Kız halaya oğlan dayıya mı çeker?

kız halaya oğlan dayıya çeker derler peki siz kime çektiniz ?

Güncellemeler:
ben halamin güzel özellikleri yanisira birazda güzelliginden almisim :)

kardesim ve abimde dayimin en sinir özelliklerini almislar !
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • annemle babamın bütün güzel özelliklerinin toplanmış halii :))

    • sadece onun için bu kadar çok çalışıyorum bakalım hadi hayırlısı :))

    • vayyy hadi öyle olsun ;)

    • yok sadece bi tanesine bağışlasın diğer kızlarda ona kurban olsun :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 51

  • Dayımla yüz dışında pek benzemiyoruz.Teyzdeme çok benzerim ben huy olarak.Bi de rahmetli amcama.

  • orjinalim aykırıyım mutluyumm ...

  • Alaka yok atalarımız tutturamadığı nadir sözlerinden biri de bu

  • ben inanmıyorum böyle şeylere zaten bende kimseye benzemiyorum belkide ondan inanmiyor olablirim:/

  • amcama çekmişim. :-)

  • aslında basit bir olay bir cocuk ister kız olsun ister erkek sıfır beyinle dogar ve ayaklarının eltına hiç bilmedigi bir dünya ve yaşantı serili olarak dogar ve bilmedigi için hayatı nasıl davranılması gerektigi için ondan daha büyükler onun gözünde ideol olur ve o ideol her kimse ona ceker dayısının halasının babasının annesinin güzel vasıflarını almakta güzeldir düşünsenize ailesinin en küçük canlısı onlar için digerleri dev gibi :)ve sonra sıkmaya başlar sonunda kendi olma maratonu başlar en güzeli kişinin kendi olmasıdır

  • babamlar genllikle kime cektın bilmiyozki derler :)

  • olabiler

  • ozgun bir tur... henuz cozulemedi..

  • Ben dayıma benziyorum..

  • Fazlasıyla çekmişim dayıma... Görenler aynı onun gençliğisin diyorlar...

  • ben dayımgillere çok çekmişim.dış görünüş ve huy olarakta aynıyz :)

  • valla ben pek inanmam öyle şeylere

  • aynen öyle ama belli bi yaşa kadar daha sonra herkes kendi kişiliğini yaratır

  • yok kiz komsuya oglan carsiya derler

  • O değilde ben ayıya benzemişim. :(.

    • resimdekide küçüklügün sanirim :)))))

  • illa bi kaç huyu benziyor ben kendimden biliyorum

  • Çok şükür babama çekmişim

  • dayımın bir ust modeliyim :D

  • insanın anası babası dururken dayıya halaya çekmekte ne olaki annla banan halanla dayınmı _?

  • harketler ve vücut yapısı olarak dayıma

  • dayıma :)

  • Ne sima olarak ne huy olarak kimseye benzemiyorum ailemden de akrabalarımdan da..Bir evlatlık olma durumu söz konusu sanırsam.

  • ben herkesten bişeyler almışım.dayıyla sınırlı kalmamış.

  • Ben de dayıma çekmişim.Ama kız kardeşim halaya değil.

  • Dogrudur bence

  • biraz karışık benim

  • doğru değil.

  • Dayımın kopyasıyım.- Tavırlar / Bakışlar- Ses tonu- Sinir

  • eğer onlan için benden bahsediliyorsa kesinlikle doğru

  • onu bunu bilmemde annem hep dayına çekmişin der durur..

  • çok şükür bizimkilerden kimseye çekmemişim..

  • yok..dayıma çekmemişim ben

  • Aynen benim huylarım dayıma çekmiş..

  • benim üç halam üç te dayım var biraz karışık benim

    • sinsiyimdir diye belki !

    • neden öyle der merak ettim ?

    • babam sülalede herkezin bayrağı bir senin selam çaktığın bayrak farklı der hep küçüklüğümden beri

    • Öncekileri Göster
  • yok öyle birşey yau

  • Dayım aynı bana çekmiş,50 sinden sonra motor tutkunu oldu adam,buyur tabuları sen yık işte..

    • sevdim mcaraci dayini :)

  • dayım yok.ben kime çektim.teyzememi çektim yoksa.

    • dogru söylüyosun ailenin en iyisi benim galiba.hiç bana çekmemişler hiççç.
      asıl onlara sormak lazım bu soruyu.kime çekmişler bilmiyorum ki.

    • aileni iyisi senmisin ? kimseyi sevmiyorsun kime cektinki bilmiyorum
      :p

    • anneminde babam rahmetlininde birer kız kardeşi var.ikisinide günahım kadar sevmem.

    • Öncekileri Göster
  • ebebeyn tek çocuksa bu çocuk kime çekecek ):

    • dayı bana çeksin.

    • haha ay güldüm ya peki sen hangisini tercih edersin ? :))

    • o zaman ben diyorum dayısı halası yoksa ya sütçüye çeker ya tüpçüye ):

    • Öncekileri Göster
  • dayımın kopyasıyım :DD

  • aynen dayıya çekmişim :)

  • Ben direk babaya çekmişim kopyala yapıştır belki de dayım olmadığı içindir ... :)

  • Ben çekmişim galiba biraz dayıya kızkardeşim de var o da halaya çektiğini düşünmüşümdür kim demişse doğru demiş sanırım

    • ben de dayımın en sinir özelliklerini almışım gibi demek böyle bişey var sanırım

  • Hiç alakası yok

  • Ne alakası varsa kim demişse neresinden çıkarmış ve nasıl bi alaka kurmuş merak ediyorum.

  • kim nederse desin birazda olsa evet.

  • Bazen annemle babamın başka insanlar olduğunu düşünüyorum.

    • Annem hep bundan yakınır zaten, kime benzedin bilmiyorum sen der. :(

    • hmmm hastanede karismis olmiyasin ?:)

    • Hiçbir huyum hiç birine benzemiyor. :(

    • Öncekileri Göster
  • oğlan olduğuma göre dayıya çekmem lazım :)

    • o kadar yani ha :)

    • allah korusun.

    • eeee cektinmi bari ?

  • Dayımla alakam yok kız kardeşiminde halamla =S

  • Onaylıyorum.Ablam aynı halam , ben aynı dayım.

    • :))) söz dogru bir söz yani :))

  • ben yalnız çalışırım genç.

Kızlar Ne Diyor 39

  • teyzeme benzetiyolarbide sol şakak saçlı kısmımda ben var aynı yerde hem annemde var hem babamda varkaybolursam beni benimden tanıyın tamam mı diyorum..

  • bence doğru

  • Ben anneme benziyorum

  • halama çekmişim yürüyüş tarzı konuşma vs. :D

  • Hala olacagim. İnsallah bana benzer :)

  • ne halam var ne teyzem.:)

  • bazen :)

  • bkz.soru sormanın bokunu çıkarmış g*tünden soru üreten insan tipi!

  • bence dogru bir laf...bana gelince, ben kimseye cekmemisim ablam halama abim dayima cekmis, bense tekne kazintisi olarak orijinal olmusum:)

  • dış görünüşümdeki aileme hic benzemiyorum yanii Türklere hic benzemiyorum ailemlerin veya ebevenylerim kökenleri yunan,alman,türk,arnavut :S benim kökenim karısık dedemlerin gözleri renkli ben dedemlere cektim sanırım tek diyebilecegim şu Türk kızlara benzemiyorum annemle yüz yapısı aynı mı desem bilemem göz renkleri farklı vsvs kime cektigimi bende bilmiyorum aslında

  • Ben halama değil daha çok teyzeme çekmişim :)

  • büyük halamın kopyasıyım.

  • Halam yok , dayima cekme olasiliginda yok zaten gerci ne anneme ne babama benziyorum ..

  • teyzeye niye çekmiyorlar çok saçma :D

  • Halama :)))

  • halam yok şimdi nasıl bilcem bunu :p hehehhee

  • Halalarımın hiç birine çekmemişim teyzeme benzer bazı huylarım o kadar.

  • kesinlikle evet kalçamın geniş ve dik olmasının sorumluluğu onlar :\

  • fizik biraz halamı andırıyor

  • büyük halamdan kıvırcık saçküçük halamdan huysuzluk almışım.tip olarak hiç kimseye benzemiyorum şaka gibi.

  • annem bana kızınca hep halana benziyorsun der ama ben annemle babama benzetiyorum kendimi sonucta halamda babamın kardeşi benzicez tabi

  • halamın tıpa tıp aynısıyım ama erkek kardeşimin dayımla alakası yoktur

  • evet ben biraz garibim ya :)) ten rengi ve yüz tipi olarak anneme çekmişim boy uzunluğu ve vücut tipi olarak babama ve halama çekmişim. kişilik olarak derseniz anneme göre babamın kötü huylarını almışım babama göre de annemin kötü huylarını almışım :))) kardeşimde tam tersi babamın göz rengini ten rengini almış anne tarafımın vücut tipini almış. :)))

  • babama

  • Halamın tıpkısıyım la, çok severim muck ona.

  • Halama çekmişim derler

  • Halama çekmişim onun kadar kararlı sinirliyim

  • yok valla bizim sülalede kimseye çekmemişim çekmesemde daha iyi.:D

  • benim bu sülaleden olmadığıma inanılır...

  • Feci sekilde anneme çekmişim :D

  • Onu bunu bilmemde ben dedeme benzemişim sarışın mavi göz felan :)

  • Harbiden he ben düsündümm simdi kardesim dayıma bnde halalarıma benziyoruumm :)

  • Evet çok doğru. Damn :(

  • Ruh hastası halama iyiki çekmemişim. Nice olurdu halim :(

  • Ben onlardan çok alakasızım.

  • hala teyze karısımı kardeşimin ne dayımla nede amcamlarımla alakası var o kendine özgü bi kişilik :D

  • iyi ki halama çekmemişim ıykk

  • Kesinlikle Allah'tan ben değilde kardeşim çekmiş.

  • Malesef bazı hallerimin halaya çektiğini söylerler..

Yükleniyor...