Ve Biter Kardeşlik, Başlar Yanlızlık

Bugün tam 14 yıl oldu dostluğumuzun başlangıcından bu yana ve bu gece bitirdim her şeyi geçen koca 14 yıla rağmen.

Oysa ki çok iyi tanıyordum onu, geçen zaman her şeyin aynasıydı bize geleceği gösteren. Kimi zaman güldük, kimi zaman ağladık, yeri geldi aynı lokmayı bölüştük, yeri geldi aynı yatakta uyuya kaldık ama asla bir birimizin kalbini kırmadık. Aynı bankta saatlerce oturup beraber yaşayacağımız geleceğin hayallerini kurarken, aynı lokantada yediğimiz en kral yemekten sonra beraber saatlerce parasızlıktan yürüye yürüye eve döndük.

Oysa ki çok iyi tanıyordum onu, canı acısa canım acır, başım sıkışsa imdadıma koşar, haydi kardeşim dediğin yola koyulur haritada kafamıza esen ilk neresi olursa orası için yola koyulurduk.
Ben annesinin has evladı, o da bizim ailenin yaramaz çocuğuydu. Kardeştik, yani öyleyiz diyorduk. Bizi hiç bir şey değil, belki ölüm ayırır diyorduk.

Hala cebimde saklıyorum 2000 yılı Aralık ayında birbirimize karaladığımız gelecek hayallerimizi. 11 sene olmuş umutlarımızı, hayallerimizi, yarınlarımızı gerçekleşir umuduyla bir yere not edip, bir birimize hediye edeli.

Dedim ya çok iyi tanıyordum onu, yazdığımız şiirler bile bir birine benzerdi, aynı duyguları taşır, aynı şeylerden hoşlanır, aynı kızlara aşık olurduk. Ben bir şeyi beğendim de ona sormama gerek kalmazdı. Zevklerimiz aynı, hislerimiz aynıydı.

Kısacası farklı anne babalardan olan iki aynı kişiydik biz, birdik ama bugün sonlandı tüm her şey.

Sokaktaki köpek sizi ısırsa sokaktaki köpek dersiniz geçersiniz, ama evinde beslediğin köpek ısırınca acıyor yaa...

Eyyy dostum sen ne yaptın yahuuu... Nasıl kıydın, hiç mi vicdanın sızlamadı. Hiç mi düşünemedin geçen koca 14 seneyi.

Kardeşimdi ya hani, her şeyimi o bilirdi, tüm sırlarım ondaydı. Ona anlatmasam bile aklımdan ne geçtiğini benden önce yüzüme söylerdi.

Derler ya hep onlarca arkadaşın olacağına bir tane sağlam dostun olsun diye. Bende o da kalmadı. Şimdi ne diyeyim ben sana ahh beee.

Yalan dünyada anlık zevklerin peşinden koştun son bir yıldır, yapma dedim etme dedim. Sen bu değilsin dedim. Dost acı söyler ben senin kardeşinim beni dinle dedim, dinlemedin. Yetmedi arkamdan beni kirli oyunlarına alet ettin. Yetmedi önce telefonda, sonra yüzüme yalanlar söyledin. Yalanlarını bir bir sıralarken, etmediğin yemin kalmadı, üzerinden 24 saat geçmedi yalanların ortaya çıktı ama sen ortadan kayboldun.

14 yıldır tek dostun olan adamı daha 1 yıl evvel tanıştığın bir asalağa ve sadece çevresi geniş olduğu için karaktersiz bir kıza sattın be kardeş. Tek ayak üstünde kırk yalan atmayı sen nereden öğrendin be kardeş. Yani dibi mi kurudu bu dünyanın başka insanlar yok muydu da bu insanlara sattın, beni bunların elinde madara ettin, rezil ettin. Şimdi hoşuna gidiyor mu insanlar benimle eğlenirken. O kızın "nasıl kullandım ama" derken gülüşü hoşuna mı gidiyor yoksa. O kızla görüşmüyorum dedin, yakaladım. İnkar ettin, kanıtladım, yetmedi yeminler ettin üstüne bir daha yakaladım.

O kızın bile beni kullanması bana bu kadar koymadı be kardeş. Ama sen de haklısın. İyi niyetliydim. Kalbimde kötülük yoktu, sana göre pembe gözlüklerim vardı, sevmek de neydi sana göre, sevgi yalan, gerçek olan tek şey alınacak zevklerdi sana göre.

Sen benim önce sana olan güvenimi, dostluğumu, inancımı, anlayışımı kullandın, yetmedi tüm maddi imkanlarımı kullandın, yetmedi sevgimi kullandın, o da yetmedi sevgililerimi kullandın.

Şimdi daha iyi anlıyorum kardeş. Ne sen ben olabildin, ne de ben sen. Ben sen olmayı hiç bir zaman istemedim. Yaptığın iğrençlikleri görememişim, arkamdan çevirdiğin oyunları fark edememişim. Yaşadıklarımız yalan olmasa da sen aslında hepten yalanmışsın. Ben kendim kendi içimde yaşamışım tüm geçmişi. Verdiği sözden bir kere dönen bir daha döner. Dostunu bir kere aldatan bir daha aldatır. Bin yıl sürse ömür bin kere daha aldatır.

Beni biliyorsun kardeş. Benim yaşadığım hayatın kuralları katıdır. Bir şey ya vardır ya da yoktur. Kardeşlik ya vardır, ya da yoktur. Sen ya varsındır ya da yoksundur. Ben sana bunda bile ikinci şansı tanıdım, kendimden taviz verdim. Ama sen yine bildiğini okudun. Ben bir şey yapmadım. Sen, ben yokum dedin.

Ve ben şimdi 14 yıllık kardeşimi hem senin doğum gününde hem de kardeşliğimizin doğum gününde öldürmeyi seçtim. Bu cinayetin katili sensin. Vicdanım hiç bir zaman olmadığı kadar rahat. Tek sıkıntım, ellerimle inşa ettiğim güzel bir eserin yıkılışına tanık olmak. Artık yollarımızın ayrılma vakti gelmiştir. Sana hakkımı helal ettim kardeş. Öteki tarafta da olsa karşıma çıkmanı istemem. Kin gütmem ama yapılanı da unutmam bilirsin. Bu ayrılık bana bir derstir artık. Hayat bilgisi dersinin ağır konularından birine denk gelmişim sadece. Sen anlarsın ne demek istediğimi.

Haydi Allah yolunu açık etsin.


1|1
17|13

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 17

  • Güzel olmuş :)

    0|0
    0|0
  • Bazen çok üzülsek de bitirmek gerekiyor.

    0|0
    0|0
  • çok güzel bir yazı olmuş,.,

    0|0
    0|0
  • aynı sey benım de basıma geldı ve ılk baslarda cok garıp ve cok uzucudur kendınden baska kımseye o kadar cok guvenmemelısın

    0|0
    0|0
  • bayağı üzücü olay lokmanı paylaştığın insana seni tamamen silmesi çok üzücü:(

    0|0
    0|0
  • hmm senin için üzüldüm:\

    0|0
    0|0
  • güzel hüzünlü ... tüm güzel şeyler birgün bitiyor zaten ...

    0|0
    0|0
  • Ve ben 1 sene once Can dostumu sildim canimsa hala deli gibi yaniyor onu cok ozluyorum

    0|0
    0|0
  • Yemin ediyorum ağladım

    0|0
    0|0
  • Çok üzüldüm ama bu kadar güzel bir kardesligi bitirdiysnz vardır sebebi onbeş yıl tanırsın bir yılda tanıyamazsn sen bu muydun dersin. Keşke bitmeseydi ama yapacakta bir şey yok galiba çok üzüldüm

    0|0
    0|0
  • .helal olsun sana bitirmesini becermişsin en azından

    0|0
    0|0
  • seni çok iyi anlıyorum benmde kardeşim dediğiim sattı bir erkek ugruna ve bana hayatta yaşabılcegım en kötü şeyi yasatmak ıstedı tuzak kurdu. 6 senelık tanıdgım kardeşim dedim insan. üstüne birde ben yasadıklarıma üzülüp ağlarken bir kazıkta o attı gözlerimn içine bkarak. ben yaşadıklarımı bır ben bır Allah bılıyor. şimdik hiçkmsem yok. beterin beteri var arkadşım..

    0|0
    0|0
  • dost ihanetini nereye koyacağını bilemiyor insan...kardeşim dediğin insan için meğer sen hiçmişsin...

    ben hala yaşadığım şey için şaka diyorum...anlam veremiyorum... :(

    0|0
    0|0
  • Biz büyüdük ve kirlendi dünya...

    0|0
    0|0
  • yüreğine sağlık çok içten bir yazı olmuş böyle temiz bir dostluğa layık olamayanlar kaybedenler utansın ki eminim çok büyük pişmanlık yaşayacaktır diğerlerinden darbe yediğinde.necip fazılın çok sevdiğim bir sözü var 'yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişen yolunu da kaybeder dostunu da' sen bu yürekle sağlam dostlar bulursun ama o kendi kaybeder ah bi de dost kazıklarını hafızalarda unutabilsek...

    0|0
    0|0
  • Dost kazığı arada sızlatır benim de yüreğimi...

    0|0
    0|0
  • yazdiklarin hüzünlendirdi beni..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • iyiydi teşekkürler

    0|0
    0|0
  • Teşekkür ederim yazı icin. Guzel bir yazı okudum.

    0|0
    0|0
  • Çok iyi bir yazı olmuş

    0|0
    0|0
  • harika

    0|0
    0|0
  • birden bir sinir bastı aq.

    0|0
    0|0
  • Bir dostluk zannedilen oyunun daha sonuna geldik, profilinde yaşın 29 diyor benim yaşım daha 22 oda Temmuz'da dolacak senin gibi 14 sene vermedim Allah'a şükür ama bende 3, 5 sene dostum olarak gördüğüm yeri geldi ben evden kaçtım o benim yanımda durdu yeri geldi gece beni aradı babamla kavga ettik dedi yataktan fırladım yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi, benim yaptıklarımı yapmasa da dost olarak görüyordum ama oda bir gün bitti, senin duruma üzüldüm ama içten üzüldüm, bu devirde dostluk yok.

    0|0
    0|0
  • Yazık etmiş.. Hemde çoook yazık. Böyle arkadaş kim bulabiliyor artık bu devirde?

    0|0
    0|0
  • En yakın arkadaşının sevgilisine dadanan bir adamı geçen sene görmüştük.Gerçi kızda zaten yollu idi, ama adamı arkadaşının ihaneti kahretmişti. Zaman çok kötü maalesef.

    0|0
    0|0
  • iste böyleleri de var kufur edicem edemiyorum.

    0|0
    0|0
  • on numara yazmışsın hocam.ellerine sağlık.inan yazdıklarını hissederek tüylerim diken ola ola okudum.

    0|0
    0|0
  • Bende aynı sebepten dolayı 8 senelik kardeşimi sildim. 1 sene oldu bazen anılar aklıma geliyor hüzünleniyorum ama biz değil onlar istedi bunu dimi kardeşim. Ağzına yüreğine sağlık be.. Hüzünlendim okudukça okuyasım geldi..

    0|0
    0|0
  • Malesef hayatın bana tattırdığı acı lezzetlerden biri.

    0|0
    0|0
  • Gece gece bizi hüzün denizinde sandal yaptın. 14 yıl... Breh breh, dünya ne güzel bir mekanmış ulan, şeytan diyor, topla tası tarağı yerleş Mordor'a

    0|0
    0|0
Yükleniyor...