Erkek Adam Hiç Bunları Yapar mıymış? Çok Ayıp!

Bu benceyi bazı insanlardaki saçma sapan ''erkek adam'' algısını değiştirmek için yazıyorum ve gözlemlediğim kadarıyla bu düşünce sadece erkeklerde değil kadınlarda da çok var.

1-Erkek adam pembe renk giymezmiş

Erkek adam hic bunları yapar mıymıs? Cok ayıp..

Renklerin cinsiyeti var da biz mi bilmiyoruz? İsteyen ten rengine yakışan zevkine uygun istediği şeyi giyer.

2-Erkek adam dedikodu yapmazmış

Dedikodu kötü bir alışkanlıktır. Peki bu kötü alışkanlık neden sadece kadınlara iteleniyor? Oysa ki ben dedikodu yapan çok erkek görüyorum.''Karı gibi dedikodu yapıyo'' da çok çirkin ifadelerden birisi.

3-Erkek adam dar pantalon giyer mi hiç?

Dar kıyafetler, pantalonlar, taytlar gibi vücudu saran kıyafetler kadınların çok hoşuna giden şeylerdir. Peki erkeklerin niye hoşuna gitmesin?

4-Bale ne ya gay gibi ahaha

Böyle kişiler ise yıllarca emek harcanan sanata laf atmış oluyolar. Gay gibi derken de yine homofobik bir düşünceye sahip olunduğunu görüyoruz.

5-Kız gibi oynuyosun oğlum

Burdaki ''kız gibi'' ifadesi yine kadınlara hakaret içeriyor. Yani erkek her daim kadından güçlü kadın daha güçsüz ezik olmalı.

Kadın aşağılanır, erkek kadın gibiyse o da aşağılanır. Dikkat ettiyseniz küfürlerde de genel olarak kadınlara hakaret ediliyo. Bu bir türlü son bulmayacak. Umarım bakış açınızı az da olsa değiştirebilmişimdir.


30|11
42|55

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 55

  • erkek adam bunları yapmazsa sapık oluyor işte...

    1|1
    0|0
  • Elinize sağlık

    2|0
    0|0
  • Erkek adam dudak büzerek foto çekermi la

    2|3
    0|0
  • evet hayatta yapmam mk ters

    0|1
    0|0
  • 2-4-5 dışı haklsıın. D

    0|0
    0|0
  • 3. Madde haric benceye bastan asagi katilmiyorum erkek adam dedikodu yapmaz yapanlara erkek demiyorum ben pembe de giymez bale yapan erkekler beni güldürüyor tamam piyano cal tango yap bale nee mk kizlarin kaliplarina gore yasasak hapi yutariz yeminle

    0|0
    0|0
    • ya kari gibi bale yapan erkeklerin vucudunu gordunmu hic. Bacagindan 25 ayri kas firliyo. nite biliyomusun onlar burda ya yazcaklarina gunde kac saat disiplinle calisiyolar. turkiyede bale yapan erkegi gay olarak degil turklerin 'kari' onyargilarina ragmen hirsla inatla o baleyi yaptigini dusunuyorum. bunku o erkek cesaretlidir hirslidir sorumluluk sahibidir disiplinlidir. bir erkekte istenilen hersey deniyo buna. ya lafida bunlarin disinda

    • Ya bir emek oldugu asikar emwkleeine saygi duyarim ama asla tasnif errugum birsey degil kas yapmanin bir dunya yolu var

    • ya kastan kastettigim sey OKADAR emek harcaniyor demek , ayrica ben kas bile sevmem hani fiziksel gorunusten degil yani . Yani bence bir erkekte bukadar ozellik varsa" taytla etrafta kosusturmus" okadar umrumda olmazki aklin durur. disiplin saygi ve sevgi bir insanda 3 u cok zor bulunur. heleki bir erkekte cunku anneler ogullari yeterki mutlu olsun diye hic is yaptirmazlar ve hic sorumluluk yuklenmez kucukken bundan rahatsiz biri olarakbi erkegin bale yapmasi demek bunlara gonullu olarak dahil olmasi demektir ki bir insanda takdir ederim.

  • Kızların dayattığı erkek adam rolüne bürünmeye kalksaydık eğer istisnasız hepimiz ruh hastası, manyak ve amaçsız yaşayan zavallılar olurduk.

    1|0
    0|0
  • Feminen bir bence olmuş

    1|0
    0|0
  • Kendi tarzı olan birey herzaman kıskanılır kıskananlar çatlasın ne diyelim

    2|0
    0|0
  • Küpe takmaz. Saçlarını boyatmaz. Uzatmaz. Bakım yapamaz. Sakallı olur. Döşü kıllı olur ve nicesi (!) :)

    1|0
    0|0
  • iyi tamamda dar pantolon giyen ne la? hepsini geçtim rahat edemezki adam orayı sıkar yani

    0|0
    0|0
  • Algıda seçicilik kanka."kız gibi" yakıştırması O kadınlara bir hakaret değil erkeğe bir hakarettir. Yani kadınlar daha narindir hareketleri de ona göredir. Anlatabildim mi? Kız gibi oynuyorsun derken "olum biraz daha sert ol bu kadar nazik bu kadar naif bu kadar narin , bu kadar güzel olma" demek istiyoruz panpa kimsenin kadınlara hakaret ettiği yok :D

    1|0
    0|0
    • sen hic gercekten futbol oynayan bir kadin gormessen tabi kiz gibi yakistirmasi yaparsin. yine insanlarin genellemesine cikiyor is arkadas :D bazi kizlar var tum o 'mesleklisesi futbol takimi'ni tek basina diz cokturur oynarken.

    • @besstee olsun yine de ordaki anlam narin demek

  • bale haric hepsine katılırım da bale bilemiyorum yaa :///

    0|0
    0|0
    • Bende ozellikle bale yapan erkege bayiliyorum cunku bale dans degilde daha cok sorumluluk disiplin (cok agir disiplin ) ve birazda ozellikle eger turkiyedeki algiyla birlikte savasiyosan cesaretli oldugu anlamina gelir bir erkegin. bilmiyorum bukadar ozellik birarada olduktan sonra taytla etrafta kostursada ikisi birbirini dengeleyemez. Karakter cok agir basar yani. Ve kendimde dansci oldugum icin icindeki seyi anlayabilirim dansci erkegin

  • ERKEK ADAM Böyle Saçma Bir Bence Yapmaz!

    0|0
    0|0
  • kızlarla erkeklerin kulvarları ayrı diyebilirim. neticede olimpiyatlarda bile kadın erkek ayrımı var. neden denk olsun diye. kadın ve erkeğin psikolojik duygusal fizki durumları bir değildir. boyle. kızlar ıcınde erkek gibi asagılamadır. odun kaba kadınsı olmamak demektir erkeksilik

    1|0
    0|0
  • Bale ve dedikodu olayına karşıyım.

    0|0
    0|0
  • Bide trip konusu var o konuya girmediğin iyi olmuş.😄 Eline sağlık güzel olmuş

    1|0
    0|0
  • Pardon... Feminist misin sorabilirmiyim?

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • 1ay

      @cheekystaff sen başkalarının konuşmalarını bir ilgin olmadığı halde uzun uzun okuyup laf atacak kadar işsizsin burda gelip işsizliği tartışmayalım istersen? Sonra da tanımadığın insanlara durduk yere kendini övecek kadar da egoistsin. O söylediğin saçma şeyi (3 okul bitirdiğini) sana bile saçma geldi ki şimdi örtmeye çalışıp ne dediğimi kavrayamadınız diyosun. Sen önce kendini doğru ifade etmeyi öğren ondan sonra tartışalım

    • 1ay

      😭 peki 😊

  • bir ekleme daha dedikoduyu kız da erkek de yapmamalı

    3|0
    0|0
  • Erkek adam bunların hiç birini yapmaz.

    1|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    35

Kızlar Ne Diyor 42

  • erkeklere dar pantolon ve pembe t-shirt ya da gömleği çok yakıştırıyorum. kim çıkardıysa bunları halt etmiş. güzel yazı emeğine sağlık :)

    1|0
    0|0
  • evet öyle

    2|0
    0|0
  • Çok güzel bir bence gerçekten ben de sinir oluyorum

    1|0
    0|0
  • Kardesime pembe cok yakisiyor :) ama dar pantalon giymiyor onlari sadece gayler giyermis.

    1|0
    0|0
  • ben ozellikle hepsini yapan bir erkek istiyorum. YOKSA BEN GAYLEREMI ASIGIM (!) allahim ya biran once su erkek adam yapmaz lafinin yok olmasi lazim , insan herseyi yapar yapmalida

    1|0
    0|0
  • En önemlisini unutmussun erkek adam hiç küpe takar mı? :D dedi kodu kız içinde erkek içinde olmaz öteki dünyada dedikodusunu yaptığım kişinin etini yemek gibi bir isteğim yok Allah korusun :( @Scre4m @BeyazzPudraSekeri siz ne düşünüyorsunuz

    2|0
    0|0
  • Asıl sorun bu cümleleri kadınlarında kullanması. Bu zihniyetten kurtulmak istiyorsak ilk kadınlardan başlamalıyız bence. Son olarak küfürlerin hepsi cinsiyetçidir küfür edenlerde kendini ifade etmekten yoksun aciz yaratıklar işte..

    1|0
    0|0
  • Dedikoduyu her iki cins için de onaylamam ama yapabilir. Erkek dediğin küpe de takabilir, erkek dediğin ağlayabilir de eee sonuçta insanız :)

    1|0
    0|0
  • Uzun zamandır bu kadar doğru yazılmış bir bence okumamıştım. Tebrikler

    1|0
    0|0
  • Dar pantolon beylere baya bir yakisiyor yalniz 😍

    2|0
    0|0
  • erkek adam dar giymez evet. aksini söyleyen gaydir

    0|1
    0|0
  • Kız gibi oynuyorsun lafı zaten saçmalık ne kızlar var erkeğe bin basar. Birçok sporda.

    2|0
    0|0
  • erkekler aşırı derece dar giyerse hoş olmuyor ama makul seviyede dar pantolon gayet iyi tıpkı resimdeki gibi... birde bale hoşuma gitmiyor kızlara yakışıyor ama erkeklere...

    1|0
    0|0
  • bir de erkekler aglamaz var 😒 cok guzel olmus ellerine saglik

    2|0
    0|0
  • Zevkler ve renkler tartisilmaz dar bazi erkeklere yakisiyo. Ama pembeyi yakistiramadm beyler 😂😂

    1|0
    0|0
  • O paçalar kıvrılmasın, saçlar topuz yapılmasın, streç pantolon giyinmesin kırmızı pantolon hiç giyinmesin. Saçının ön kısmını açtırmasın (sarı, turuncu vs) kâfi.

    0|0
    0|0
  • Erkeklikle alakalı değil bunlar...
    Erkeklik mertlik yüreklilikten dürüstlükten şerefden ve duruştan belli olur

    1|1
    0|0
  • Renklerin de , kıyafetlerin de (dar pantalondan eteğe tayta kadar) , aksesuarların da , makyaj malzemelerinin de , saçın da , gülmenin de konuşmanın da cinsiyeti yoktur. Bana katılmıyorsanız bunların ayrıştığını size söyleyenlere gidin sorun nereden geliyor bu farklar , kim belirliyor bu farklılığı diye.

    2|0
    0|0
  • Cinsiyetciliğe hayır.
    Farkındalık oluşturan benceniz için teşekkürler.

    3|0
    0|0
  • çok güzel yazmıssın, evet gerçekten sacmalık dar pantolonlu erkekler daha hoş görünüyor ve pembe renk istiyosa giyer kime ne haksızmıyım @cacky :D

    2|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    22
Yükleniyor...