Hayatta Bitmeyecek Zannettiklerimiz

Öyle bir canlıyız ki, hiç bir zaman hiç bir şeyin bitmeyeceğini sanırız. Hayatı deli dolu yaşamaya çalışırız. Ama ömür bitiyor. Ömür biterken de bir çok şeyi bizden alıp götürüyor. Gençliğimizi, neşemizi, sevincimizi de alıp götürüyor. Öyle bir hayat yaşıyoruz ki, her gün ayrı bir serüven. Bazende öyle bir hayat yaşıyoruz ki, sanıyoruz bunlar hiç bitmeyecek.

Zenginlik

İnsanoğlu, bu zenginliğinin hiç bitmeyecek sanır. Öyle bir harcar, öyle bir israf eder ki parasının hiç bitmeyeceğini sanır. Sonra bide bakar ki elde var sıfır.

Hayatta bitmeyecek zannettiklerimiz

Sevgi

Bir kişi tarafından çok sevilir ama değerini bilmez. Sevginin ne olduğunun bilmiyordur. Kendisini sevenin kalbini kırar, ahını alır. Ama gün gelir ki o sevginin zerresini bulamaz.

Ömür

Hayatı öyle bir yaşar ki, hiç ölmeyecekmiş gibi yaşar. Gençliğinin kıymetini bilmez, yaşamanın ne olduğunu ne için yaşadığını bilmez. Birde bakmışız ki dört kollu da gidiyoruz.

Sağlık

Hiç bir zaman hasta olacağımı düşünmeyiz, sağlığımıza, yediklerimize, içtiklerimize dikkat etmeyiz. Hep sağlıklı kalacağımızı düşünürüz. Hasta olduktan sonra da deriz keşke biraz daha dikkatli olsaydık.

Bugünü düşünürüm, dün geçti, yarın var mı? Gençliğe de güvenmem ölen hep ihtiyar mı?


9|2
1216

En İyi Kız Görüşü

  • Bazı şeyler çabuk biter. Sigara çabuk biter, çay, alarm kurulmuşsa uyku, bitmesin isteniyorsa, yol. Yarısında yakalamışsanız çok sevdiğiniz o şarkı çabuk biter. Sarılmış izliyorsanız film, hızlı yaşarsanız ömür, çok severseniz aşk.. Sağlıklı günler.
    çabuk biter..

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kısmen de olsa atladığın öyle önemli bir şey var ki, sağlıkla birlikte içlerinde en değerlisi. O da "Zaman" Ömürden çok farklı zaman. Para ve sevgi çok çok önemsiz ikisinin yanında ve parayla alabileceğin en güzel iki şey sağlık ve zaman. Şayet yapabiliyorsan hiç acıma!

    0|1
    0|0

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 11

  • Emeğine sağlık canım benim

    0|1
    0|0
  • Çok haklısınız, gaflet ve dalalet içindeyiz. :(

    0|1
    0|0
  • Çok haklısın emeğine sağlık

    0|1
    0|0
  • Bazı insanlar "ben çok sağlıklıyım bana hiç bir şey olmaz" diyorlar sinir oluyorum Benim için sağlık en ön sırada sağlık olunca parada kazanılır mutlu da olunuz.

    0|1
    0|0
  • çok güzel bir yazı, insanoğlu nankördür.. Hep elinde olmayanı ister, elinde olana şükretmez.

    0|1
    0|0
  • Güzel anlatmışsınız ellerinize sağlık

    0|1
    0|0
  • Hepsinin bitecegının farkındayım cok sukur

    0|1
    0|0
  • Her şeyin bir sonu var. Oteki dünya hariç.

    0|1
    0|0
  • Mutluluk huzur çabuk bitiyor

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık güzel olmuş

    0|1
    0|0
  • Bu durumu da düşünerekten ahiret için ne kadar hazırlıklısınız?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • aşk biter ama sevgi kalır bence dostluk aile gibi kavramlar sevgiyle bütündür ve başkadır özeldir. kalıcıdır diye düşünüyorum.

    0|1
    0|0
  • Bir insanın çok parası varsa, hiçbir yatırım yapmayıp parayı direkt yemesi tam geri zekalılık zaten.. Öyle adam açlıktan gebermeyi hakeder..

    0|2
    0|0
  • Beni hayatta ne mutlu ediyorsa onu yaparım ne din nede başka geleneklerin etkisinde kalmadan para varsa harcarım yoksa olması için elimden geleni yaparım gençlik para vs hepsi her halükarda bitecek o yüzden mutlu olmak lazım kasmamak lazım 30 yaşındayım bir 30 yıl daha sonra zaten kendimi bir çöp gibi hissedeceğim bu yüzden ne kendimi kisitlarim nede mutsuz ederim bu doğanın kanunu ölmeden önce ne yasadiysan zaten ölünce hicbirseyin anlamı kalmiyorda

    0|1
    0|0
  • saglıkkkk

    0|1
    0|0
  • Hiçbiri yok ki bitsin be...
    Emeğine sağlık.

    0|1
    0|0
  • Herşey Gibi Hayatta Bitecek Bir Gün...

    0|1
    0|0
  • tşkler

    0|1
    0|0
  • İnsan çoğu zaman, hiç ölmeyecek gibi yaşar.
    Nefsine engel olamaz.

    0|1
    0|0
  • Bazı insanlarda milyarder ama yemekte patates puresi yiyo

    0|0
    0|0
  • AŞk nerde?

    0|0
    0|0
  • Para konusunda yanıldığını düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • yani ne oldum değil ne olucam demeli insan

    0|0
    0|0
  • eline sağlık..

    0|1
    0|0
  • beğenerek okudum kanks güzel olmuş

    0|1
    0|0
  • Hayatta her şey bitebiliyor :)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...