktiği gibi duruyorda

    • Tecrübeyle ve çeşitli gözlemlerle sabittir:)

  • 2 memeyle.Gerçek bu.

    • ibretlik tespit..

Yükleniyor...