Koltuktaki koku nasıl geçer?

Arkadaşlar öğrenciyim ve bu sene eve çıktım. Eşyaları da 2. elciden aldık. aldığımız kanepelerde heralde hayvan yatmış işemiş vs. inanılmaz derecede koku yapıyo. koltuğun üzerine deodarantlar mı boşalmadık oda spreylerimi. herşeyi denedik. köpüklü sularla defalarca yıkadık fakat olmuyo. bu koku nasıl geçer arkadaşlar. lütfen yardımcı olun. teşekkürler.

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sana öneri bir kimyacı olarak. bi leğene sirkeli su hazırla içine biraz da limon suyu koy.onunla güzelce koltukları temizle. halı yıkama makinen olsa daha iyi olurdu ama öğrenci evinde ne arar. o yuzden bi bezle sileceksin mecbur ama bayağ kuvvetli ve derinlemesine silmen lazım. sirkeli su ile iyice temizledikten sonra parfüm deodorant yerine kalıp şeklinde kokular var o nu ılık bi suya koy onda erit. sonra o suyla koltukları tekrar sil. ama ikisindede koltuklar ıslak ken sakın oturmayın.bunu dene o kokudan kurtulacaksın.kimya mhendisi olarak sana tavsiyem bu olur

    • böyle değişik fikirler arıyorum. çok sağol denicem :)

    • Öncekileri Göster
    • ne kadar umutluyum şu anda anlatamam. Birazdan o eşyaları almaya gidicem :)

    • sonucunu da söylersen sevinirim :)

Kızlar Ne Diyor 11

  • Parfümle olmaz o iş iyice bir temizlik maddelerini karıştırın silin kurusun , umarım kusmaz ...

    • dün akşam onu denedik. az önce uyandım gittim baktım koku eski haline dönmeye başlamış nasıl bi kokuysa :/

    • Yok ablacım o koku çıkmaz ... aldığınız yere söyleyin ama bu şekilde kullanılmaz .

    • önerilerin için teşekkür ederim :)

  • hastalık dahi kaparsınız yahu geri verin.

    • vallahi ondan korkuyorum

  • Kokan bir şeyin üstüne deodorant boşaltmak kadar saçma birşey yok, beter ötesi kokar öyle yaparsanız... Koltuğun cinsi nedir kadife mi kumaş mı? Biz koltukları halı yıkama makinaları var ya onlarla yıkıyoruz ıslatıp derinden çekiyor sonra da kuruyana kadar oturmuyoruz. Bir de bir şey daha var terliyken ve spor ayakkabıyla gezdikten sonra çoraplarınızı çıkarıp ayaklarınızı sabunla yıkayıp kurulamadan koltuğa oturmayın. Erkek milleti buna pek dikkat etmiyor. Bizim evin koltukları da kokuyordu hep kardeşlerim ayakkabılarını çıkarıp üstlerini başlarını değiştirmeden direk koltuklara dalıyorlardı, en sonunda topluca namaza başladılar da, devamlı el yüz, ayak yıkandığından artık koltuklarda kötü kokulardan kurtuldu :))) Kişisel temizliğe dikkat...

    • kadife ama içine kadar işlemiş hep.
      temiz çocukalrız o yönden sıkıntı olmaz evde :)

  • Yıkamaya verin madem napcen :S:S

    • ya çıkamzsa bir sürü para çöp

    • :S:Sevet

  • Arap sabunu

    • ciddimisin ?

    • evet, köpeğim vardı bi ara onu da arap sabunuyla yıkıyordum hep.halılar falan da arap sabunuyla yıkanır.kokuyu gideriyor bi bak istersen internetten

    • tamam be bunuda denicem :)

  • Çıkmaz o koku hayvan işediyse... Yakında burnunuz alışır ama o eve kız girmez benden söylemesi =)

    • kız girip girmemesi umrumda değil. zaten o koltuk için kız gelmicekse napim öyle kızı ben.
      hiç bi ihtimal yok mudur acaba çöpe atmak istemiyoruz

    • Ya orası işin esprisi. Genelde hayvanlar kendi kokuları belli olsun diye bir sıvı bırakıyorlar o kokuyu siz çıkaramazsınız. Bazı arkadaşlar yıkamaya verin demiş ama değmez ona vereceğinız parayla yeni koltuk alın belki koku çıkmaz riske atmayın...

    • teşekkürler. Heralde yeni bi koltuk alcaz

  • Urin-Off diye bisey var, türkiyede satiliyormu bilmiyorum.

    • biraz baktım ama Türkiye'de satılmıyor heralde. eğer denk gelirsen link atabilrmisin ?

  • çıkmaz çıkmazz git değiştir koltuğu yaa yoksa hiç kullanamazsınız bide

    • 2. elciler geri iade almaz

  • Alırken dikkat etseydiniz. kalıcı parfüm felan sık :D :D olmuyosada at hiç uğraşma temizlemekle felan .

    • niye herkes at diyo :/

    • Öncekileri Göster
    • hım :) umarım halledersin sorunu :)

    • sağol umarım

  • gözünüz nereye bakıyodu ki alırken gidin geri verin aldığınız yere

    • koltuklar güzeldi ve aldığımzda koku yoktu. adam geri almaz 2. elci nihayetinde

  • bakmadınız mı alırken :S

    • tabikide baktıık koku falan yoktu ilerleyen zamanlarda meydana çıktı

    • geri götürün

Erkekler Ne Diyor 8

  • :D camdan asagı at gıtsın

  • Deodorantla parfümle geçmez dostum o.İçine işlemiştir. Halı yıkama makinaları var. Suyla birlikte köpükle yıkamanız lazım.

    • tamam kabul yıkatalım ama ya öyle de çıkmazsa. 100 liradan aşşağı istemiyorlar. çıkmazsa para da çöp. çünkü içine işlemiş koku. hafif sökük bi yer vardı ordan bi kokladım yününe falan geçmiş hep

    • İşte ben de onudüşündüm şimdi yıkatmaya değer mi? 100 tl çok mk. Git yeni koltuk al 100 Tl neymiş...

  • Fairy

  • geçmiyosa atıcan kardeş yapcak bişey yok

    • yapma bee .s

    • baksana hiç bişeyle geçmiyomuş , atmıcanda ne yapçan turşusunumu kurcan :D

    • böyle giderse atıcaz zaten :/

  • geçmez o kokuya alışacaksınız

  • yak kurtul

  • Koltuk yıkayan yerler var; oraya ver yıkasın.

    • ona vermeyi düşünüyoruz ama ya çıkaramazlarsa. bir sürü para ziyan olcak diye korkyoruz

  • yumuşla çamaşır suyu karıştır yıka koku kesin geçer.

    • çamaşır suyu sıkıntı yaratmasın renk açısından falan ?

    • Öncekileri Göster
    • teşekkürler kardeşim bunu denicem ama kız benden daha iyi yapamaz. nihayetinde kas gücüyle hayvang gibi bastırarak yapıyorum :)

    • bastırmman önemli degilki temiz zaten dedigine göre birtek kokuyor :D birde koltugun içine falan iyi bak fare falan ölmüş olabilri iyi bak ondan sonra temizlemeye başla :D

Yükleniyor...