Kurban bayramını amacından çıktığını düşünüyorum sizde aynı fikirdemisiniz bilmiyorum.

bu benim ilk bencem yanılışım olursa affola.

Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar,

O kadar çok şey paylaşılıyor ki artık sinirlenmeye başladım ve düşüncelerimi sizinlede paylaşmak istedim.Kurban Bayramına karşı bir insan değilim,dine çok bağlı olmasamda inançlı bir insanım.Fakat bu kurban bayramları artık bayram olmaktan çıktı katliama döndü her yıl kendiniz bilmez biliçsiz insanlar tarafından yüzlerce hayvan kurban adı altında katlediliyor! evet bence bu bir katliam dini gereği deniliyor ama hangisi dinin buyruklarına göre kesim yapıyor.

Bu mudur yani kurban kesmek ? kusura bakmayın ama ben buna eziyet diyorum !

KATLETME, PAYLAŞ !

Ya da buna ne drsiniz ? Sizce o götürülen can nere ye gideceğini bilmiyor mu ? Anlamıyor mu ? Hissetmiyor mu ?

Peki ya buna ne demeli ?

Kesin kurbanınızı ben kimseye kesmeyin demiyorum ! Dinimize göre de hayvana eziyet etmeden korkutmadan hissettirmeden yapın buyrulmuştur. Ayrıca küçücük çocukların gözlerinin önünde yapılıyor bu !

Bir diğer konu ise PAYLAŞIM ! arkadaşım sana kurbanı kes difrizlere doldur kışlık erzak yap diye farz değil önce bir o konuda anlaşım ! Kurban Bayramı paylaşım bayramıdır! Sen zaten kurban kese biliyorsan evine paranla et alabilcek kadar geçimin var demektir! oohh burası tam kül bastılık hanım al şunla bir kavurma yapta yiyelim ııımmm miis miss , kalan artıkları etin en az olduğu yerleri dağıtırız ! AAA ne güzel dimi şimdi sen dinin gereğini yerine getirdin, üstüne bide bonus sevap kazandın öyle mi HADİ Bİ SİKTİR GİT ARKADAŞIM !

Bir de şuna değinmeden geçemiycem sözün bittiği yer...

sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim...

son olarak hayvanlara eziyet edilmediği insanların doğru paylaşımlarda bulunduğu huzurlu mutlu sağlıklı bir bayram geçirmeniz dileklerimle iyi bayramlar....


0|0
2|11

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 11

  • Benceyi sorundan dolayi okudum beni ilgilendiren bir kismi yok emegine saglik

    1|0
    0|0
  • Devlet o kadar kesim yeri ayırdı binlerce hayvanın kesimi için hazırdılar ama cahil halk yine bildiğini yaptı..

    Daha tavuk kesemeyen kurbanlık kesmeye çalıştı.
    O fotoğraftaki kişide para cezasına çarptırıldı, ayrıca eminim ki dayak da yemiştir.. Affetmez bizimkiler.

    2|0
    0|0
  • Allah akıl versin içimden küfür ettim o canilere

    1|0
    0|1
  • Aynen Öyle

    1|0
    0|0
  • bumudur bumudur bumudur dedigin 3 fotoda ayni gerizekalinin fotosu. sabah sabah can sıktı 😥

    0|0
    0|0
  • güzel paylaşım

    1|0
    0|0
  • Emegine saglik

    1|0
    0|0
  • Ben zaten bu bayramdan nefret ediyorum bu şerefsiz o. çocukları yüzünden kutlamıyorumda. Gereksiz gün

    2|0
    0|0
  • Bayramlar değişmedi, sadece sosyal paylaşım siteleri gelişti. Artık herkes her an her şeyi paylaşıyor. Ateistim ama Din'e karşı değilim. Öncelikle tatil yapmak işime geliyor ama kurban bayramının ne kadar saçma olduğu çok açık. Diyelim ki kesilen kurbanlıklar fakire gitti, peki bu fakir sadece bayramda mı fakir? Ayrıca geçen ay kurbanını kesebilecek biri bu ay işleri kötü gitmiş ve kurbanını kesemez hale gelmişte olabilir. Yani bu bayram olmamış,

    1|0
    0|0
  • güzel paylaşım

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle haklısın. Böyle burban kesilmez.

    1|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • Çok üzücü, çok kötü bir durum. Zaten kurban kesenlerin kaçta kaçı ne yaptığını neden yaptığını biliyor merak ediyorum.

    O yukarıda hayvana eziyet eden şerefsizin çocuğu mesela... Bir hayvanın yarası varsa, dişleri bile sorunluysa (buradaki tam olayı bilmiyorum ama dişle alakalı da bakılıyor) , kurban olmaz ki. Şimdi şu yukarıdakiler hayvanı yakalamış eyvallah. Kurban mı olacak sandılar? YAZIK! Böyleleri ibadet etmesin mk. Cahil sürüleri.

    1|0
    0|0
  • Emegine saglik.
    Allaha inancim sonssuzdur.
    Gecen kurban bayrami ile gorusumu paylasmistim aldigim eksiler iki rakamliydi. Gerci sadece bayramlarda deyil `helal` kavrami altinda hayvanlara hep zulum cekilerek katlediliyor

    1|0
    0|0
Yükleniyor...