Nerede Uyandığını Bilmeyen Kızlar İçin, Sizi Düşünüp Uyumayan Kızları Üzdünüz Beyler

Peki bu neden böyle olmak zorunda? Neden bizi seven, önemseyen insanları sevmek yerine hiç sevmeyen, umursamayan, takmayan insanları seviyoruz ki? Bizi sevenleri sevsek daha güzel olmaz mı yaşam?

Sanırım biz de bir "Mazoşistlik" var. Belki de bizi sevenleri sevsek hayat daha güzel olacak ama yok illaki biz, bize acı çektiren insanları seveceğiz. Biz, bizleri düşünüp seven insanları sevelim artık.

Yeter bu kadar acı ve gözyaşı. Bizi seven kızları ne için mi sevmedik, ne için mi üzdük?

Gelin hep birlikte bakalım o zaman.

Nerde Uyandığını Bilmeyen Kızlar İçin,Sizi Düşünüp Uyumayan Kızları Üzdünüz Beyler

Ah aşkım yeni manikür yaptım, hiç uğraşamam!

Oysa ne güzel balık yiyecektik. Omega takviyesi alacaktık. Sen bana neden böyle yapıyorsun ama ?

Bir ömür kese atanım olur musun?

(Nasıl evlilik teklifim ama ? )

Keseyi neden böyle gericilik-kabalık olarak görürler ki? Masaj yapınca spalarda modern ama eline bir bez geçirince nobran oluyor insanlar. Her şey algı mı yani?

Benimle dönerciye gelecek kızı nereden bulabilirim?

Bazı insanlar için lüks mekanlarda takılmak sadece hava atma aracı olarak görülüyor kanımca. Ya bu özenti nedir ? Neyin derdindesiniz ? Peyniri evde normal olarak yesen sıradan ama kürdan saplayıp yesen bir koktelyde "kanepe" olur ve entel biri haline gelirsin.

Sizinle lüks lokantalara sürekli gitmek isteyen kızlar yerine sizinle yemek yemeği mekan ne olursa olsun seven kızları sevin beyler.

Ama aşkım dışarıdan yemek çağıralım!

Yemek yapmak bir sanattır. Sanattan anlayan kızları sevin beyler :) ( Böyle dedim kesin yemek yapmayı bilmeyen birini seveceğim. Kesin :( )

Iphone 6 fakir!

Sitede bile görüyoruz sorularda şımarık kızların sorularını.

Sevgilimin telefonu pahalı değil, ayrılsam mı, fakir sevgilimin hediyesi nasıl ayrılsam mı?

gibi soruları görüyoruz. Siz, siz olun paraya tapan, marka özentisi kızlardan uzak durun ve harbi,mayası bozuk olmayan kızları sevin.

Bakım elbetteki önemli ama öncelik sırası hangisi olmalı?

Hani bir söz vardır:

Bırakın ayak yıkamayı, size mutfaktan su getiren bir kız buldunuz mu hemen evlenin beyler!

Bu sözü göz ardı etmemek lazım. Tamam bakımlı olmayın demiyoruz ama bakımdan önce "Erkeğinin" gönlüne bakım yapmalı önce.

Kıskandığım için koydum "adinos kaslarını" oldu mu rahatladınız mı? :)

Oy ben seni yerim diyen kızları üzmeyin beyler. Bizi olduğumuz gibi seven kızları sevelim.

Hesabı kim ödemeli?

Sevdiği erkeği düşünüp pahalı restorantlara gitmeyen kızları sevin beyler. Siz kızlar da şunu anlayın. Zaten seven bir erkek sizi saraylarda yaşatmak ister. En güzel yerlere, en şık yerlere götürmek ister. Ama şartlar buna elverişli değilse biraz özveri gösterseniz ölür müsünüz?

Sitede çok karşılaşıyoruz fakir erkekler sevmesin, aşık olmasın diye. Haklısınız amenna. Ama unutmayın Sakıp Sabancı'da fakir biriydi. Sonra nasıl yükseldi siz de biliyorsunuz.

Ne oldum demeyin, ne olacağım deyin" diyen erkekleri seven kızlar.

Adam saatini satıp kadının güzel saçları için gümüş bir tarak aldığı sırada, Kadın adamın saatine zincir alabilmek için saçlarını satıyordu…

Belki de bu yüzden kimse gerçek aşkı yakalayamıyor. Çünkü biz aşık aramıyoruz bencil duygularımıza köle arıyoruz. Sonra da aşk yok diyoruz. Aşk soyut bir varlıktır unutmayın. Onu somut hale getiren iki aşıktır.

Bir aşk yüce bir hale geliyorsa o iki aşığın elindedir.

Eğer aşağı hale geliyorsa Aşk bu yine iki bencil insan duygusunun ürünüdür. Sizi, siz olduğunuz için seven insanları sevin. Belki de o zaman aşkı yakalayabilirsiniz.


24|3
4011
Ehlivukuf KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşü

  • O yüzden saçını süpürge etmiyeceksin
    Git saçına fön çek

    5|1
    0|0
    • Evet. Saçını süpürge eden değil saçına fön çeken kadın daha kıymetli erkeklerin gözünde.

En İyi Erkek Görüşü

  • O kadar da melankoli yapma karşındaki kız içine sinmiyorsa yanına yakıştıramıyorsan senin için dağı delse ne fayda gene üzersin gene üzersin ;)

    0|1
    0|0

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 39

  • "Sizi siz olduğunuz için seven insanları sevin" ne kadar harika bir cümle ve çok güzel bir bence olmuş. Eline sağlık

    0|1
    0|0
  • ne kadar da guzel, ne kadar da dogru tesbitler.. erkeklerin de kizlarin da benzer hatalar yapmamasi ve hak eden kisileri sevebilmesi dilegiyle.. elinize saglik

    2|1
    0|0
  • Adam saatini satıp kadının güzel saçları için gümüş bir tarak aldığı sırada,
    Kadın adamın saatine zincir alabilmek için saçlarını satıyordu…
    Cook iyiydi 😊

    1|1
    0|0
  • Çok üzdünüz bizi be beyler! 😢😿😭😭😭😭😭

    0|1
    0|0
  • Gülmeyi sende öğrenir gider başkasını güldürür.. Güzel bence.

    2|1
    0|0
  • Üzülmemek ıcın boyle kız olacağıma yatağın ıcınde gunlerce aglarım da a tipi kız olmam. Karakter herseydır

    0|1
    0|0
  • Çok beğendim 😊

    0|1
    0|0
  • Yürü be Vukuff kim tutar seniiiiiii
    Yüreğine sağlık, yine güzel bir paylaşım.
    "Sizi siz olduğunuz için seven insanları sevin"
    Bu cümle çok güzeldi 😊
    (Ama yemek yapmakta pek iyi değilim 😄)

    0|1
    0|0
  • beyler dagilin :D

    0|1
    0|0
  • Guzel olmuš, aški somutlaštiracak iki ašiktir. Vallaha dogru. :)

    1|1
    0|0
  • genel olarak kızları üzdünüz djkdlk

    0|1
    0|0
  • Hep üzülen kız özelliklerini taşıyorum 😄😄

    0|1
    0|0
  • uzuundu ama hic sıkmadı :D

    0|1
    0|0
  • Emeğine sağlık harikaydı tabisi haklsn bizi uzdünüz 😇😇😇

    0|1
    0|0
  • Kalitesiz, basit kizlari insan yerine koyup, önemsemeyin, erkek olanlar adam olun, karakterli olun. 😊

    0|1
    0|0
  • Ay çok hoş olmuş bu üzdünüz bizi bryler :D

    0|1
    0|0
  • ahhha tamda günümüz erkeklerine uygun bir tespit tebrik ediyorum :)

    0|1
    0|0
  • çok dogru olmuş elinize saglık :) üzdünüz bizi ama neyse buna da birşey demeyiz biz..

    0|1
    0|0
  • İyi olmuş hatta çok iyi olmuş beğendim 🙈😁🙊🙃😊

    0|1
    0|0
  • Emeğine sağlık.😌

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    19

Erkekler Ne Diyor 10

  • Üzmeyin beyler bu kızları üzmeyin günahtır

    0|1
    0|0
  • Her kız kendini yükseklerde görüyor herşeyin 4×4'lüğünü Arıyor ama bilmiyorlar ki kendileri 4×1lik uzun lafın kısası herkes dengini bulsun herkeste çıtayı düşürsun Her kız Fahriye Evcen Değil Her Erkekte Burak özçivit değil ☺☺☺

    0|1
    0|0
  • Birakin insanlar kimi seviyorsa sevsin

    1|1
    0|0
  • Kardesim sen ne isen onu cekiyosun ben bunu gordum

    0|1
    0|0
  • Bir an kendime baktim bu benceyi okuyunca

    0|1
    0|0
  • Güzel yazmışsın

    0|1
    0|0
  • Cok guzel olmus dostum anlayabilene...

    0|1
    0|0
  • Eline, emeğine sağlık...

    0|1
    0|0
  • güzel bir bence olmuş...

    0|1
    0|0
  • Yine saçmalık dolu tribünlere yönelik bir ergen bence si
    Yazı çelişkilerle dolu dostum kusura bakma

    0|0
    0|0
    • Ergen bencesi😊😊 Peki siz de yazin. O laflari goruntulu aldim cunku bana ait degil. Tribunler umrumda degil😊😊 Bilen bilir. Ha illa ergen bencesi diyorsaniz profilimi acayim digerlerini okuyan zaten kaliteyi goreceksiniz😊

    • Alınmana gerek yok dostum. ok kaba bir yorum yaptım kabul ediyorum ama çok çelişki dolu

    • Peki oyle diyorsaniz.

Yükleniyor...