Kapat

Evlenmeyen İnsanların Çok İyi Bildiği 5 Şey!

Merhaba Ks :)

Eğer evlenmemişseniz ve yaşınız da 30 a dayanmışsa aileden ve çevreden böyle yaklaşımlar görmüşsünüzdür bir çoğunuz.Başlayalım :)

1.Annenizin size bakıp bakıp iç geçirmesi

EVLENMEYEN İNSANLARIN ÇOK İYİ BİLDİĞİ 5 ŞEY

Evet anneler bazen evlatları sanki amansız bir hastalığa yakalanmışcasına üzülürler evlenmemelerine. O bakışlardaki acıma duygusu yakar sizi .

2. Sinirlendiğiniz her şeyin bekarlığınıza bağlanması

Neye sinirlenirseniz sinirlenin onlar hep böyle düşünecektir. Eşi yok diye bu kadar agresif tabi yaşı geçiyor önceden böyle miydi zavallı dediklerini duyar gibi olursunuz. Ama açıklayamazsınız hiçbir şeyi.

3.Yaşlı teyzelerin sürekli teselli vermesi

Artık bin kere duymaktan sıkıldığınız şeyleri teyzelerimiz söylemekten bıkmayacaklar.

''hayırlısı olsun evladım üzme kendini olur olur '' sözleri kulağınızda çınlar durur :D

4.Herkesin size birilerini bulma çabası

Ve ardı ardı gelmeyen,sonuçsuz kalan randevulaşmalar..

5.Kendinize uygun birini bulamadığınıza kimseyi inandıramamak

Çevremden gördüğüm ve duyduğum şeylerdi katılmayabilirsiniz.

okuduğunuz için teşekkür ederim :)

sevgiyle kalın..

#yırtıkkonvers


0|2
40|64
yırtık-konvers KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 64

  • Baskı çok.
    Dediklerin de doğru malesef. :)

    Birde evliliğe ikna etmek isteyen sevgili baskısı var.
    Onu da eklemek gerekir.

    7|3
    0|0
  • sen bunun bırde dul versıyonunu bılsen:)) sen say 50 ben sayayım besyuz..

    11|0
    1|0
  • Güzel tespitler 😊

    3|0
    0|0
  • Kimin ne dediği zerre kadar umurumda olmaz.
    Zaten evlilik düşünmüyorum ama kimsede karışmaz yani. :D

    4|0
    1|0
  • Duvarları tırmalamak da eklenmeli. :):

    www.arastiralim.net/.../...malayan-Ay%C4%B1lar.jpg

    1|1
    0|0
  • Evlilik ciddi şey. Çok zor bir karar. Doğru kişiyle doğru adımı atmak gerekir. İnce eleyip sık dokuyacaksın. En azından önümde bir 10 yıl var. 40'ta düşünmeye başlarım evliliği herhalde?

    1|0
    1|0
    • Doğru kişi ile bile zor bir karar :)

    • @standartdışı Aynen öyle. Zaten artık Türkiye'de kimsenin kimseye güveni kalmadı. Bu yüzden evlilik yaşı hızla yükseliyor ve boşanmalar artıyor. Türkiye nüfusu hızla yaşlanıyor. Belki de böylesi daha iyidir. İşsizlik sorunu ortadan kalkar. Tabi Türkiye ekonomisi buna eşdeğer olarak daralmazsa...

    • Malesef dediğin olacak ekonominin hali içler acısı şu an bile

  • Eline sağlık kardeşim. Çok güzel yazmışsın durumu 😊

    2|0
    0|0
  • Toplumun zihniyeti bu işte bıktım artık bunlardan. Kimse iç dünyanda neler yaşadığını neler hissettiğini bilmez ancak ahkam kesip sana akıl vermeyi bilir.

    3|1
    0|0
  • Ellerine sağlık çok güzel anlatmışsın.

    1|0
    0|0
  • Evlilik ciddi bir sorumluluk gerektirir. Günümüzde maddi açıdan evlilik çok zor görünüyor. Manevi açıdan da çok zor gerçi kimin nasıl huyu var bilemiyosun. Kavun değil ki koklayinca anlaşılsın. :) O yaşlı teyzeler yok mu o yaşlı teyzeler, her düğünde seni ne zaman evlendircez demekten bıkmadılar. Ben daha ruh öküzümü bulamadım. 😀😀

    2|1
    0|0
  • Maddi sıkıntılar da önemli eşimin çocuğumun istediği makul olan herşeyi alabilmeliyim eziklik hissetmelerini istemem gerçi bazen bu dünyaya mı? çocuk mu? sorusunu ben ciddi ciddi soruyorum kendime. Bir de bir ömrü geçirebileceğimi inandığım kadını hayalimde tamamen mükkemmel (kastım dış görünüş değil, yani azcık olsun ama ) olarak tasvir ediyorum, sonra kendime bakıyorum ee ben bu kadını hak etmiyorum hem o kadına hem kendime dünyayı zehir etmek istemiyorum.

    1|1
    0|0
  • ~ Emeğine Sağlık ~

    1|0
    0|0
  • En kötüsü 5 sürekli yaşıyorum. d

    1|0
    0|0
  • Sadece 4'üncü Seçenek Sürekli Hemen Her Gün Başıma Geliyor. Elinize Sağlık.

    2|0
    1|0
  • İnsanların görücü usulunu bırakıp kendilerine en uygun olanı aramalari
    ve bulamamalari sonucu ortaya çıkan evde kalma karmaşası

    Halbuki işi biraz akışına bıraksak da,
    Mutsuz olmak için bahaneler arayacagimiza,
    Mutlu olmak için çareler arasak bunlar başımıza gelmez diye düşünüyorm..

    1|0
    0|0
  • hiç birini geçirmiyorum içimden

    benim sadece 5 cisoru olabilir kismi olarak
    1 utaniyorum
    2 kizlara açilma sorunum var
    3sadece dua ediyorum

    2|1
    0|0
  • Yaş 30'a dayanırken baskılar da hissedilir derecede artmaya başladı. Sorun şu ki ben kız ayarlayamıyorum. Meziyet sahibi değilim. Benim evlenmem ya çok zor ya da imkansız...

    2|0
    0|0
  • soldan 2. teyzenin yanında biri mi var, gölge gibi garip birşey kim o, ne o?

    1|0
    0|0
  • çok doğru. milletin tuzu kuru tabi. ben işim gücüm olsun önce diye uğraşıyom, çevremdekilerin tek derdi evlilik. hayal güçleri yok ki, tok açın halinden ne anlasın.

    1|0
    0|0
  • Elinize sağlık, çok beğendim :)

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    44
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 40

  • Evlenmek kişinin tercihi olduğu gibi evlenmemek de tercih olarak toplumumuzca kabul edilmeli bu evlilik muhabbeti açan teyzelerden nefret ediyorum valla boğazlarını sıkasım geliyor bazen bunaltıyorlar adamı neyseki evlenme konusunda baskı kuran bir ailem yok mutluyum :) erkeklerin kadınları cinsel istirmarları devam ettikçe evlenmemiş kız potansiyel tecavüz mağduru gibi görünmeye devam edeceğinden toplumun evli olmayana baskısı son bulmaz ne yazık ki bu sadece Türk toplumu için geçerli de değil. Tüm dünya aynı mantıkta ve bu bağlamda evlenmek istemeyen kadınlar olarak durumumuz zorlaşıyor :) tüm baskılara aşağılama ve alaylara rağmen hala bekar 35 yaşını deviren teyzeme de burdan sevgilerimi yolluyorum :) izindeyim canım teyzem :) evlenmek yok ataerkil düzene Hayır :) yaşasın bekarizm :D

    1|0
    0|0
    • Yasasin bekarizim👍 Evlenmemekte tercih olmali bnce. ama nerde. illa evlenicen sart kosiluyo. garib karsilanio bekar olman. bekara bayanlar selam bile vermio. arkadas bile olmuyolar.

  • Kahkaha attım 1. Resme hala gülüyorum.
    Çok gerçek. 30 uma dayanmadım henüz ama olması muhtemel.

    Eline sağlık.

    1|0
    0|0
  • Çok güzel olmuş hayatımın özeti asds

    1|1
    0|0
  • Ahaha 30 u geçerssm düşünürüm artık napalım. .

    1|0
    0|0
  • Emeğine sağlık :

    1|0
    0|0
  • Ne dersen de kendini nasil ifade edersen et kendimize uygun birini bulamayisimiza degilde kimsenin bize bakmadigina inanmayi tercih ederler

    1|1
    0|0
  • Et girmeyen yere dert girermis o yüzden evlenin

    1|2
    0|0
  • güzel olmuş :D bütün aile büyükleri poz vermş :D

    1|0
    0|0
  • Evlenmemenin bir tercih olabileceğine inanmıyor toplumumuz. Ey cahil yurdum insanı ! :)

    4|0
    0|0
    • Kanka bir insan evlenmiycekse niye yaşar yanlız adam veya yanlız kadın tiripelerine girmek icinmi :D

    • Hepsini Göster
    • Tabi evlenmemek isteyenler için durum ayrı tabi herkes için geçerli değil benim dediğim

    • @Şirinbebekk düzgün erkeğin de bir zaman sonra psikopat bir katil olabileceğini gördüğümüz olaylar oldu... insan bu makine değil hep aynı programa göre hareket etsin

  • cmrı , kendını begenmıs asırı egolu, gurusuz , yalancı kısılerle evlenılmez

    2|1
    0|0
  • 8 yıl sonrakı halim aman tanrım dedim :(

    1|2
    1|0
  • en iyisi bekar kalmak :) adam birini bulamazsam -ki bulabileceğimi sanmıyorum- bende bekar kalacağım :)

    1|0
    0|0
  • Henuz erken ama insallah yasamam bu durumlari 😄
    Eline saglik guzeldi 😊

    1|0
    0|0
  • Haklısın yazılarında ama 21 yaşındasın daha gençsin

    1|0
    0|0
    • bana olmuyor :D
      sadece gözlemlerimi yazdım :)

    • Bazı bolgelerimizde 21 evlenmek için geç bir yaş bile sayilabilmekte :) aklınıza hemen Güneydoğu gelmesin artık durum diğer bölgeler için de yasal :)

  • Biz evlendikte noldu :-D

    2|1
    1|0
  • Aynen aynı ben :))) :D

    1|0
    0|0
  • Benim yaşım 25 daha şimdiden evde kaldım muamelesi yapıyorlar 😃

    2|1
    0|0
  • Resmen kız beni anlatmış 👍🏻

    1|0
    0|0
  • Haha sorunlu birliyle evlenmektense yalnızlık çok daha iyidir. Neden evlenmeyenlere teselli veriyorlar ki. Kendi hallerine baksınlar çnce

    1|0
    0|0
  • kocan kadar konustaki gibi oldu bu :D

    2|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    20
Yükleniyor...