Uçakta Yanına Oturmak İstemeyeceğiniz İnsan Tipleri

Ne sıklıkta uçarsanız uçun ya da ne kadar iyi bir yolcu olursanız olun bazen uçuş berbat bir hal alabiliyor. Sıkışık koltuklar, kötü yiyecek ve tahmin edilemez yolcular... ve uçuş arkadaşlarınızın saçma davranışlarını tetikleyen harika bir ortam.

Aşağıda sanki uçakta sadece onlar varmış gibi davranan yolcuların en kötü hallerinden bazı esrarengiz resimler var.

Hepimiz böyle yolcularla karşılaşmışızdır. Belkide bu resimdekilerden biri de sensin. Eğer sizde bunlardan biriyseniz, lütfen yanımıza oturmayın!

#1. Her yeri kirleten çocuklar.

Uçakta Yanına Oturmak İstemeyeceğiniz İnsan Tipleri

Uçağı çubuk krakerle kaplayan çocuklar.

#2. Kendini karantinaya alanlar.

Belkide mikroplardan korkuyordur.

#3. Uçakta sadece o varmış gibi davrananlar.

Belkide özgür olmak istedi.

#4. Rahatına düşkün olanlar.

Uçakta görmek isteyeceğiniz son şey bu olsa gerek.

#5. Normal hayatta bile çöpünü çöpe atmayan insandan ne beklersin ki.

Gerçekten mide bulandırıcı.

#6. Sınırlarını bilmeyenler.

Başka birinin ayağı(?) sizin sınırlarınıza girebilir.

#7. Aşırı üşengeçler.

Bazı yolcular tuvalete gidemeyecek kadar üşengeç.

#8. Onlara her yer ayak taburesi.

Rahat olmak için her şeyi yapacaklardır.

Bu uçağı yatak odaları gibi kullanmak alamına gelse bile.

#9. Kendini tutamayanlar.

Zamanı değil bayım.


4|3
3237
petrichorlover KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • o uçaksağ salim insinde farketmez kimle oturacağım :D

    *koltuk numarası alırken acil çıkış kapısını seçin koltukları daha geniş

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Beni en çok rahatsız eden milyon kere uyarı yapılmasına rağmen telefonunu kapatmayan insanlar... Bu insanlar yüzünden uçağın geç kalkması.

    0|0
    0|0

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 36

  • Bunlar çok kötü harbiden :/

    0|0
    0|0
  • Yazdıklarına ilaveten mütemadiyen yolculuk boyunca ağlayan çocuklar, aşırı kilolu olup da kolu bacağı sağa sola taşan yolcular, vücudu veya nefesi kötü kokup da sürekli konuşma çabası içinde olan yolcular...

    0|0
    0|0
  • O ha ya

    1|0
    0|0
  • 3-4-6-8-9 ben bunların yanına özellikle oturmak isterim 😄

    0|0
    0|0
  • Uçaklamı okula gidip geliyorsunuz anlamadım ki.. Her gün uçağa biniyor gibisiniz :)

    1|0
    0|0
  • Ahahaha sabah sabah iyi güldüm sağolasın

    0|0
    0|0
  • Bu tür yaratıklardan tiksiniyorum..

    1|0
    0|0
  • Geçen ido ile Bursa'ya gittim, hiç uyumamışım, arkamda 2 sevgili koklaşıp durdular, bir türlü uyutmadılar beni.. Arada döndüm baktım, sustular v. s.. Neyse akşam oldu dönüyorum, birde baktım 2'si bu sefer yanımda oturuyorlar :) 400 küsürlük teknede bak şansa dedim cmk..

    0|0
    0|0
  • Uzun yolculukta yanında veya uçakta ağlayan bebek :( en sevdiğim :/

    0|1
    0|0
  • 4 ve 8'deki gibi bağyan oturabilir yanıma qwe

    0|0
    0|0
  • Kustum

    0|0
    0|0
  • Tekirdağ Antalya otobüs yolculuğumuz da, anneme kaba davranan muavini bir dinlenme tesisinde otobüsün arkasında dövdüm. Sonra acıyıp ıslan mendil almıştım çocuğa

    0|0
    0|0
  • Valla ben yanımda kimse oturmasın istiyorum zaten küçücük koltuklar daralıyorum içinde bide yanımdaki bunlardan biri olursa deliririm..

    0|0
    0|0
  • Uçağa bindik zaten de yanına oturmayacağımız insan tipi kalmıştı 😂

    0|0
    0|0
  • 5,6,7 de gözlerim karardı. Ne iğrençliktir olay çıkarırım böyle olaylar yaşasam

    0|0
    0|0
  • bu ne lan:D

    0|0
    0|0
  • yaa ucak bu ya bokunu cıkarmayın

    0|0
    0|0
  • Uçakta bunları bana rahatsızlık verecek şekilde yapsın uçaktan atarım o sinirle

    0|0
    0|0
  • aynen hürriyet

    0|0
    0|0
  • Sondaki adam usumus bence 🙈😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 31

  • Uçağa binmekten soğudum, teşekkürler vsjvsjs

    0|0
    0|0
  • Böyle insanlar var mı gerçekten ya? Çocuklardan nefret ediyorum. Çocuğuna hakim olamayan özel aracıyla seyahat etsin!

    0|0
    0|0
  • Çüş benim yanima böyle insanlar binsin ilk uyarırım baktim olmuyor lafımı çakarım. Çocuğu ikna ederim ona yanlış olduğunu anlatirim tatli dilde gerekirse hikayeler anlatırim lakin geri kalanlarla olmaz.

    0|0
    0|0
  • doğru evet

    0|0
    0|0
  • o ne ayaktı öyle bombaya basmış gibi ben rastlamadım bunların hiç birine bir de nereye uçtuguna baglı

    0|0
    0|0
  • Hepsine eyvallah ama o el burnun en dip noktasına kadar götürülüyor ya ha sonra hiçbir şey yokmuş gibi davranılmıyor mu atın beni ordannnn aşşşaa

    0|0
    0|0
  • Allahtan hiç denk gelmedi🚬

    #patates

    #rr

    0|0
    0|0
  • çocuk sesi-ya da arka koltuktan üzerine kahve sıçraması-ya da yanınızda oturan kişi acayip uçaktan korkuyorsa.. bunlara şahit oldum ve öğkgsghdshs

    0|0
    0|0
  • 6 numara benim başıma geldi bu yaz.. Hatta ben de fotoğrafını çekip kuzenlerime falan gösterdim 🙄😂

    0|0
    0|0
  • off çok kötü :/
    Allah karşılaştırmasın böyleleriyle

    0|0
    0|0
  • Çok şükür böyle pis tiplerle karşılaşmadım.

    0|0
    0|0
  • Hiç böyleleriyle karşılaşmadım şükür :D En sevmediğim şey çocuk ağlaması. Ona da yapacak bir şey yok

    0|0
    0|0
  • Puhahahah 😁

    0|0
    0|0
  • Veee sarhoş bir yolcuyla yolculuk yapmak kadar lanet birşey yok.

    0|0
    0|0
  • Mideme bir bulantı girdi resmen.
    Emeğine sağlık.

    0|0
    0|0
  • Genelde ağlayan çocuğun , gevezenin ve sürekli horlayanın arasında bulunursunuz.

    Ellerine sağlık.

    0|0
    0|0
  • Ön koltuktan sürekli beni dikizleyen küçük çocuklara sinir oluyorum 😄

    0|0
    0|0
  • 4-8 kesinlikle benim

    0|0
    0|0
  • Bir de yanındaki ile çok sesli konuşanlar
    Bire bir yaşadım Allah kimseye yaşatmasın

    0|0
    0|0
  • Enteresan

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    11
Yükleniyor...