Beni tanımadığını söylüyor artık :( Ailesinin yüzüne nasıl bakıcam?

Arkadaşlar 7 yıldır sevdiğim çocuğa ( uzaktankuzenim ) sonunda onu sevdiğimi söyledim. Ve o beni sevmediğini söylemedi, beter etti. Herkese söylemiş ve en yakın kuzenime bile mesaj atmış oda böyle yapma ilerde aynı masaya oturursunuz yüzyüze bakıcaksınız diyince oda o kim ki ben onunla aynı masaya oturcam, ben ondan nefret ediyorum, gibi şeyler söylemiş. Evet çok eskiden benden nefret ediyodu ama artık etmiyo gibiydi hatta kendisi geliyodu konuşuyodu benimle gözlerimin içine içine bakıyodu, kıskandırmaya bile çalışıyodu.

Şimdi ise soranlara o benim hiçbişeyim diyomuş beni artık tanımıyomuş, ama bana yine bakıyor fakat ben umrumda değilmiş gibi davranıyorum.

Ama gerçekten bu davranışları hiç haketmedim o kadar zoruma gitti ki ve biz cidden ilerde yüzyüze bakıcaz aynı ortamlarda bulunucaz babam ve babası çok iyi arkadaş + bu çocuğa hiç bi zıtlığımda olmadı aksine ikimizde çok aynıyız..

Ben şimdi nasıl onunla aynı ortamda bulunucam? Nasıl bakıcam yüzüne ve ailesinin yüzüne? Ben utanacak bişey mi yaptım?

Birde pişman olur mu bilmiyorum çünkü beni seviyo gibiydi :(

Büyük konuşması pişman olmasına sebep olur mu?


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • sen onu çok sevmişsin ve hala sevmeye devam ediyorsun kalbin kırık olsa bile.bazı insanlar sevenlerin kıymetini bilmezler. neyse biraz zamana ihtiyacın var kendini toplamak için kendini topladığında baska birini bulursun mutlu olursan devam edersin ne olursa olsun hayat devam ediyor kardeşim

    0|0
    • Şikayet

      evet haklısın sana katılıyorum tabi gercekcıysen

    • Şikayet

      gerçekçi derken?