Yalnızlığın Belirtileri

Yalnızlığı seven insanların yaşadığı bazı durumlar gerçekten içler acısıdır. Yalnız olup olmadığınızı öğrenmek istiyorsanız, bencemi okumanız yeterlidir.

Tuvalet

Evde tuvalete gittiğiniz zaman kapıları kapatmıyorsanız veya kapıları kilitleme gereği duymuyorsanız.

Yalnızlığın Belirtileri

Toplu Paketler

Konuşma paketinizin son kullanma tarihine yaklaştığınız zaman dakikalarınız ve smsleriniz aldığınız gibi duruyor olması.

Şarj Sorunu

Şarjınız 1-2 gün boyunca sizi idare ediyorsa, yalnızlığın dibine vurmuşssunuzdur.

Şifre

Telefonunuza şifre koyma gereği duymuyorsanız ve telefonuzu çok rahat kullanıyorsanız.

Evlilik

Bütün yakın arkadaşlarının evli olduğunu ve senin bir sevgilinin dahi olmadığını fark ettiğinde.


2|1
1115

En İyi Kız Görüşü

  • Sarjim cabuk bitiyo oda yalnizliktan cunku telefon arkadasm olmus

    3|2
    0|0
    • Yorumlara bakmadan , şarj olayı yanlış diycektim ki , yazıcağım şeyi zaten sen yazmışsın. Ne yazık ki doğru. Yalnızız ama gocunmuyom. Gidebileceğim insanlar var fakat gitmiyorum çünkü zaten beni seven insanlar değil. Bazen yalnız kalmak , seni sevmeyenlerin arasında olmaktan daha iyidir.

    • Hepsini Göster
    • @Muchide yok ya telfn bagimliligm olmus vazfecemiyorm derslerm cok kotu zaten ben bitmiskm zaten gec kaldm

    • Hayatta birkac sey haric geri kalan her sey icin gec kalinmis degildir. Kendine gel , toparla kendini. Ben senin gibiyim fakat telefonla ne kadar hasir nesir , gercek hayatlada ne kadar hasir nesir olacagimi iyi biliyorum. Insanin aslinda en iyi arkadasi kimdir bilyomusun? Icindeki birseyler yap diyen o sestir. Benim icimdeki ses kimse olmamasina ragmen disari cik istedigini yap yaninda illa biri olmak sartinda degil diyo. Senin icindeki ses telefonla ilgilen diyosa eger ilgilen fakat butun odak noktan telefon olmasin. Nerde yasiyosun? Bulundugun sehir konum bakimindan cok mu kotu?

En İyi Erkek Görüşü

  • Malesef Hepsi tam olarak uyuyo tlf şifre koymaya gerek duymamadan şarja paket bitmemesine yaşıtlarımın evli olmasına kadr

    0|0
    0|0

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 10

  • Ben baya yalnızım ya 😂

    0|0
    0|0
  • Güzel paylaşım olmuş. Elinize sağlıkEline sağlık.

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık.

    0|0
    0|0
  • Komik olmuş eline sağlık 😊

    0|0
    0|0
  • Yalnızım dostlarıım yalnızım yalnız hahhah :D :D

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle.

    0|0
    0|0
  • Cok sukur yalniz degilmisim 😃

    0|0
    0|0
  • Hepsimi olur beee ::( ac ordan bir 70 lik

    1|1
    0|0
  • haha hepsi ben

    0|0
    0|0
  • Ellerine sağlık :) komik olmuş :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Etrafımda büssüri insan var ama ben köpek gibi yalnızım nan 😂
    Ben uyuyim en iyisi 😴

    0|0
    0|0
  • Yalnızlığı severim hoştur

    0|0
    0|0
  • yalnızım çok yalnızım , yalnı ııı zımmmmm :(

    0|0
    0|0
  • Yalnızım dostlarım yalnızım yalnız...

    0|1
    0|0
  • paket yapacak param yok Tlefon 4 yıllik sarj kndi kndine bitiyo tm Konusmicam :\

    0|1
    0|0
  • Çoğunun tersi var ama yalnızım

    0|0
    0|0
  • belirtiden nefret ediyom :D

    0|0
    0|0
  • Oh beee Yalnız Değilmişim :)

    0|1
    0|0
  • Yalnızlık allaha mahsustur kardeşim.

    0|0
    0|0
  • yalnızım :/

    0|0
    0|0
  • Eline, emeğine saglık.

    0|0
    0|0
  • Emegine saglik

    0|0
    0|0
  • şarj ve qrkadaşar meselesi fena ya herbiden yalnızlığın dibini sıyırıyorum

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...