7 Madde İle İtici Bir İnsan Olup Olmadığınızı Test Edin!

Arkadaşlarınız işleri düşmedikçe sizi arayıp sormuyorlarsa...

Özledikleri için değil de sırf menfaatleri için sizi arıyorlarsa, sevilen bir insanım diye ortalıkta dolanmayın hiç boş yere...

Birilerinden bir şeyler istediğiniz zaman, istekleriniz yerine getirilmiyorsa...

Rica ve istekleriniz, sürekli mırın kırın edilerek geçiştiriliyor yahut gönülsüz bir şekilde yerine getiriliyorsa...

Siz konuşurken karşınızdaki kişiler başka şeylerle ilgileniyorlarsa...

Karşıdaki kişi sizinle göz teması kurmaktan kaçınıyorsa ve susmanızı bekliyorsa...

Yolda tanıdığınız biri sizi görünce telefonuyla oynuyor ya da sizi görmezden geliyorsa...

Veya sizi görünce yolunu değiştiriyorsa...

Genelde hiçbir arkadaş grubuna dahil olamıyor ve hep dışlanan taraf oluyorsanız...

Sürekli yalnız kalmaya mahkum ediliyosanız ve elinizden bir şey gelmiyorsa...

Hoşlandığınız karşı cins size yüz vermiyorsa...

Sevdiğiniz kişi sizi sevmiyorsa, pas vermiyorsa...

Çevrenizdeki kişilerden iltifatlar alamıyorsanız ve hep negatif ruh hali içerisindeyseniz...

Tüm bu özellikleri barındıran bir insansanız, mis gibi iticisiniz. Derhal kendinize çeki düzen vermelisiniz ve sempatik sevecen biri olmaya bakmalısınız. Bol şans! 💋


6|1
29|40

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 40

  • Kısmen iticiymişim :)

    0|0
    0|0
  • "Kendi Bilir" Harika Bir Kabulleniş, Boşveriş, Gizli Bir Allah'ından Bulsunculuk Cümlesi.. :)

    0|0
    0|0
  • Sadece ilk kriter uyuyor. Oda menfaat dunyasina cekiyorum

    0|1
    0|0
  • Hiç birini yaşamadım çok şükür

    0|0
    0|0
  • Bunlardan daha fazlası lazım iticilik için

    0|0
    1|0
  • Hepsi tam tersi olunca çekici mi oluyoruz? :)

    0|0
    0|0
  • Eeee biliyorum ben bunları...

    0|0
    0|0
  • değilim o kesin

    0|0
    0|0
  • Birbirinden itici 7 kişi, güzel tespitler. Eline sağlık.

    0|0
    0|0
  • Hiç biri yok

    0|0
    0|0
  • Elinize sağlık beğendim

    0|0
    0|0
  • Kendimi cok itici bulmaua başladım senin yüzüne gelecegim mhvoldu

    0|0
    0|0
  • şimdi öncelikle, ilk maddeye degineyim. insanlar menfaatleri için arıyorsa, bu demek değildir ki, ben kötü briyim, sevilen bir insan değilim, bu karşımdaki kişinin ne kadar karaktersiz oldugunu gösterir, sorun ben de değil karşımdakindedir, demekki yanlış insanlarla arkadaşlık kurmuşum diye de düşünürüm kendi yanlışım olup olmadıgını sorguladıktan sonra.

    2. madde de ne istedigine baglı kişinin. samimi bir dostumdan olabilcek birşey istedikten sonra elinden geleni yapmaz ise, 1. 2. sefer neyse derim ama her zaman aynı şeyi yapıyorsa bu sefer neden sorunu kendim de arayayım sürekli, ben karşımdakine yardımcı oluyorsam, karşımdaki beni sallamıyorsa bu karşımdaki insanın saygısızlıgı, arkadaşlıgı keserim.

    3-4. madde. burda da sorun ben de olmayabilir. bir insan konusurken, sohbet ederken karşısındaki baska birşeyle ilgileniyor veya sizi dinlemiyorsa, bu karşımdaki insanın kabalıgıdır. Ben en sevmedigim bir insanla dahi oturmak zorunda kalsam asla saygısızlık etmem, dinlerim. tabii ki ne kişinin ne konustuguna baglı ama ben birisini zaten hayatıma kolay sokmam, arkadaşım demişsem boş saçmalık konusmam kimseyle.

    aslında 5,6 ve 7. maddelerde kısmen boyleler. Bence sen iticilik kısmını yanlış anlamışsın, iticilik bu şekilde standartlara baglanamaz her zaman, yukardaki maddeler çok yanlış bir anlama biçimi.
    Şöyle bir örnek vereyim; benim için itici insan tanımlaması;
    karşımdaki kişi bayansa; bacaklarını açarak, yayıla yaıla oturuyorsa, çok yüksek sesle agzını yaya yaya konusuyorsa, argo kelime veya küfür kullanıyorsa, erkek gibi hareketleri varsa, sürekli kendisi konusuyor beni dinlemiyor, ortak bir sohbete katılmıyorsa, kanka, abi, oglum gibi bayanlara yakışmayan sözler kullanıyorsa, eggosu boyundan büyük, kendisini yeryüzündeeki tek bayan sanarak saçma sapan havalı tavırlarda bulunuyorsa bu kişi benim gözümdee iticiler kraliçesidir. müsadenle ben senin degerli vaktini almayayım, sen de benim degerli vaktimi daha fazla alma der hesabı öder kalkarım, birdaha da aramam.

    2|0
    0|0
    • erkek içinde hemen hemen aynı seyler gecerli, yalnız, ek olarak, eline tespih ya da birşeyler alıp sürekli çeviriyor oynuyorsa, omzunu geriye alıp yürünce kendisini sert erkek sanıyorsa, yolda tükürüyorsa, sürekli küfürlü konusuyorsa, bir bayan hakkında konusurken manita benim hatun yavru vs saygısız kelimeler kullanıyorsa, konustugu herkese kardeşim, hacı birader dostum vs kelimelerle hitap ediyorsa, saçma sapan sakal ve saç kesinleri varsa, 5 kelimeden uzun cümle kuramıyorsa, belli bir kültür ve karakter seviyesine sahip değilse, boş boş gezen, gelecek planları olmayan sigara içen boş birisiyse, aklı fikri bayanlardaysa, sürekli bunlarla ilgili sohbet etmeye çalışıyorsa, bu erkek de benim için iticidir, bir daha konusmam görüşmem.

      arkadaşlarım için birşeey diyemem çünkü ben birisini zaten arrkadaşım dostum olarak hayatıma kolay sokmam, seçici temkinli dikkatli mesafeliyimdir tabii ki önyargısız da yaklasırım. Bu yüzden birisi zaten arkadaşımsa yukarıdaki saydıgım hiçbir özellik yokt

    • Hklisin👍

  • Bunların hiçbiri bana uymuyor ama ben kendimi itici biri olarak görüyorum. Nasıl etcez şimdi..

    0|0
    0|0
  • Evet, iticiymişim.

    0|0
    0|0
  • 1 tanesi bana uyuyor sıkıntım yok sevene eyvallah sevmeyene elveda der geçerim hiç bir insan sevmesede olur beni sevecekler ve benim seveceklerim bu dünyada değilse umursamaz oluyorsun.

    0|0
    0|0
  • Bu benim mk

    0|0
    0|0
  • Okudum ve işte ben dedim

    0|0
    0|0
  • Her insanın yaşadığı şeyler hepimiz itici mi oluyoruz neye göre kime göre kardeşim matıklı paylaşımlar yapın

    1|0
    0|0
  • Tutarsız bir bence

    1|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 29

  • Hiçbiri yok ben de ne mutlu

    0|0
    0|0
  • Hoşlandığınız karşı cins size yüz vermiyorsa...

    1|0
    0|0
  • Güzel anlatmışsın ama 5. maddeye katılmıyorum. Bazen bunun sebebi dışladıkları kişinin kendi menfaatlerine uygun düşmemesi de olabilir. :/

    Ve 6. maddedeki adam kim? Çok tatlıymış. :)

    0|0
    0|0
  • Sanki bu durumları yaşayan kişi yerine yaşatan kişiler daha itici.

    0|0
    0|0
  • Siz ne kadar iyi olursanoz olun... insanlar sizi, işi dusdukce ararlar..
    Diger herkesi gectimde, cok samimi dostunuz bile sevgili yapınca sizi aradan çıkarıyor.. ne zaman sevgilisi ile arası bozulursa arıyorlar ki.. Bu genelde böyle. .
    Sorun insanların vefasizliginda.

    0|1
    0|0
  • Ben bjuosounounaiona

    0|0
    0|0
  • Hiç biri yok neyse ki 😊

    0|0
    0|0
  • Çok da birtarafımda 👍

    1|0
    1|0
  • Hepsi var bende ya :(

    0|1
    0|0
  • Nasippp

    0|0
    0|0
  • Ben *,*

    0|0
    0|0
  • İtici değilim 😒

    0|0
    0|0
  • Hicbir ozelligi tasimiyorum ama itici bir insan oldugumu dusunuyorum nasil degisebilirim bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • @sevimlicupcake neden hep engelliyorsun ki ama? 😌😏

    0|1
    0|0
  • hepside var la ohaa
    AMA SİZENE

    0|0
    1|1
  • Saçmaydı

    0|0
    1|0
  • Ben çoook büyüleyiciyim

    0|0
    0|0
  • Çok saçma yolda görüp selam vermeyen asıl iticidir. Birine bişey derken başka şeyle meşgul olan iticidir. Bunların tam tersi itici sen olayı yanlış anlamişsin 😂

    0|0
    1|0
  • Bu durumları yasayan degılde yasatan tarafım hep :D

    0|0
    0|0
  • Ben Buyum sırf başkaları için kendimi değiştiremem.

    2|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    9
Yükleniyor...