Yeni Evlilerin Akıl Almaz Ponçiklikleri Göz Dolduruyor!

Yeni evlenen gençlerin, sosyal medya paylaşımlarına hep dikkat ederim. Her biri de nedense, birbirinin benzeri paylaşımlar yapmaktan bıkmaz bir türlü. Ta ki bebek olana dek. Bebek olduktan sonra da, ısrarla bebişkonun abartılı resimleri, komşularla içilen aşırı süslü kahveler ve çikolatalar, kocişkoları ile izledikleri filmi paylaşırken filmi göremeyeceğimiz şekilde gözümüze sokulan kek dolu tepsiler ve daha nicesi.
Hadi gelin hep birlikte, bu tip içeriklere sahip resimlere göz atalım arkadaşlar.

1) Gelinimiz konuda sözünü geçiremediği altınları gözümüze sokar

Sorsanız, resmin kesinlikle altın gösterişi yapmakla alakası yoktur. Ancak altından bol bir şey görmekte imkansızdır neredeyse.

2) ''KOÇİŞKO'' ile içilen kahve, tüm sosyal medya hesaplarında paylaşılacak şekilde süslenir ve öyle paylaşılır!

Genç çiftimizin amacı, kesinlikle kahve içmektir. Zaten kahvenin üzerinde tüten duman ve bardakların ışıl ışıllığı da, tamamen natureldir.

3) Eltim gelmiş, hazırlıksız çıkmak olur mu karşısına?

O kurdeleler bağlanmasaydı çokoprenslere, elti yemez içmez her yerde konuşurdu bu ilgisizliği.

4) Bacanişko da geliyor! Haydi hemen hazırlığa!

3 adet bulaşık deterjanı kapsülü de, bacanişkoya özel. İşte zarafet, işte uyum.

5) İşte çok normal bir tost tabağı. Ona göre normal!

Romantizm öyle işlemiştir ki içe, kurdele kalmadığı için fazladan zeytin de yenemez!
Bu tip yeni evli genç çiftleri, sosyal medya hesaplarının anasayfalarında sıkça görmek mümkün sevgili arkadaşlar. Bazen ''Ne kadar tatlı çiftler.'' dedirten, bazen de abardıkça abaran görüntüler paylaşarak bizi bizden alan bu çiftlere; ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR...


19|11
139|73

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 73

Kızlar Ne Diyor 139

  • 2ay

    Bu olayların altında ciddi psikolojik rahatsızlıkların olduğunu düşünüyorum...
    Zira ta çocukluğumuzdan gelen "yarış atı modu" ile "komşunun çocuğu ile kıyaslanma" felaketleri yüzünden birileriyle yarış/rekabet halinde olduğumuz kafamıza kazınıyor; sonra bu TEOG, KPSS, LYS derken gitgide pekişiyor; Ayşe 450 puan ile İstanbul Üniversitesi İksitat'a yerleşiyor da Emre 389 puan alınca kıyamet kopartılıyor... "Neden Sakarya Sosyoloji kazandın, bak Ayşe'ye..." diye başlayan katliam dolu cümlelerle eziyoruz Emreleri, Gizemleri, Salihleri...

    Sonra Gizem Emre ile evlenir... Kendini ispatlamak zorunda hissettiğinden eltisi geldiğinde "hazırlıksız" yakalanmamak için bisküvileri kurdele ile bağlar ve instagram fenomeni olur...
    İspat çabası öyle yoğundur ki ekmekler dantelle süslense bu kesinlikle anormal olmaz...
    "Kocişle kahvaltı keyfi" keyiflidir ama aslında "Mutluyum ben" durumunu ispata çalışmaktır bu...

    Çocuk olunca da her yer bebek fotoğrafı olur; hiç söz hakkı yoktur zavallı bebeğin, ya istemiyorsa her yerde boy boy paylaşılmayı? Ben şahsen istemezdim...

    Pazarlama, ispat ve akabinde beğenilme kaygısı yüzünden bütün bunlar...

    Hatta itiraf edeyim/öz eleştiri yapayım şu an bu yaptığım da bildiğimi ispat etmekten başka bir şey değil...
    Ve sizinki de tam olarak bu...

    6|3
    1|1
  • 2ay

    Şu tost tabağını paylaşan kız benim arkadaşım abi attı bunu ortaya patladı gitti resmen ya 😄

    3|0
    0|0
  • 2ay

    Ayy bu ponciklikte bu evlilik fazla gitmez :d

    2|0
    0|0
  • 2ay

    Kurdele bitti görüş yazamıyorum

    26|1
    1|0
  • 2ay

    Yeni evliyim hiç de böyle değilim evet evim süslü rengarenk ama böyle de görgüsüz işi değil altın bende severim ama alakasız şekilde asla kullanmam

    1|0
    1|0
  • 2ay

    Harika olmuş eline sağlık 😂

    3|0
    0|0
  • 1ay

    Bunlar ne böyle, aşağı atlasak daha iyi vsjvsj

    0|2
    0|0
  • 2ay

    Bunun adı görgüsüzlük ve aç gözlülük. Ne ponçiği punçiği 😂😂😂

    3|2
    0|2
  • 1ay

    Güldürdü, emegine saglik

    0|0
    0|0
  • 2ay

    Evlilik böyleyse ben biseksüel takılmaya devam

    0|0
    0|0
  • 2ay

    muthispsikoloji.com/.../ kişilik bozukluğu deniliyor

    0|0
    0|0
  • 2ay

    böyle bir şey yapmam gerekiyorsa evlenmiycem :D asdkfa

    0|0
    0|0
  • 2ay

    beyin olmayınca gözlerini doldurmak istemişler tabi. normaldir

    0|1
    0|0
  • 2ay

    Bu ne be bir oyun hamuru eksik iğrenç

    0|1
    0|0
  • 2ay

    Bu ne saçma ya bardağa şapka tosta dantel ne yani ne boş insan yapar bence mübalağa sadece... gülünç duruyor yok üstünde baya kalsa korusa vs. Tmamda anlık bisey kociskom abliskom ciskom miskom az özüne dönün hanımlar derim lafım kimseye değil heaa yapanlara uygulayanlara 😊

    0|0
    0|0
  • 2ay

    Evlilikten soğutur bunlar insanı ya. Kuscam bir sn.

    0|0
    0|0
  • 2ay

    Bacanişko mu 😂😂😂😂😂ay koptum yaa😂😂😂sosyal medya kullanmıyodum bunlardan haberim yoktu bu kadarını beklemiyordum yiyeceklere dantel kurdele takmak nedir ya onların normal halleri daha güzel oyy millet çıldırmış ya
    😂😂

    0|0
    0|0
  • 2ay

    Bu ney mk kafama sıkarım daha karizmatik olur ve romantik 😄😄

    0|0
    0|0
  • 2ay

    Kocisko ne ya? hahahahha saçmalik hepsi. Ben evlenirsem bir tatil fotosu atarim en fazla (plajda) , diger turlu seylere gicik oldum simdi gorunce , bu kadar i da olmaz dedirtiyorlar bu ne ya , bunlarda evlilik kafa yapmis xD

    0|0
    0|0
  • 2ay

    Bana yapmacık geliyor bu tarz şeyler, asla yapmam :)

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    119
Yükleniyor...