Neden insanlar gökyüzünde 400 Milyon yıldız var denildiğinde inandıkları halde, "yeni boyalı" yazan yüzeyi elleriyle yoklarlar?

Neden insanlar gökyüzünde 400 Milyon yıldız var denildiğinde inandıkları halde, "yeni boyalı" yazan yüzeyi elleriyle yoklarlar?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Kızlar Ne Diyor 26

  • Boya kokusu çekti canım.

    • Yetisin tinerciler var

    • Son şarkıyla oje, boya, tiner koklayıp durup durup güldüğümüzü düşünsene. =/

  • boyaya zaafi vardir.

  • +++++ benden de cevap gelsin.

  • Yıldızları sayamaz ama yüzeyin yeni boyanıp boyanmadığını kontrol edebilir ya da acaba kurumuş mudur düşünceside olabilir

    • işte bu cevaba + verilir.

  • doğruluğunu bilemeyeceği seyleri kabullenir yapabileceklerini test eder

  • kuruyup kurumadığını anlamak için.

  • o yazının ne zaman yazıldığını bilmediğim için.

  • imkan olsa onu da yaparlar

  • Yıldızları sayma imkanları olsa emin ol onlara da dokunur ve sayalardı..

    • Teşekkürler.

  • insanoğlu işte..

  • Sen ınananlardan mı saymaya calısanlardan mısın ?

    • aferinnn

    • Sustum

    • agzının ustune vurcam :DD

    • Öncekileri Göster
  • yıldızları sayamadığın için kabullenirsin. ama boyalı bi yüzeyi kontrol etmek varken gözü kapalı gidip oturmazsın ya da yaslanmazsın oraya

  • cisim geldi.

  • Dokunmadan inanmam.

  • bir ateist olarak cevap veremedim.

    sözün bittiği yer.

  • ne zman yeni boyalı yazdıklarını bilmiyoruz belkide çoktan kurudu

  • Bu ' asfalt yaş basma abi' ye cevaben ayağını şöyle bi dokundurup denemekle aynı sanırım:))

  • cünkü kac yildiz oldugunu sayamazlar

  • Hiç komik değil felsefi de değil...

  • Türk olmak böyle bir şey :)

  • mantik?

  • Merak

  • haklısın kardeş:(

  • hangisi daha kolay? bilmem kaç milyon yıldızı saymak mı yoksa boyalı yere dokunmak mı?

    • bilmem kaç milyon yıldızı saymak :/

  • şimdi napsınlar 400 milyon yıldızı saysınlar mı :))

    • :))

    • tabiii ben 385.458.983 te yoruldumm bıraktım mesela :P

    • yok artık :)

    • Öncekileri Göster
  • Çünkü onların kangalları yok :-)

    • :))

    • ben de anlamaya çalışıodum ne demek istedi diye açıklama iyi oldu :))

    • Senin köpekte kangal değilmiş yeni fark ettim goldenmış :)) İnsanlar çok meraklı ondan :)

Erkekler Ne Diyor 69

  • evet yola devam

  • çünkü yıldızlarda kayarrrrr durmaz yerindeee ama duvar karşıda durur

  • çünkü,''400 milyon yıldız var'' cümlesi bilimsel bi cümledir,
    boyalı yüzeyin üstündeki "Yeni Boyandı" yazısına göre,
    -''400 milyon yıldız var'' cümlesine verilebilecek 1. tepki:

    -aa öyle mi, vay be! ya da ''aa öyle mi, vay anthony quinn!'' (a.q.) (otosansür böyle olur :P)

    2.tepki: -''400 milyon yıldız varmış lan, bak burda öyle yazıyo...''
    -''Nerden bilicez, belki 500 milyon a.q.''
    -''Koskoca bilimadamlarından daha iyi mi bilicen a.q.

    "Yeni Boyandı" yazısı öyle diil, herkesin ulaşıp, parmaklayabileceği bi yüzeyin üstünde o yazı, bir de kimse kullanmasın,oturmasın, yaslanmasın diye yazıldığı sanıldığı ve daha denenebilir olduğu için insanların elleriyle yokladıklarını düşünüyorum.

    Hayvan şeklinde kraker caizdir bence, bi de zekeriya beyaz'a sormak da fayda var yine de... :D
    Ovo-lacto vejetaryenim ben de...

  • Çünkü seven insan dokunmak ister. Bundandır yeni boyayı elleyişimiz, camlara X çizişimiz, yolda gelir çişimiz.

    • Cevabı okuyana kadar şarkı bitti.

    • Saygılar

    • Oldu iyi geceler

  • yıldızları da sayanlar var ama :) :P

  • Nickinde ki urfalı kısmına bakıp çıkacaktım ben:)

    • Hoşgeldim de şöyle bir durum var memleket nere:D

    • Hosgeldin gule gule

  • hayvansal yağ varsa yiyemezler kusarlar diye :PpP

  • ellemek hoşuna giderde ondan şimdi kim sayacak okadar yıldızı

  • ssen sanki yapmıyorsun Allah Allah :D

  • ya o değil de güneş kadar sıcak yıldızlar kadar uzak şarkısı kimindi?

    • 400 milyon sonuç çıkıyor

    • Google amcaya go

  • yıldızları sayıp bakamıyolar ama duvara dokunup bakıyolar işte harbiden yenimi boyanmış diye sayabilseler "harbiden 400milyon yıldız varmı?" diye onu da kontrol için sayarlardı.

  • çünkü yıldızları saymak yemez.

  • 400 milyon yıldız mı :D milyarlarca yıldız var be :D :D feys espirisiydi bu dimi

  • Yıldızları sayamaz ancak boyanan duvara elleyerek yeni olup olmadığını anlayabilir.

  • İnsanlar yıldızlara dokunabilselerdi yeni boyalı yazan yüzeyi umursamazlardı..(=

  • inanmasan nasıl sayacaksın? sayabilse onu da sayardı :D

  • belki kurumuştur urfalıbayırgülü :D

    • eline değmiş boya çıkar ama pantolondan asla.

    • Ya kurunadiysa block gardas

  • o insanlara özgü değil Türklere özgü bir şey :D

  • Bu son günlerde sitede neden fake hesaplar türedi.

  • inandıkarını kim söyledi ?

  • üşendikleri için,yıldızları saymak uzun iş kim sayacak ama boyalı yüzeye tık bir dokunuş tamam.oldu bitti.

  • Kaç kişiye gökyüzünde 400 Milyon yıldız var dedin merak ettim. Sanırım 0.

  • 400 milyon yıldız olduğuna inanmıyorum.. evet boyalı yazan yüzeyide yokluyorum..

  • sayabilme imkanımız olsa çıkar yıldızları da sayardık;=)

    asıl sıkıntı o değil, kanıtı olmayan hiçbirşeye inanmayan biz insanlar, görmediğimiz duymadığımız hissetmediğimiz bir yaratanın olmasına nasıl inanmışız, asıl sıkıntı bu :)

  • ben yoklamıyorum :) cevremde yeni boyalı yazan bı yerde yoklayan kişi daha dikkatımı cekmedi :D

  • Bizim ahali yasaklara meyillidir.. 400 milyon yıldız var , 3 milyon balık türü falan onu ırgalamaz..

    Ama bir şeyi "yap" veya "yapma" demiyceksin.. Yada o konuda "boyalı bu" diye işkillendirmeyeceksin..:)

    "Ateşle yaklaşma" de bak bakalım ne oluyor..

    "Silahın emniyetini açma" de.. direk ölüm sebebi bunlar :)

    "çimlere basma" de çim falan kalmaz..

    para verir özel çiğnendikçe çıkan çim ektirirler ( oldu bu da)

    "lütfen çimlere basın" derler.. bir delikanlı çiğnemez bu sefer..çimler ölür gider..

    velhasıl yönetenlerde sorun var kardeşim .. yeni bir fikri sistem lazım..

    anlamıyorlar yani nasıl iyiye gideriz..

    Sen de bakalım "Ay ' a çıkmayacaksın " ..

    LPG'li mekik yapmazlarsa ben de bir şey bilmiyorum..:)

  • bu kabartma tozu ne kadar kabartır ? Babam boyle pasta yapmayı nerden ogrendı ?

    • benım sorumda guzeldı ama demı :)

    • hahah :)

  • Çünkü insan ya meraktan yada başka bi şeyden ölürmüş üşengeç :D

  • bu merak bizi birgün yok edecek ama ne zaman siz yinede relax olmaya çalışın :)

  • Soruldu ama. link

    • :)

    • Utanıyom.((

    • ne münasebet aa :) affettim seni :)

    • Öncekileri Göster
  • ne kadar yeni olduğunu anlamak için

  • ilginç değilmiş :/

  • Hadi bunuda açıklayın ateistler,hadi hadi...

  • çok basit insanlar kendilerini ikna etmek zorunda hissederler %100 emin olmak için gökyüzünde yıldızları saymak için kendi donanımları yetersiz olduğunda bunun doğru olduğunu iddia edenlere çaresizce inanmak zorunda kalır,boyalı yüzeyin gerçekten boyalı olduğunu inanmak için kendi yöntemlerini kullanır çaresiz olmamak için, bu hayatın her alanı için geçerli bişey aslında

  • Yeni boyalı yazısının ne zamandan beri orda olduğunu bilemedikleri için, kuruyup kurumadığını kontrol amaçlı

  • süper soru :D

    • :)

    • :)) mersi

  • yeni boyalı yüzeye elimle dokunursam elim boyanır. Karışmam ben böyle şeylere.

  • belkim kurumuştur diye kim bilir 5 saat önce yazdı unuttum dimi yaa

  • çünkü onun doğru olmadığını isbat edebiliriz yoklarız elleriz ama 400 milyon yıldızı kim saysın bebeğim ya :)

    • :P :)

    • ewt senden hoşlanıorum tahmin ettiğin gibi :D

    • sende her soruma cevap veriyon yahu mersi :)

  • çünküü yıldızları sayamazlar deneseler üşenirler :D ama boyaya dokunmak çok kolay hem boyayı yapan gıcık olur

  • sence neden soruya soruyla karşılık verdim.

  • Kac ML yıldızolduğunu ispatlayabileck bir şey olsaydı inan durup onu tek tek sayardık ama ne yazıkkı söylenene inanmak zorundayız. Bu merak duygumuz sonucudur ki herhalde gercek mi ? dogrumu soyluyorlar dıye denemek ıcın dokunuruz o duvara anlasılan senın canın sıkılmıs . sormak ıcın sormusun ...

    • dinlemelisin dostum

    • bilmiyorum o şarkıyı

    • cevdet bagca megerse ;)

    • Öncekileri Göster
  • 400 milyon yildizada

    Bilmem kacmilyon balik turunede

    Nesli tukenmekte olan hayvanat turlerinede

    Dogada nadir bulunan bitki turlerinede

    İNANMİORUMMMMMMM

  • yıldızları sayamaz ama yeni boyanan biryeri kontrol edebilir. biri 300 milyon tane yıldız var desede inanır 1 milyar var desede ama boyanan bir yeri söylediğinde yoklar

  • ben hemem bi cubuk bulup yoklarim elimle degil

  • heyecan-i rezilligi seviyoruz kanimca :)

  • dingilliklerinden :)

  • ben yoklamam koklarım , bayılırım boya, tiner,benzin,mazot, lpg ve zift kokusuna

    • kafa trilyon olcak şimdi benim favari benzin ya :D her aldığımda şu zıkkımı öyle bi çekiyom ki içime zaten 4.40 tl olmuş amk D:

    • bendeee seviyorum o tür kokuları uğu felan hele benzine bitiyorum:)

  • 400 Miyon yıldıza inanmıyorum.Çünkü çok çok daha fazla var.

  • Harbiden yahu neden acaba?

    Hahaha :)

  • sabah sbah bu nasıl soru ya :D

    • :D :D bi soru :D

  • Kimden duydun 400 milyon yıldız var diye sen yalan o yalan.

    • haklısın^.^

    • Yıldız diye bir durum yok uyduruyorlar uzaylılar bilim adamlarıyla kafa geçiyor güneşten ayna tutuyor o kapçuklar bizimkilerde yiyiyo numarayı.

    • öylemi peki kaç tane var bilgincan

  • Yıldızlara dokunun fırsatı verildi de, dokunmayız biz mi dedik?

    Tek dokunduğumuz yıldızlar ünlülerle şaklaban resim çektirip,biz aslında beraberdik bir zamanlar havası vermekti:((

    • uyu :(

    • Uykusuzum ben:((

    • anlıyorum canım :((

  • Ne bu şimdi ya. huffffffff.

    Ortaokulda sorardık bu soruları biz :(

  • ben ellemem koklarım bayılırım hertürlü tiner ,boya,mazot,benzin ve lpg kokusuna

    • :D:D

    • ağaç tutkalı da çok hoş denemelisin :D

    • zlgguijkhliokujoöl

  • Sabah sabah nası soru bu ya kim 400 milyon yıldıza inanıomuş neyse insanlar kontrol edemiicekleri şeyleri kabul etmiş gibi görünür ancak kontrol etme imaknı olursada kaçırmaz herlde böle bişy : /

  • Ne kadar yeni boyanmış diye.

  • kuruduysa oturacaktım halbuki..

  • Kuruyup kurumadığını kontrol etmek için olabilirmi canım :) ?

    • ayy tamam canım :D ' bu canımlar nereye kadar canım? '

    • genelde yazıyı oraya koyuyolar sonra unutuyolar ondan şeettiydim çok sori canım :D

    • kurusa yazıyı kaldırırlar demi canım:)

  • yeni boyandı yazısının ne zaman konduğunu bilmediği için...

    boyandığı saat ve tarihi, bi de boyanın kuruma süresini verseler sorun kalmaz bence...

    • amaaannn rahvan gitsin :) her şey gülüşün yüzünden düşmesin diye kardeşim benim :)

    • ne diyon sen ya :D

    • şu an gıcık veya salakça bi espri yapmaya çalışmış diyorsun ama işin aslı bu...


      daha senin görşüne yakın bi cevap arıyorsan.. insan boyayı kendi eliyle test edip sonucu görebilir... ama duyu organlarının yetersiz kaldığı yerde daha farklı hislerini kullanması gerekir ki bu noktada bu his güven oluyor.. isveçli bilim adamları yalan söyleyecek değil ya (bak işte bu salakça bi espriydi)

    • Öncekileri Göster
  • idrak edemedim bir an ama sanırsam içerden gelen bir p*çlik duygusu diyelim. :)

    • herzaman :)

    • güldürüyosun :D

    • taştan kısa bi kaldırım seti yaptırdık apartmanın giriş köşelerine su duvara vurmasın diye olurda bahçe dolar falan. oyuncak tırmık vardı pati şeklinde kürek falan kedi patisi gibi masus kedi gezmiş gibi şekiller yapmıştım hala durur :)

    • Öncekileri Göster
  • inan yıldızların hepsini gözleriyle görebilseler saymayada kalkarlar :D:D:D

  • gerçekten değişiksin

  • şöylede düşünmek lazım aslında..orta okul ilkokul zamanlarında bayramlar için sınıflar süslenirdi ve o süsler aylarca çıkmazdı..buradan da çıkaracağımız ders belki aylardır o boyalı yazısı orada olabilir ondan yoklamakta fayda var diye düşünebilirler..

  • yıldızları tek tek sayamazlar ama boyalı yüzeyi yoklayabilecek imkan ve kabiliyetleri vardır

  • ne bilecem kardeşim ben yeni boyalıyı yıllar önce yazıp orda unutmadıklarını.

  • Adam stadyumun duvarını yeni boyamış özellikle ' Lütfen Yazı Yazmayınız ' demiş . Gitmiş yaratığın tekide altına Tamam yazmış . Baya gariiip :)

  • inandığımızı kim söyledi ki? sonsuz evrende 400 milyon yıldız olduğuna inanan adam gitsin banka dokunsun zaten

  • 400 milyon yıldıza ellerini koyamadıkları için...

Yükleniyor...