Merhaba arkadaşlar bu bencede bana göre en itici 5 kadın tipinden bahsedeceğim umarım zevkle okursunuz.

1-Argo kelimeler kullananlar

En itici 5 kadın tipi

Argo kelimeler kullanıp kaba konuşan hemcinslerim gerçekten çok iticiler. Bir an önce vaz geçmelerini öneririm...

2-Egosu tavan olanlar

Bazen hepimiz ego yaparız ama bunu sürekli yapıp abartmak gerçekten itici bir hal alıyor...

3-Abartılı makyaj yapanlar

Güzel olacağım diye makyaj yapıp kendini maymun eden kızlar hemcinslerim gerçekten itici. Biraz doğal olmak lazım hadi diyelim aşırı makyaj yaptınız bari düzgün yapın.

Örnek Angelina Jolie..

4-Taytı giyemeyenler

Bu kızların sayısı gerçekten fazla ne bileyim sokakta yürürken çok görüyorum açıkçası. Bu taytlar tunik ile giyilir ve tunikte o vücut hatlarını kapatır. Böyle giyince hem itici hemde çok komik duruyor.

5-Bakımsız kızlar

Makyaj vs.yapmayan kaş bıyık almayan kadınlar bence görüntü kirliliği oluştuyor. İnsan düzgün bir şekilde makyajını yapar kaş bıyık alır yüzüne cildine bakım yapar saçlarını uzatır saçlarına iyi bakar...

Umarım beğenerek okumuşsunuzdur....

#Ruskızı


1|3
45|42

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 42

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 45

  • bence sen fikir kirliliği yapıyorsun sanane lan ister bakımlı olurlar ister olmazlar bıktım şu saçma sapan kalıplarınızdan ayrıca küfür içtenliktir küfür samimiyettir sen kız olduğun için küfür etmemelisin neden çünkü sana öyle öğretmişler senin gibiler erkeklerin beğenisini kazanmak için bin takla takar
    son olarak pembe beyninize sokayım

    9|1
    0|0
  • Sigara içenler de itici.

    3|0
    0|0
    • Valla yaaa harun abi gibi geziyolar ortalıkta :) erkektede itici ama kızda daha bir itici

  • Bir kere argo kız erkek fark etmeksizin kimseye yakışmaz (her lafın sonuna aqq diyenlere bende gıcık oluyorum, dozunda söyleyebilirler)
    Bakımsız olmak konusunu abartmışsın.
    2-3-4 maddelere katılıyorum.

    1|0
    0|0
  • Saydığınız herşeye katılıyorum. Hatta Tayt giyemeyenler demeyin direk tayt giyenlerde gayet itici duruyor diyin :D
    Elinize Sağlık.. Güzel bir "Bence" olmuş...

    1|0
    0|0
  • Güzel olmuş :)

    2|0
    0|0
  • Görüntü kirliliğini bence senin gibi makyajdan cildine ve beynine oksijen gitmeyen kişiler oluşturuyor. Kimse kaş almak ya da makyaj yapmak zorunda değil ve bunları yapmayınca da bakımsız olmaz. Bakımı makyaj sanan mantığına s. çarım. sonra "neden beni obje olarak görüyorlar" ...

    4|1
    0|0
    • Makyajı yeteri kadar yapmalıyız ayrıca bana demişsin de bunları sandımca bu kadar kızman bakımsız olduğun için 😃 ahaha

    • Hepsini Göster
    • Onlar zaten yapılması gereken şeyler. Ben makyajı herkesin yapması gereken bir şey olarak söylemenden bahsettim.

    • O anlamda demek istemedim kimi kadınlar vardır makyajsız da olsa güzellerdir ama kimi kadınların yüzünde mesela sivilce vardır kırmızı kırmızı vs. bunu makyajla kapatabilir her zaman daha iyisini yapabilir

  • eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Katılıyorum :) emeginize sağlık

    1|0
    0|0
  • HİÇ BEGENEREK OKUMADIM!
    Hadi ilk 4 seçeneği anlarım. Argo kelimeler seni rahatsız ediyodur belki de ağır makyajlı birinden korkuyorsundur ama sonuncusu ne öyle? Her kadın kendine bakmak zorunda mı? Kaşını gözünü aldırmak zorunda mı? Bir erkek kaşını aldırmıyorsa ben neden o acıya katlanacakmışım? Makyaj yaparak değerli zamanımı harcamak zorunda mıyım? Makyaj adı altında kapitalist sistemde ezilen 'aptal kadinlardan' biri olmak istemiyorumdur belki? Belki de o iğrenç kimyasalları yüzüme sürmek istemiyorumdur? Belki ben kendime bakmak yerine topluma fayda sağlayan başarılı bir doktor olmak istiyorumdur?
    Umarım ne demek istediğimi anlamışsındır...

    5|0
    0|0
    • Tatlım bende Tıp okuyorum zaten doktor olacağım ama sanırım sen bakımsız olduğun için alındın

    • Tıp okuyarak bunları diyorsan üzüldüm gerçekten...
      Hayır, bakımsız olduğum için alınmadım. Feminist olduğum için alındım.
      Kadınlar erkeklere güzel gözükmek zorunda değildir. Bu hayatta bakımlı olmaktan çok daha önemli şeyler var.
      Kadınları meta olarak görmemeni dilerim...

  • aman bakımsızım abi hiç makyaj yapamam çünkü zaten guzelimmm ben zaten mankenim kendimi guzelliğimle ispatladım kaşımı da almıyorum egom da tavan aynanın karşısına geçip suram yamuk o benim için sunu dedi demiyorum çünkü ben bana göre en guzelim zaten kufur hak edene edrm erkek ediyorsa bende ederim ha ortama girdigimde senin bu olmak istedgin kızlardan daha çok dikkat çekiyorum neden bilmiyor musun erkekler içi dışı bir insanlardan hoşlanır cidden çok sinirlendim bu dupeduz hareket sevmeyebilirsin saygıyla eğilirim nefret de edersin eyvallah ama butun kızları görmeden soyleyecegin seyler dupeduz yalana girer görüntü kirliliğiymiş peh kime göre neye göre salık verdin

    1|0
    0|0
  • senin ben yüzeyselliğine sıçıyım sanki herkes güzel görünmek bakımlı olmak makyaj yapmak zorunda herkes işini gücünü bırakıp insanlar beni nasıl beğenir acaba diye düşünmek zorunda.
    utanmasan alnına rus kızı yazıcaksın yaz ya oraya da yaz zeka olmayınca nasıl dikkat çekeceğini şaşırmışsın

    2|1
    0|0
  • Taytın neyle gidileceğini bilmeyen bir çok hemcinsimiz var malesef
    Kız dediğin biraz havalı olacak ama egoistlik itici :( ama makyaja gerek yok şahsen ben dudak nemlendiricisi ruj ve fondoten dışında bisey surmem kaş bıyık alsınlar yeterli dediğin gibi görüntü kirliliği oluyolar ve 3. Maddede dedigin gibi aşırı makyaj yapanlar paylanco gibi oluyo ve 20li yaşlarda 40 gibi gözüküyolar daha gencecikken kırışıklıkları cıkıyo malesef :( 1. Maddeye gelirsek argo konuşmak erkeksi gösteriyo itici çocuk gibi konuşan kızlarda çok iğrenc duruyo

    0|0
    0|0
  • bence sadece kendinde vajina varmış da başka kimsede yokmus, bununla da tum istediğini istediği kişiye yaptırabilirmiş vs vs vs olan kizlar çok keko

    2|0
    0|0
  • Kime göre, neye göre? Kaş bıyık almadığı halde bilime ve insanlık geleceğine katkı sağlayan kadınları p*rno yıldızlarına benzeyen sexy ve bakımlı kadınlardan aşağı görmemi bekleme ;)

    1|0
    0|0
  • Erkekleri de yap

    2|0
    0|0
  • haklısın aslında ama dece, bakımsız kadınlar görüntü kirliliği oluşturuyor demen hakkında, bunu demeye hakkın yok.

    3|0
    0|0
  • Emeğine sağlık

    0|0
    0|0
  • erkek küfür edince itici değilde kadın küfür edince mi itici geliyor?

    2|0
    0|0
  • Guzel olmus ikinci resme koptum kocasi yakismiyormus bu kadinlarin en cirkinlerinde nedense bir kibir var.😂😂😂

    0|0
    0|0
  • makyaj yapmayı öneren insanlara antipatik oluyorum

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    25
Yükleniyor...