Boynumdaki kızarıklık nasıl geçer?

Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar. aslında daha önce hiç böyle olmazdı ama birbirimize duyduğumuz hasretten olsa gerek sevgilim boyunumu emerken kızarttı annem sorduğunda ne söyleyeceğimi şaşırdım kime ısırttın falan dedi ne saçmalıyorsun sen dedim öyle bir şey olduğunu kanıtlasa beni evden atar zaten :P eveet arkdaşlar hemen geçmesi içinn ne yapabilirim çok utanıyorum:(


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bir arkadaşımın küçük yegeni ona sarılınca beni ısırdıde annen sorduğunda neden söylemedin derse "birden bire sordun öyle bi sordunki" diyerek sonlandır

    0|0
    0|0
  • boyunlu bir şeyler giy. fazla ortada görünme.

    0|0
    0|0
  • Sağlam vakumlamış herhalde arkadaş :) Ekstra bişe yapmana gerek yok emilen yeri kamufue et

    0|0
    0|0
  • ben sarımsak suruyodum bıraz faydası oluyodu ama daha ıyısıde olabılır googleden arastırabılırsın yada ıkı cızık ay yara banzı yapıstır kapıya surttum de:D

    0|0
    0|0
  • Deniz anasi yapisti deseydin keske

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Aslında hızlı yapıp yapmaması çok etkilemiyo. Uzun aradan sonra yapınca hemen oluveriyor. Bi de ben gibi cildin hassassa var halim vay. Ben fondotenle kapatmıştım zaten 2 güne geçiyo

    0|0
    0|0
  • çaresi yok onun :) amatörler sizi:)

    0|0
    0|0
  • hiç bişey :D

    0|0
    0|0
    • ama yok mu bi yoluuuuu :D

    • Hepsini Göster
    • evet evet :D bi de onu deneyeyim bakalım sağol sen de :)

    • reca bebek sevgilinede söyle sakin olsun :)

  • biberiye yağıyla masaj yap

    0|0
    0|0
Yükleniyor...