Tacizci Bir Erkek Tarifi

Gün geçmiyor ki yine bir karaktersiz insan çıkmasın ve kendini iğrenecek duruma düşürmesin.

Okuduğum zaman sinirden deli oldum resmen fazla uzatmadan görsellerler ile anlatmaya çalışacağım olayı. Başka Sosyal Paylaşım sitelerinde paylaşıldı lakin bu olayi tüm Türkiye'nin duymasını lazım.

1 Kız 1 Erkek konuşuyor ve olay memeye geliyor ardından...

Sözde erkek kişi ile arada geçen diyalog şu şekilde..

Karaktersiz Bir İnsan Tarifi

İstediğini alamayan erkek bu sefer de tehdit ediyor

Tehditler devam ediyor

Ve bir kaç arkadaşına mesaj atıyor Sözde Erkek kişi

Kız çok zor durumda kaldığı için bunu twitter dan duyurmaya çalışıyor ve çok başarılı oluyor. Olay anında yayılıyor ardından atılan twitler şu şekilde..

İlk tepkiler şu şekilde..

Ve maalesef neden kız telefon numarasını verdi

Neden engellemedi o anda gibi twit atan kişiler suçu kızda buluyor...

@KSBence bu benceyi telefondan yazdım. Umarım en kısa sürede görürsün ve düzenler yayınlansın.


11|2
38|29

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 38

  • İğrençlik ya. Kusucam böyle şerefsiz mahluklara.

    1|1
    0|0
  • Yapanın Allah belasını versin. Böylelerine insan demeye utanıyorum, pis uçkur düşkünleri..
    eline sağlık

    4|3
    0|0
  • İğreniyorum bunlardan. İşte küçücük kız çocuklarına, gencecik kızlara tecavüz eden hayvan aşağılık insanlar (!) bunlar gibi zihniyete sahip olanlardır. Pis sapıklarr.

    Emeğine sağlık.

    6|3
    0|0
  • Süper bence 👏👏

    1|1
    0|0
  • bu pçler yüzünden yemin ediyorum 1 tane erkeğe gram güvenim yok

    0|1
    0|0
  • Bu tiplerle heryerde karşılaşmak mümkün

    0|1
    0|0
  • Keşke şu destek ksde de olsa. Burda maalesef ifşa edilemiyor

    0|1
    0|0
  • Direk iyi bir linç. ya da onun numarasını gay diye sitelere ekliyip numarasını degıstırıcek kız. Ya hem herkeseede numara verılmezki.

    0|1
    0|0
  • Allah bunların belasını versin

    0|1
    0|0
  • Dünyanın en ucuz erkekleri ama bunlardan dolu var elini sallasan ucuz mala çarpıyorsun :) bunlarla eğlenmek güzel oluyor :)

    0|1
    0|0
  • daha önce görmüüşütüm ve korkup kaçıyo ne kadar pislik

    1|1
    0|0
  • mal la bu mıllet

    1|1
    0|0
  • Bu piçi alcan önce güzel bir kazığa sağlam şekilde oturtucan, arkasından da p. nisini kesip yediricen Allah'ın belası!

    1|1
    0|0
  • Emeğine Sağlık ! Milletin gözünün açılması beni sevindiriyor

    0|1
    0|0
  • Canı cehenneme böyle erkeklerin

    0|1
    0|0
  • Çok güzel emeğine sağlık

    0|1
    0|0
  • Allah belasini versin boyleleri insan degiller

    0|1
    0|0
  • Şikayette bulunsa kız keşke o pislik yaratıktan. dur atıyom iki dkk bekle diceksin. Şikayet dilekçesinin resmini atcaksın: ))

    0|1
    0|0
  • Adi insanlar ya yazık valla

    0|1
    0|0
  • Öncelikle kıza helal olsun.
    Sonra o adamlıktan nasibini alamamış insan musveddesine yazıklar olsun!
    Daha sonra hala kızı suçlu bulmak in 40 tane sebep atan topluma binlerce kez lanet olsun!
    Ne hale geldik ya... ve nereye gideceğiz ben bunun sonunu göremiyorum.
    Gerçekten her şeyin başı eğitim. Tamam kabul aksi iddia edilemez. Ama insanların zihniyeti eğitimle de değişecek gibi değil ki. Bunlar ancak dönüşü olmayan cezalarla terbiye edilir. O raddeye geldik. Eğitim faslını geçtik biz geç kaldık. bir Munevver karabulut kadar bir özgecan kadar bir aysun Altay kadar bir serpil öğretmen kadar geç kaldik.
    Bunu yapan şerfsizler hadım edilsin. Çığlıklarını duymak istiyorum!
    #İdamGeriGelsin!

    1|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    18

Erkekler Ne Diyor 29

  • Aynen İslamdaki gibi, bunları alıp beline kadar toprağa gömcen, taşlayarak gebertecen, ibreti alem olsun diye leşlerini sokaklarda gezdirecen, sonra bak bakalım sittin sene kimse kimseye ilişmez..

    0|0
    0|0
  • İdam gelmeli. Şerefsizler idam edilmeli.

    0|1
    0|0
  • Kani bozuk o. c

    0|1
    0|0
  • Oh be. Umarım daha kötüsü olur o kişiye. Şu adamı polise şikayet etsek şimdi hiçbir halt olmaz.

    0|1
    0|0
  • ALLAH belasını versin okurken erkekliğimden utandım bu kadar mı düşülür yazıklar olsun bizim sonra bizede sapık muamelesi yapılıyor bu adilerin yüzünden

    0|1
    0|0
  • Ben de diyordum ki kızlar benden nasıl hoşlanıyor anlamıyom meğersem biraz beyefendi olsak yeterliymiş.
    Saygılar... o7

    1|1
    0|0
  • ayıp yani harbiden ayıp , aynı şekilde kardeşi de olabilirdi

    0|1
    0|0
  • Böylelerini benzin döküp yakacaksın yaa hiç mi anaları bacıları yok bunlarınn sülakesinden birine böyle bişey yapsalar delikanlı kesilirler başımıza !

    0|1
    0|0
  • Burası dünya abi. Buradaki her ayna bizim ayıbımızı yansıtıyor.

    0|1
    0|0
  • Bu kızlar neden her önüne gelenle konuşuyor? Her ikisi hak etti bu korkuyu...

    0|0
    0|0
  • Şöylelerinin öldürülmesini savunmuyorum da, üreseler bile çocuklarını başkaları yetiştirsin.

    1|1
    0|0
  • Karsima ciksa bir ben onu Bir guzel fotolardim..

    0|1
    0|0
  • Bende nefret ediyorum böyle insanlardan

    0|1
    0|0
  • o adamın numarasını yazsın buraya o adamın geleceğini skerm

    1|1
    0|0
  • Allah belasını versin bu sapıkların

    0|1
    0|0
  • Seks kafalı kızlarımız, erkeklerimiz oldukça insanlık diye birşey olmayacak.

    1|1
    0|0
  • Amcam cumhuriyet savcısı bunları ona yollarım deseydi belki cayardı

    0|1
    0|0
  • bacım çocuğu... Allah belasını versin beni erkekliğimden utandıranların..

    1|1
    0|0
  • Vala ne yalan soyliyim boyle erkek musfeddelerini gordukce ben utaniyorum.

    2|1
    0|0
  • Kanka şimdi bunu yapan it de erkek biz de erkeğiz. Lutfen kizlar her erkek ayni degildir.

    3|2
    0|0
  • Erkekler Devam
    9
Yükleniyor...