Kapat

18 Yaşında Hayatı Kararan Bir Kadın: Cansel Buse

Kayseri muhafazakar bir şehir. Şehir geneli olarak öyle. Ama her yerde sorunlular var. YGS'ye yaklaşık 20 gün kaldı. Hayallerine ilk adımını atacak olan bir kız / kadın.

Okulundaki matematik öğretmeni tarafından tecavüze uğrar.

Okul yönetimine söyler, susturulur. Arkadaşlarına söyler, çözüm yolu bulamaz. Polis olan babasının silahını alır, intihar eder.

Geçtiğimiz günlerde Kadıköy'de gece saat 3.00'de dışarıda olup, tecavüze uğrayan kadına,

Gece o saatte dışarıda ne işi vardı?

diyen bir klavye deli'kanlısı vardı. Varsayalım haklı.

Okuluna eğitim görmeye giden kızın ne suçu var?

Okul orası. Eğitim yuvası. Ve sen ögretmensin. İnsanlığa örnek olman gerekiyor. Bu şerefsizlik değil de ne? Ve bu şahsın bir de kızı var.

Savaş onu okulun kapısında yakaladı. Bir adım kala insanları görmeye. Elinden kalemini aldılar. İttiler ölmeye, öldürmeye. Tam düşünürken vurdular. /Özdemir Asaf/"

NEDEN?

Bir kadın senin kudurmuş duygularının esiri mi olmak zorunda?

Penisine sahip çık. Kendine hükmet. Git ne kullanıyorsan kullan, ama bunu yapma. Hayatımı karartma. İstersen polis, istersen doktor, istersen öğretmen, istersen çiftçi, istersen işçi ol. Ama bunu yapma. Hayatımı karartma.

Ben istersem gece saat 3.00'de dışarıya çıkarım ama sen bana gündüz saat 15.00'da tecavüz edemezsin!

Ben istersem üniversite öğrencisi olurum, istersem lise. Ama sen bana tecavüz edemezsin!

Ben gerekirse içinde 50 kişinin olduğu otobüse binerim, gerekirse otobüste tek kişi olurum. Ama sen bana tecavüz edemezsin!
Ben istersem sana cep numaramı veririm, ama sen beni "meme" fotoğrafıyla tehdit edemezsin!
Ben istersem seninle buluşurum, ama sen beni kesip-biçip, parçalarını poşete koyup çöpe atamazsın!

#BenKadınımAmaBanaDokunamazsın


47|11
44|60

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 60

  • Ben şahsen şu tecavüzcülerin cinsellikle falan bir alakaları olduğunu düşünmüyorum. Özgecan Arslan'ın katili gayet evli bir adamdı, yani libido falan değildir sorunu.

    Bu insanlar kadınlardan nefret ediyor. Şimdi bu mutaassıp kesim sorsan her konuda mağduriyet uydurur, ama bu ülkede 'açık (ne demekse amk)' giyinen kadınlardan nefret eden, hepsinin fahişe olduğunu düşünen hiç de azınlık olmayan bir güruh var.

    Ben meslek lisesi okudum, bu tiplerin prematüre halleri bugün gidin devlet liselerinde dolu komple. Zaten beyinleri de 15 yaşından sonra pek gelişmiyor.

    Bu adamlar kadınlardan nefret ediyor, iddiasına varım ki, o matematik hocası konumundaki '''^^^+orospu evladı''^^' 'Bak bak açık giyiniyor, geçen de gördüm erkek arkadaşı varmış, bunlar da işte o yolun yolcusu, zaten ona buna vereceksin belki de verdin, bir kere de bana versen ne olur yani? Ki biliyorum sen de istiyorsun' gibisinden iğrenç bir kafaya sahiptir. Çünkü bu düşünce, ülkemizdeki erkek neslinin içinde azınlığa tekamül etmiyor.

    Burda bile aklını fikrini kadınların vücuduna takmış bir sürü insan görürsünüz.

    Tecavüz heryerde yaşanıyor, ama bizde artık bir kültür haline gelmiş bir durumda. Bu konuda ilerleyeceğimize geriliyoruz ısrarla.

    Bunun da sebebinin kim olduğu, bu yoz zihniyetin kimlerin devrinde iyice patladığı da malum.

    10|0
    0|0
    • Butun dusuncelerimi yazmıssın ama üstü kapalı söylemene gerek yoktu. Akpnin kadın düşmanı oldugunu bilmeyen yok. Ama kadınlar hala oy vermeye devam ediyor. Yazık ki benim bile o oy verenler yuzunden hayatım tehlikede

    • @tutku20 Şahsen ben şeriat veya bu islamcı tiplerin arkasında duran her kadının katıksız moron olduğunu düşünüyorum. Yoksa alenen kendisine düşman bir zihniyete alkış tutmanın açıklaması yok.

  • İnsan erkek olduğu için utanır mı, evet böyle ş*refsizlerle aynı cinsiyetten olduğum için utanıyorum.
    Ne yaparsa yapsın, senin bir kadına bırak tecavüzü, dokunmaya bile hakkın yok.
    Tecavüzcülere adam gibi ceza verilse, bu ülke böyle olmazdı ama yok işte, adam kravat taktı diye cezasını yarıya indirirsen, oda gider yine yapar. Koparıp şeyini ağzına sokacaksın ki başkaları görsün yapamasın.

    22|2
    0|0
  • Vallahi bu ülkede erkek olarak doğduğuma lanet ettim.
    Söyleyebilecek pek sözüm yok.

    38|5
    0|0
    • Sen niye bu serefsizler yüzünden lanet ediyosum usta aksine ornek bir kisiligim ilerde cocuklarimi da oyle yetistiricem hepiniz aynisini yapmalisiniz de ki daha saglam duralim

    • Hepsini Göster
    • @CeyCess arkadaşım söylediğin sözlerle erkekleri zan altında bırakıyorsun, sen utanıyorsan demek ki bütün erkekler de utanıyordur algısını yaratıyorsun niye utanıcam ya tecavüzcü yüzünden mi? bana ne ondan bir adamı öldürmekle, tecavüz aynı şey, bir seri katille tecavüzcü arasında fark yok, utanıcaksak eğer dünya'nın düzenine utanıcaz bir ruh hastasının sorumluluğunu bütün erkeklerin üstüne atamazsın anladın? kadınlar fahişelerden genelevdeki kadınlardan kendini sorumlu tutuyor muda sen kendini tecavüzcüden sorumlu tutuyorsun

    • Pardon beyefendi bir utanmıyormuşuz falan filan. Efendi ol. Birde beyefendiye diyorsun erkekler altında bırakıyorsun diye. Burda adam olanda erkek olanda ortada ne kıymetli erkekliğin varmış senin? Benim onurumu ayaklar altına bırakacak. O adamın efendiliğini sorgulayacak. Zan altında kalacaksan bunun zan altında kal. Kalkıp Hayat kadınlarından utanmıyormuşuz bizde falan. Unutma "Her orospuyu bacım yapan bir bacım çocuğu vardır" canım. Çok özür dilerim beyefendi ama dayanamadım. :/ iyi günler.

  • Anlaticaklarim bu olayin disindadir.. Kotuluk peniste degil inanin, kotuluk zihniyette. Bizimde var bizde erkegiz icabinda. Ama soyle olaylardan sonra gercekten erkek olmamdan erkeklik algisindan utaniyorum. Nasil bir zihniyettir bu ya? Gunah yazik bunlara kim boyle ogretmis bacilari analari yok mu genel evde mi acaba? Kocaman insanlar coluk cocuk sahibiler ya da olsa olurlar. Ama bunlarin sebebi cogu seye paralel, lise donemimde 9 dan 12 ye kadar "ayy cok yakisikli ya" "o geliyo o geliyo" "asigim ya cok seviyorum" "sinemaya gelir mi benle acaba" diye edebiyat hocamiza kendini begendirmeye calisan kizlar vardi, adamin az cok tipi vardi, ula adam 26 27 siz 16 17 yasindasiniz be.. dekolte vermelerinden habire konusmaya calismalarina kadar.. onlari duyuyoduk bide. Iste boyle kizlarin tecavuz eden erkekten hicbi farki yok. Bunlarin analari babalari bir kontrol cekmesi lazim. Ayni mantikta erkek ogrenciler guzel bayan hocalara aynisini yapiyolar, bunlarinda tecavuz eden erkekten bir farklari yok. Zihniyet bozulmus yani illa gerceklesmesine gerek yok bazi seviyeler cok dustu bu sadece bir ornekti. Iste boyle insanlar boyle zihniyetler yetidiyo eminim ki daha col gorucez boyle seyleri ins yanlirim

    4|0
    0|0
  • Bu konu hakkında söylenecek bir şey yok ama yapılacak çok şey var.
    Sen bunları asmadıktan sonra bu pislik yürür gider.
    Adalet diye bir şey yok bu ülkede.
    Adaleti sadece kendileri için devreye sokarlar. Dötleri sıkışırsa.
    Utanıyorum erkek olmaktan

    7|0
    0|0
  • Ve Bir Ses Yükseldi Veda Hutbesi'nden ; ''Kadınlar Size Allah'ın Emanetidir.'' Hz. Muhammed (S. A. V)

    Erkek kadından daha güçlüdür onu koruması içindir bu dövüp tecavüz etmesi için değil.

    9|1
    0|0
  • Akp yobazı türkiyeyi daha da felakete sürükledi ve enayilerde oy verdi.. Türkiye karışsın bak nasıl da küfürler edeceğim..

    7|0
    0|0
    • Akp zihniyeti kadın düsmanı bir zihniyettir. Bir erkek olarak yani bir insan olarak boyle dusundnleri kutluyorum

    • Hepsini Göster
    • Ulan siyaseti bulaştırmadığınız bir tane yer kalsın be.
      Burada insanlık suçu işleniyor.

    • @_Dürüst_Adam_ bu insanlık suçu devlet önlemesi gerekir? Kurallar cezalar uygulanmalı. Dürüst adalet olmadığı için elini kolunu sallaya sallaya bu pislikler rahat yaşıyor. Tabi ki hükümeti sorumlu tutacağım..14 yıldır Türkiye başın da ülkeye huzur getiremedi..

  • Çok üzülüyorum ya genç kızlarımız böyle dehşet verici olaylarla öldürülüyorlar, tecavüze uğruyorlar. Keşke bu tür vakalar son bulsa da toplum olarak artık kahrolmasak...

    3|0
    0|0
  • Tavuk s. iiken bir ülke burası. Sorsan kümeste ne işi var derler.. O kadar yozlaşmış, o kadar iğrenilmiş.. Kendinden tiksinen inasnın herkesten tiksindiği bir ülke.. Onlara derdini anlatamazsın. İnsanların cinsiyetine, zevklerine, arzularına karşı vaazlar verildikçe de böyle devam edecek :(

    5|0
    0|0
  • Ah ah, şu cümleye gelene kadar ne de güzel yazıyordun.. Hak vermeye başlamıştım sana..
    "Ben istersem sana cep numaramı veririm, ama sen beni "meme" fotoğrafıyla tehdit edemezsin!"
    Numaranı vermekte bir sorun yok da, meme fotoğrafının o tehdit eden kişide ne işi var be kızım? İte kopuğa meme fotosu göndermek bir "hak" mıdır? Yoksa belanı aramak mıdır?
    Yani böyle haksız olduğunuz durumları işin içine katarak, haklı olduğunuz kısmı da kaybediyorsunuz işte..

    2|0
    0|0
    • Hayır yanlış anlaşılmışım. Geçen haftalarda Twitter'dan, bir erkek "meme" fotoğrafı istedi, başka bir kızdan. Kız da atmadı o fotoğrafı, ve çocuğu ifşa etti.
      Ben bunu kastetmiştim.

    • Hımm anladım..
      Burada sen de mutlaka rastlamışsındır.. "sevgilimle ayrıldık, ona gönderdiğim çıplak fotoları yayınlamakla tehdit ediyor" veya "sevgilimle ilişkiye girerken videoya çekmiş, şimdi aramız bozuk beni tehdit ediyor" gibi konular açılıyor bazen.. Ben öyle bir şey sandım..

  • Bir tek o değil öğretmeni / sevgilisi / babası / abisi / kuzeni / dayısı / amcası / komşusu tarafından taciz, tecavüz edilenler veya öldürülenler bir çok insan var hepsinin ortak noktası BEN ERKEĞİM egosu ama hiç biriside çıkıp BEN ADAMIM diyemez. Tecavüzcüyü ve tacizciyi hapishaneye atmayacaksın veya idam etmeyeceksin alnının ortasına damga vuracaksın TECAVÜZCÜ / TACİZCİ damgası ile toplumda ne kadar barınacaklar merak ediyorum...

    3|0
    0|0
  • Böyle caniler,
    böyle sapıklar,
    böyle ahlaksızlar olduğu için anamız, bacımız, sevgilimiz, kuzenimiz
    istediği gibi gezemiyor.
    eğlenemiyor
    bir servis aracında tek başına kalamıyor
    gece yarısı da, gündüzün ortasında da sokakta ya da parklarda bulunamıyor.
    Suç bunların hepsi kız/kadınlara!!!
    Ahlaksız adam, hakimin karşısında "pişmanım" dediğinde de
    iyi halden dolayı hafifletilir cezası...
    Hakimin verdiği ceza yetmez.
    Allah kat kat versin cezalarını bu pisliklerin.

    2|0
    0|0
  • erkekliğimden utandım o şerefsiz ağır cezalar verilmeli
    ama olaya sürekli tek taraftan bakılıyor hani pkklılar askeri tahrik eder kıskıstır oyun oynar asker vurunca onları masum sivil olur asker katil olur okul yönetiminin bu olayı örtbas ediceğini sanmıyorum 1 yetklili örter ama hiçmi okulda başka idareci yoktu insan olan okluldaki bütün hocalarmı sapıktı şı sitede liselilerin 40 yasındaki hoca aşklarından bıktık hocasına asıl bişeyler yapsın ters tepincede intihar etsin tecavüzcü desin tabi tecavüz hakkını dogurmaz ama o hocalarada öğrencilerede terbiye verilmel

    1|0
    0|0
  • Şereften yoksun insanlar bunlar bir insanda biraz şeref, namus, haysitey olmaz mı? Bir tane zillli de neymiş efendim kapalı olmadıgı için tecavüze uğramış geçenlerde kapalı olduğu halde tecavüz edilip öldürülen kadın vardı ona ne dicekler iğreniyorum insanlardan cidden.

    3|0
    0|0
  • Ya hukuk devleti ol cezasını ver
    Ya islam devleti ol cezasını ver
    biz neyiz vallahi bilmiyorum

    4|0
    0|0
  • Ben erkek halımle gece 1-2 de tırsıyorum o kadınlara helal olsun ne cesaret damacana becerenler varken ülkemizde iyice düşünmek gerek

    4|0
    0|0
  • Vicdan ölmüş, insanlık ölmüş. Allah'tan da korkulmuyor demek ki! Öbür tarafta hesaplarını verecekler ama biz bu tarafta en ağır şekilde cezalarını çekmelerini istiyoruz. Çeksinler ki içimiz rahatlasın, acılarımız dinsin.
    Not: Dünya'nın en seksi kadını gece saat 3'te yalnız başına sokakta çırılçıplak dolaşır ve sevişmek, dokunulmak istemiyorsa hiçbir kimse o kadına cinsel anlamda el süremezzzz!!!

    2|0
    0|0
  • Sapıktan matematik öğretmeni yapan eğitim sistemine lanet olsun...

    4|0
    0|0
  • bende dını butun adamım ama utanıyorum artık o cocukları gunah dıe domuz etı yemez ama domuzu sıker analarını sıktımın cocukları

    2|0
    0|0
  • Allah rahmet etsin. Polis olan babasına söylememiş mi bu durumu ondan hiç bahsedilmedi eğer bu konuda bir şey biliyorsanız paylaşırsanız sevinirim. Çünkü bu olay okul idaresinde çözülecek bir olay değildi.

    1|0
    0|0
    • Okul idaresine söylediğine, okul müdürü, "Bu olay bizimle alakali değil, dışarıda çözün" demiş, sırf okulun adı kirlenmesin diye. Kız da, "Benim babam polis, cebinde silahla geziyor, böyle bir şeyi duyarsa katil olur" demiş. Ama idare takmamis tabi. Kız da babası katil olmasın diye intihar etmiş.

    • Hepsini Göster
    • Kız intihar etmeseydi belkide bunlar olmayacaktı. Bana kalsa babayı en çok üzen durum kızına tecavüz edilmesi değil, kızının intihar etmesidir. Evlat kaybı kötü bir şey. Geçmiş olsun diyelim.

  • Erkekler Devam
    40
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 44

  • Babasına soyleseydi

    Başka bir polisd soyleseydi
    Okula söylemek nedir

    Okul ne yapabilir ki..
    Üzüldüm kıza..

    4|0
    0|0
    • Kizin oturdugu mahallede oturuorum. okulu sucluyorlar okul kayserinin en iyi okulu sayilir. ve soyle bir durum var okul ailesini aramak istemis ancak kiz izin vermemis ailem benide onuda öldurur diye. ve zaten adamla kendi rizasi ile iki aydir sevgiliymis. ve Şu an adli tip kizin bedeninde tecavuz izi var mı bunu ariyor. yani hersey medyada oldugu gibi degil.

    • Hepsini Göster
    • @Bordieldivenlikız şu an şoktayım ya siz ciddi misiniz? 😢

    • @Sevimli_Hayalet Bende inanamıyorum da takma işte, bazı geri beyinliler var.

  • Toplum tecavüzü namusu bozan, kirleten bir suç olarak gördüğü için kadınlara, kızlara intihardan başka çare bırakılmıyor. Ama bu namusu bozan, kirleten adamlar kendilerini saçma sapan nedenler göstererek savunmaya çalışıyorlar. En üzücü tarafı da bu olayın üzerine sosyal medyada kendini erkek sananların ''çok fazla abartılıyor'' ''kuyruk sallamıştır'' gibi iğrenç yorumların yapması.

    2|1
    0|0
  • Kimsede soruyor mu herkes öğretmeni tecavüz etti yazık oldu diyor abi telefon görüşmelerine bakiyirlar 2 aydir surekli gorusuyorlarmis kizla bildiğin sevgili gibi gorusuyorlarmis bu olayda 14 subatta gerceklesiyo sevgililer gununde arabasiyla kizi alıyor farzedelimki bu kizi zorluyodu gorusmek icin tehdit ediyordu farzi misal diyorum neyle zorluyordu neyle tehdit ediyordu 2 ay boyunca bu kizin kafasina silah mi dayiyordu benimle goruseceksin konusacaksin diye peki bu iz gidip idarrye anlatmis iki ay boyunca akli neredeydi ogretmenim beni rahatsiz ediyor deseydi ailesine bir bahane bulup okulunu degistirtseydi neden evli iki çocuklu adamla 2 ay boyunca görüşüyor eminimki evli 2 cocuk sahibi oldugunuda biliyordur okul hayatinda ogretmenlerimizin cocugu var mi evli mi bayan olsun erkek olsun hepimiz biliriz tamam hersey kabul edelim adam tecavüz etti sucunu itiraf etti diyorlar adam tecavuz ettim demiyorki birlikte olduk diyor hatta eve dönerken eczaneye gittik dogum kontrol hapi aldik kredi kartımdan çektirdim diyor bu da mahkemece kanitlanabilir birsey tecavuz eden adam o şokla kızı orda mi birakir yoksa normal bir şekilde geri donup birde dogum kontrol hapi mi alir
    Millet olarak suru psikolojisine devam ediyoruz eger bu kiz kendini oldurmemis olsaydi ve bu olay oyle ortaya çıksaydı hepimiz biliyoruz ki kizi hic kimse masum görmeyecekti en azindan sadece ogretmeni suclu bulmayacaklardi ben ogretmeni hakli bulmuyorum ne isin var be adam senin ogrencinle görusuyorsun evli barklı 2 cocuk sahibi adamsin ama tek suçu da öğretmende bulmuyorum. Ama bu kızı da ozgecanla aynı kefeye koymuyorum.

    2|0
    0|0
  • Bıktık artık sürekli böyle haberleri duymaktan. Zaten ailemden uzakta yaşıyorum, ödleri kopuyor bir şey olacak diye. Pardon da gece dışarı da olamayız, otobüste yalnız kalamayız, toplu alanlarda da bomba olabilir... Arkadaş nereye gidelim nereye? Hem gece dışarı da olmakla bunun ne alakası var? Neymiş gece o saatte dışarı da ne işi var? o kişinin beyninde büyük bir problem görüyorum. Umarım annesi gece o saatlerde çıkarda bak görsün laf atmayan kalmaz o kadına...

    5|0
    0|0
  • Benim en yakın arkadaşımın da başına gelmişti, zorla fuhuş yaptırılıyodu. Üstelik bunu yapan da öz ve öz annesiydi. Kız bir iki kere kürtaj bile olmuştu, onu da yasal olmayan yollarla iğrenç bir şekilde. Tüm bunları okul idaresi, rehberlikçi, öğretmenler bilmesine rağmen suç örtülmeye çalışıldı, onlar hariç kimse bilmedi bu olayı. O kadınıda sadece uyardılar ve arkadaşımı o pisliğe geri verdiler. Ben sessiz durmadığım için beni de okuldan attılar, ben sesimi daha çok çıkarmaya çalıştıkça her kötülüğü yaptılar. Bu olaylar malesef durucak gibi değil, bu dünyada adalet diye bişey yok.

    3|0
    0|0
  • Erkeğin işlediği suç üzerinden , kadını baskılamaya çalışan bir güruh türedi. yok o saate ne işi varmış, yok, onu giymiş, yok böyle davranmış ondan olmuş. Tecavüzüne mazeret aramak iğrenç. Eğer kadın giyinişi, davranışı sorunu çözüyor olsaydı. Kadınların tamamen kapalı olduğu arap ülkelerinde hiç böyle suçlar işlenmiyor olurdu ama oradada yüzlerce var. Demekki sorun erkeklerde, cahillikte!

    3|0
    0|0
  • Bu güzel bence için teşekkürler.

    #canseliçinsusma

    2|0
    0|0
  • Ya şu yorumların neredeyse tamamını okudum ve ciddi anlamda üzüldüm. Yok işte kızın gönlü varmış, daha önce birlikte olmuşlar vs. Arkadaşım o kız 17 veya18 yaşında ne farkeder bu hocayı haklı ya da suçsuz mu gösterir? Hadi onu geçtim lisede hangi birimiz hocalarımızı beğenmiyor/aşık olmuyorduk bu durumda doğru olan hocanın kızın üstüne atlaması mı? Bizim okulda da bir hocamız vardı herkes beğeniyodu ama adam hiç kimseyle muhattap bile olmuyodu doğru olan bu. Doğru olan şey hocanın kızın ilgisini farkedip bu ilgiyi okul rehberlik hocasıyla ya da ailesi ile paylaşmasıydı bahsettiğimiz adam bir yetişkin, bir baba, bir eş kimse kusra bakmasın burda bir genç kızın tavan yapmış hormonlarından adice yararlanmış bir sapık var bunu kabul edin. Hiçbir kadın ki kadınıda geçtim hiçbir canlı gerek psikolojik gerek fiziksel gerek cinsel hiçbir istismara hiçbir sebeple uğrayamaz, uğramamalı lütfen yazarken biraz duyarlı olun, zaten ülkede emanet dolaşıyoruz bu gibi durumlarda empatiye ihtiyacımız var hepinizi hassasiyete ve saygıya davet ediyorum.

    3|0
    0|0
  • O değilde kapalı-açık lafı yapanlar ; 500 ögrenci arasından 499 kapalı sadece biri açıktı sanırım halbuki bir sapık için kapalı açık olmanın bir önemi yok onlar için hayvan bile yeterli böyle beyinsizler yüzünden dünyanın çivisi çıktı zaten.
    Yorumlara baktım diyeceklerimin çoğunu demişler, emeğine sağlık..

    1|0
    0|0
  • Kayseri'de yaşayan biri olarak dün Cansel Buse olayı için "hemen öğretmene yüklenmemek lazım, olayın iç yüzünü bilmiyoruz neden o kadar kişi içinden o kız" denildiğini duydum. Onlar adına ben utandım. Yazıklar olsun bu lafı söyleyenlere de bu işi yapanlara da.

    2|0
    0|0
  • Elinize sağlık Çok begenerek okudum.

    1|0
    0|0
  • Zihniyetler değişmiyor malesef :/

    1|0
    0|0
  • Çok doğru ve haklısın. Artık bu igrenclikler bitsin, lütfen. Ellerine sağlık.

    1|0
    0|0
  • Evet ! Aynen öyle. Artık kendimi korumak için tüm erkeklere sapık gözüyle bakıyorum. Dar giyinmiyorum, dekolte giyinmiyorum, yolda kimseyle göz göze gelmiyorum, çatık kaşlı yürüyorum, gece dışarı cıkmıyorum, gündüz bile dısarı cıkmaya korkuyorum! Neden? Bu iki dakikalık zevkleri için bir çok kızın hayatını mahveden iyrenç zihniyet yüzünden !!

    4|0
    0|0
    • Tüm erkekler mi?

    • Hepsini Göster
    • @bikeonthewater konuyu saptırmayalım isterseniz.

  • Yazık yaa baksana ne hale geldi insanlar ya senin de kızın var nasıl böyle vicdansız olabiliyor insanlar

    1|0
    0|0
  • Helal ablacim biz kizlar arkandayiz.. Neden kadinlar? Erkeklerin kolesimiyiz.. Hic kimse bizim namusumuzla oynayip hatimizi karartma yetkisine sahip degil:)

    1|0
    0|0
  • Kıza çok üzüldüm ne olursa olsun genç bir kız ölümü hak etmiyor. Belli ki psikolojisi çok kötü etkilenmiş keşke daha faklı bir şekilde hakkını savunsaydı. Biz dövüş sporlarıyla ilgilenmeliyiz kendinizi korumalıyız.

    1|0
    0|0
  • Eline, yüreğine sağlık...

    1|0
    0|0
  • Hadım ediceksin sapıkları!!

    1|0
    0|0
  • Yazık günah vala ne hale geldi ülke...

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    24
Yükleniyor...