Kapat

Kadınların Düştüğü Komik Durumlar

Biz kadınlar hep bir şeylerin telaşında oluruz.Ay saçım güzel mi? Bu kıyafet olmuş mu? Berke acaba gerçekten maça mı gitti? Oha kızlar susun annem arıyor! Bu böyle sürer gider...

Kadınların düştüğü komik durumlar

Çoğu zaman yaparız bunu; komik olduğunu düşünürüz. Hiç yapmayan bile hayatında bir kez yapmıştır. Ne oluyor yani o saçı, sakal ve bıyık yapınca?

Yemek yemeyi eziyete çeviririz

Evimizde kullanmadığımız bıçak, lüks restaurantlarda korkulu rüyamız olur. Beceremediğimiz an karşımızdaki için, komedi filmi başlamış demektir. Erkekler rahattır bu konuda, bilmiyorsa almaz o bıçağı eline.

Arkamda bir şey var mı?

Yoldan geçen hemcinslere, banko soru bu. Her ay aynı durumu yaşadığımız halde, emin olmayız kendimizden. Başkalarınıda alet eder, sokak ortasında komik anlara sebep oluruz.

Çoğu zaman böyle şakalara mağdur oluruz

Ya göğüs dekoltemizle ilgili ya da bacaklarımızla ilgili şaka yapılır. Buda haketmiş gibi ama. Günlük küfürümüz bile, bizim organ adımızı içerir. Kadınlar neşe ve komedi kaynağıdır her daim.


9|4
26|24

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 24

  • Gulmedim.

    12|3
    0|0
  • son resimdeki çocuğu pipisinden asacaksın :D : D

    7|0
    0|0
  • Eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Paylaşım için teşekkürler :)

    1|0
    0|0
  • Ne komik. O kadar komik ki neresine güleceğimi şaşırdım yani o kadar komik.

    2|0
    0|0
  • Kadın dediğin biraz manyak olacak

    2|1
    0|0
  • Bunu kısmı okuyunca salak salak küfür eden kızlar aklıma geldi harbiden komik oluyorlar 😄 "küfürümüz bile, bizim organ adımızı içerir"

    1|0
    0|0
  • Hemcinsini kucumsediginin farkindamisin

    4|0
    0|0
  • Komik değil bence

    0|0
    0|0
  • kanki o arkamda bir şey var mı sırını nie söyledin hadi ben biliyom ama her erkek bilmez iyi küfür yemişsindir hemcinslerinden :D :D :D

    1|0
    0|0
  • Yaaaaaaaa Bu dediklerini kadınlar hep yapıyor ben anlam veremiyorum sayende artık anladım hihihi

    0|0
    0|0
  • koymayım kardeşim şu kadının resmini ya insanın içini gıdıklıyo :(

    1|0
    0|0
  • 2. foto çok iğrençti. Son cümlenize gelirsek ucuz olmamak elinizde.

    0|0
    0|0
  • kadınalrdan soğuttun bravo

    emeğe saygı

    0|0
    0|0
  • Bence bunlar komik değil yapılmaması gereken şeyler regl olayı kontrolu hariç.

    0|0
    0|0
  • ilginç bir paylaşım

    1|0
    0|0
  • tabi ki de böyle şakalar yaparlar siz belli ediyorsunuz ne yapalım

    0|0
    0|0
  • bunu paylaştığına göre hak eidyorsun

    0|0
    0|0
  • azgınlık =)

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş çoğuda doğru

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 26

  • Yoldan geçene mi soruyorsunuz siz arkamda bir şey var mı diye 😆

    5|0
    0|0
  • O sin şakaya ben maruz kalmadum

    Ama komik değil

    4|0
    0|0
  • Sadece bıyık yapıyom ben oda tik :D

    2|0
    0|0
  • Emeğine sağlık

    0|0
    0|0
  • Komigiz yaaa :D @BeyazzPudraSekeri @Scre4m

    0|0
    0|0
  • Saçma ve gereksiz bir bence

    1|0
    0|0
  • Tebessüm etmedim

    0|0
    0|0
  • Ihmm peki

    0|0
    0|0
  • Hiç gülmedim... böyle şeyler ne bana denk geldi ne de cevreden duydum😕😕

    0|0
    0|0
  • Kadinlari ne hakla kucumsersiniz! Keyfimizdenmi yapiyoruz saniyosunuz bunlari. Kadin dekoltede giyer kufurde eder sizine kadin oyuncaginizmi yahu

    2|0
    0|0
  • Son fotoğaf çok komik ama😃 Ellerine sağlık

    0|0
    0|0
  • Mizahi görüşün için sağolasın iyimi kötümü çözemedim

    0|0
    0|0
  • 😂😂😂😂bence çok değişik ben hergün rezil oluyorum hiç utanmam😎

    1|0
    0|0
  • beğendim kadınları aşağılayan bir içerik olmuş

    1|0
    0|0
  • saçma ve gereksiz di

    1|0
    0|0
  • Günlük küfür evet kadınların organını içeriyor maalesef

    0|0
    0|0
  • Tamam dediklerini doğru ama bu neşe kaynağı falan değil bu olaylar erkeklerin bizi nasıl zor durumda bıraktığının göstergesi ve yazdığın ilk 3 şeyde doğru ama abartmışsın

    0|0
    0|0
  • Son dedigine katilmiyorum.

    0|0
    0|0
  • güzelmiş

    0|0
    0|0
  • Kızlar espiri kaynağı değildir. Kızları kücük düsürmekten baska bir s. ke yaramamis. Eminim bunu yazanda erkektir. bir erkek beyni bunlari düsünür acaba. Eminim o dalga gectigin kizdan daha iyi bir vucudun vardi. Alkis sana. Aferin beynin olmadigini gosterdin bize. Alkiss alkisss

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor...