Kadınların Asla Evlenmeyeceği 5 Erkek Tipi

Evlilik çok ciddi bir müessesedir. Evlenecek kişiler bu kararı vermeden önce, epeyce düşünürler. Ben de evlilik düşünen kadınlarımız için, asla evlenilmeyecek 5 erkek tipini yazdım.

Kadınların Asla Evlenmeyeceği 5 Erkek Tipi

5- Bencil Tip

Bu tipler hep kendilerini düşünürler. Size saatlerce sorunlarını anlatırlar fakat sizin ne hissettiğinizi ne yaşadığınızı sormazlar. Karşınıza çıkan tüm problemlerden kaçmaya çalışır ve sizi problemlerle başbaşa bırakır. Evlilik konusu açıldığı zaman ise "Ben henüz hazır değilim" gibi saçma sapan cevaplarla ne kadar bencil bir adam olduğunu belli eder.

4- Kaypak Tip

Evlilik sözüne oldukça uzak tiplerdir. Evlilik lafını duydukları zaman, ortadan kaybolurlar. Size "evleneceğiz" derler. Sürekli sizi oyalarlar.

3- İşkolik Tip

Bu tipler işten başka bir şey düşünmezler. Hayatlarının merkezi iş üzerine kuruludur. Sizi anlamak için, gram uğraşmazlar. Sizinle anca iş ortağı olurlar, onlardan hayat ortağı olmasını beklemeyin !

2- Eğlenceli Tip

İşkolik tipin zıttıdır. Bu tipler sürekli eğlenmek ister. Ciddi konuşmalardan nefret eder ve evliliği düşünmezler. Onunla bir aile kurmayı istemek, belki de hayatınız boyunca isteyeceğiniz en saçma şeydir.

1- Sadece Düşünen Tipler

Bu tip erkekler, heyecanla anlattığınız evlilik ve gelecek planlarınızı saatlerce dinlerler. Sizin ne istediğinizi çok iyi bilirler. Fakat sadece dinlerler. Evlilik adına bir şey yapmazlar. Belki de en kötü tip budur. Evlilik hakkında konuşan fakat evlenmek için bir şey yapmayan...


1|0
19|21
Eznora KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 19

  • Bu tipler ile zaten evlenmem

    1|0
    0|1
  • İşkolik olması taktir edilecek bir özellik bence.

    0|0
    0|0
  • İşkolikler tam evlenmelik.

    0|0
    0|0
  • son fotoğraftaki adam The Last Ship'teki komutan değil mi? Ne kadar gençmiş

    0|0
    0|0
  • evlenmeyi düşünmediğim için benim için fark etmeyecek tipler. Ama eğer evlenicek olsaydım kesinlikle eğlenceli tip olurdu.

    0|0
    0|0
  • Ve kontrolcü erkek tipi.

    1|0
    0|0
  • Tamam bu özelliklerin aşırısı itici ama azcık olsun bence😳

    Güzel olmuş eline sağlık✔✔

    0|1
    0|0
  • Eglenceli biriyle düşünebilirim :)
    Bence takıntılı ve karamsar olmasın yeter ki
    ellerine saglık arkadaşım :)

    0|0
    0|1
  • Bence de doğru. Evlilik düşünülmeyecek tipler. Teşekkürler bence için. :)

    0|0
    0|0
  • Her erkekte en az birisi mevcut.

    1|1
    0|0
  • eğlenceli tipten arkadaşlarım var cidden evliliğe çok uzaklar her zaman "anı yaşa" derler. bu yönleri kötüdür ama çok dost canlısı olurlar.

    0|0
    0|0
  • bütün tipleri yazmışsın :D
    kimle evlenelim?

    0|1
    0|0
  • Ay bencile ian i koymussun <3

    0|1
    0|1
  • Çok haklısın

    0|1
    0|0
  • En güzeli ruh ikizimi bulmak
    Hissediyorum benim ruh ikizim ve gerçek aşkım
    Güney korede ! ♥

    0|0
    0|4
  • Ortasını bulmak da cok kolay degil sanirsam 😒

    1|0
    0|1
  • Böyleleriyle ömür geçmez ki zaten

    0|1
    0|0
  • 6- Cimri tipler
    7- Saplantılı takıntılı ve kıskanç tipler
    8- Yalancı tipler
    9- Zayıf tipler (manevi açıdan)
    10- Özgürlük düşkünü tipler
    11- Gamsız tipler
    Ama bütün bu özellikleri barındıran iki cins için de idare edecek kadın ve erkekler mutlaka vardır buna da eminim.

    8|3
    0|0
  • Kaypak tip bana uzak Allah'a yakın olsun. Nefret ederim.

    2|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Genelde zaten yawsak tipli adamlarla evlenirler

    0|0
    0|0
  • Fakir erkekleri de ekleyelim ona :D

    0|0
    0|0
  • Evde kalacaklar anlaşılan. fdfdsf

    0|0
    1|0
  • aslında nedense bu ülkede hep böyle adamlarla evleniyorlar
    ve geri kalan hayatlarını
    temizlik
    çocuk yapmak
    çocuk büyütmek
    yemek yapmak
    kocaya hizmet etmek ile geçiriyorlar
    oysa evlilik hayatı birleştirip beraber yaşamak değil miydi?

    0|0
    1|0
  • What can I do sometimes:)

    0|0
    0|0
  • Anlattıkların evlenmek istemeyen erkek tipleri kadınların evlenemeyeceği erkek tipleri değil böyle tiplerin çoguyla evli çok kadın var bunların olayı erkekte bitiyo

    0|0
    0|0
  • Eğlenceli sayılırım ama o yazdığın kadar değil 😄

    0|0
    0|0
  • 5 te 5 :) bir an önce bekarlığı sevmem lazım bunu anladım :)

    0|0
    0|0
  • GÜZEL

    0|0
    0|0
  • Aslinda evet dogru fakat, belirli bir ystan sonra insan farkli dusunebiliyor evlilik hakkinda.

    0|1
    0|0
  • başka bir tip kaldı mı?
    bir erkek bunlardan en az 1ine sahiptir

    2|1
    0|0
  • Evde kalın ozaman

    0|1
    0|0
  • Şu sondaki last shipte oynayan kaptan değil mi?

    0|1
    0|0
  • kadınların en sevdikleri tipler

    0|0
    2|1
  • birde geniş tipler

    0|1
    0|0
  • Çok biliyosunuz da nedense gidip her seferinde en kötüsünü seçiyorsunuz.. :D

    0|1
    0|0
  • Başka ne tip kaldı ki

    1|1
    0|0
  • Bunların hiçbiri ben değilim. sevdiğini düşünmeli sözlerini dinlemeli harekete geçmeli birisi olun beyler sürprizler felan yapın

    0|0
    0|0
  • Sanırım son seçenekte beni anlattın :D

    0|0
    0|0
  • Bunlardan biri olmazsan milli olamazsın
    Musluk reklamındaki buhrana dönersin

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    1
Yükleniyor...