1 Nisan'da sevgiliye yapılacak en güzel şaka nedir?

Evet arkadaslar sevgiliye yapılacak en iyi 1 Nisan sakasi ne olabilir? :))


1|2
114|121

En İyi Kız Görüşü

  • şimdiki kız arkadaşın eski sevgilinin ismini biliyorsa mesela ''zeynep evet şu an ilişkim var ama ben hala aynı xy'yim. istediğin zaman görüşebiliriz yardımcı olurum'' diye sevgiline mesaj atcaksın. güya yanlışlıkla ona gitmiş olcak :D

    benimki bana bu şakayı yapmıştı ama ben tekrer mesajla cevap vermiştim ''canın sıkılıyor yapacak şaka arıyorsun'' diye. anında tlf geldi seni cadı diye :D tabi aranızdaki güven zedelencekse o ayrı

    13|3
    • e iyide ciddiye alırsa ne olcak şimdi böyle bir şaka yapınca şaka şaka desen ınanmazda:D

    • Hepsini Göster
    • Sevgilisi Olmayan Artık arkadaşına Şaka Yapar :D
      -Bugun Arkadaşa Kap Krizi Geçirdiğimi Söyledim Oda Bayılmıs :D :D Başıma Dert Açtı P*ç. D

    • ben inanmazdım 😁

Günün KS Videosu

Neco yanıtladı: Genç babalık mi geç babalık mı?

Kızlar Ne Diyor 114

  • Anladim, siz herhalde bir esek sakasi duymak istiyorsunuz? Duymak istediginiz sey nedir bilmiyorum, ama ben sahsen pek surprizleri e sakalari sevmem:( Ayrica bugun benim erkek arkadasimin dogum gunu, yani anlayacaginiz, ona hediye vermeyi:) ve ne verceegimi dusunmek:) varken,şu ankafamda, hic bir saka dusunemiyorum :))

    0|0
  • Bana göre en güzeli hiç şaka yapmamak ;) Bu günün 1 Nisan olduğunun farkındaysa sen onu kafalayım derken o seni kafalar görürsün gününü :D

    0|0
  • Bi video izlemiştim.Adam sevgilisinin yanında aşağı atlıyo.Aşağıda da şişme yatak var."Will U Marry me?" yazıyor.Kız hemen çığlık atıp aşağı bakıyor :)) Böylece evlenme teklifini görüyor işte :))

    3|0
  • seni terkediyorum!

    1|0
  • Buluşmaya en az 2 saat gecikmek

    1|0
  • Şakalardan hoşlanmıyorum yapmazdım yapılmasınıda istemezdim

    0|0
  • Ben geçen sene beni istemeye geleceklermiş bugün kim olduklarını bilmiyorum ailem olumlu bakıyor dedim😄 büyük tartışma çıktı tabi😳😄

    0|0
  • Ayrılık şakasıı.sevgılım benı terkettı şakamı yapıyor acaba:)

    0|0
  • hastahanede ölüm dösegindeyim son kez seninle konusmama izin verdiler sevgilim son dakikalarimi yasiyorum yetisebilecekmisin.

    0|0
  • Bu devirde "seni seviyorum" demek

    1|0
  • evlenme teklif et..:)))

    2|0
  • Ahaha :D değil sevgilim kimse şaka yapamadı :D beni tanıyorlar feciiiii şekilde cıkarırdım acısını :D

    1|0
  • ayrıldık bitti dersn. kız arkasını dönüp gidince, arkasndan koşar kucaklarsn. bn snden ayrılabilir miyim dersn

    0|0
  • @missqizemli acabaa neler olabılır :Dddd

    0|0
  • Vişne suyu kutusuna acılı şalgam suyu koy. Hadi içelim de bardaklara koy. İçtiği zaman ki tepkisini goreceksin :D

    2|0
  • Ne saçma bir gündür şu 1 Nisan önce 14şubat , sonra Mart , sonra 1 Nisan sevgililisi olmayanlara küfür gibi :D

    1|1
  • sevgilim bugün YGS'ye girdi. Ona en büyük şaka bu zaten

    1|0
  • ayrılmalıyız artık başka sevdiğim var şakası :D

    0|0
  • sevgılım olmadıgından sorun yok :d

    0|0
  • Sana bugun saka yapmiycam dee

    1|0
  • Başkalarına yapmak eğlenceli evet. Hatta sevgiliyle birlikte aileye de şaka yapılabilir. Ama sevgiliye yapınca asla. Ben olsam güvenim zedelenirdi sanırım :/

    0|0
  • benim sevgilim yanıma geldi eve git teline bak çok kötü şeyler oldu die ama suratı o kadar kötüydü ki bende gercekten bişey oldu sandım ne oldu diyorum sölemiyo sölesene ne oldu duorum attıgı mesaj şu seni seviyorum aşkmm 1 Nisan ne olacak bu dedi.Annem ögrendi sandım ömrümden ömür gitti ama :)

    0|0
  • benim sevgilim seni aldattım çok pişmanın affet falan demişti çok kötü bir şakaydı yüreğim ağzıma geldi :D

    1|0
  • Bana şaka yapanı yakarım valla. şaka falan benlik değil.

    0|0
  • saçma

    1|0
  • en yakın arkadaşına aşık oldum diyeceksin. ama onun bir şeyden haberi yok tüm suç benim falan yapacaksın öyle işte sonra da bir nisan diye bir mesaj göndereceksin ondan sonra söver herhalde :)

    0|1
  • kimbilir :D

    0|0
  • Vallahi suanda sevgili degiliz ama sevgili olmaya ramak kaldi diyebilirim :) beni istemeye geliyorlar dedim agliyorum şu an annemlerle kavga ettik daha yasim kac basim kac dedim ben sevmedigim biriyle evlenmek. istemiyorum dedim :D inandi sanirim birazdan cevap verir muhakkak

    1|0
  • en iyisi yapmamak

    1|0
  • Hamileyim olabilir :D

    1|1
    • soruyu soran erkek :SAD:SA:D

    • Hepsini Göster
    • Üff şaka olarak sevgilime böyle bir şaka yapabilirdim mesela ama sevgilim yok şuan :D

  • Kızlar Devam
    84

Erkekler Ne Diyor 121

  • dötüne tekmeyi basmak

    0|0
  • Ben aslında kızım :p

    0|1
  • Ben başkasına aşığım sen den sıkıldım , beni boğuyorsun. Yeni sevgilim senin gibi cadı değil çok tatlı kız , de

    0|0
  • Bu ilişki yürümeyecek ayrılalım de :P :D

    0|0
  • mini etekli hatunu koluna takarim ^^

    0|0
  • İntihar ediyorum. Alasmarladık...

    0|0
  • kızın mahallesindeki trafoya kedi at karanlıkta kalsın. sonra arayıp şaka değil çok ciddiyim trafoya kedi girdi de adsfdasfasd :D

    1|0
  • Sevgilisi olmayanlara bu yaptigin bir saka ve hic komik degil

    0|0
  • Bana çocukça geliyor... hiç düşünmedim o sebepten...

    0|0
  • evlenme teklif et..

    0|0
  • suratına kaka şeklinde çikileta sıvamak..

    1|0
  • Ayrılmak istiyorum de

    0|0
  • aşkım bişey itiraf edicem de onu aldattığını pişman olduğunu söyle sonra ben bu acıyla yaşayamam de boğazına bıçağı daya bakalım napcak dur aşkım falan derse 1 Nisan dersin yemezse harbiden kes :D

    1|0
  • Nisan1 şakası yapmayı sevmiyorum

    0|0
  • senden ayrılmak istiyorum de.

    1|0
  • Sevgili bir nev-i nimettir.

    Nimetle oyun şaka yapılmaz...

    Nokta!.

    1|1
  • Az önce odun kesiyodum bir karışıklık oldu pipimi kestim de.

    Senden ayrılmazsa 10 numero hatundur

    Ayrılırsa 1 nisaaan de bir an önce gömçürmeye bak

    0|0
  • Sevgi ve ayrılma konulu şakalar yaralayıcı olabilir, daha değişik şakalar düşünülmeli.

    Ama kızlar mesela, bana talip var, görücü geliyor diyerek erkeğe şaka yapabilir. Hem erkeği de bu konuda bir yoklamış olurlar. :)

    0|0
  • benim ki şakasını yapıp bugun terketti sende kötü birşey yapma kaldırabilecegi birşey yap

    0|0
  • Ayrıl :D

    0|0
  • hamileyim de asdf

    1|0
  • Şaka olarak bilmemde sevgilini kaybedebilirsin çok ağır şaka yapmamaya çalış.

    0|0
  • ölmüş numarası yap nası tepki verecek

    0|0
  • Ondan artık sıkıldığını ve ondan ayrılmak istediğini söylemek .

    0|0
  • eşşek al şakasını sonra yaparsın en iyisi bu bence:)

    0|0
  • 1 Nisan , müslümanların, kandırılıp öldürüldüğü tarihtir...

    1|0
  • şaka falan yapma sevgiline

    0|0
  • Şaka yapmamak

    0|0
  • parayı vurdum şimdi tokyodayım artık birlikte olamayız çüss

    0|0
  • Ben ayrılmak istiyorum :))

    0|0
  • Erkekler Devam
    91
Yükleniyor...