Eşcinsel "Nefreti" Yüzünden Kaybettiğim Canım Abim

Yazmayacaktım ama bugün abimin ölüm yıldönümü, kendimi tutabileceğimi sanmıyorum. Yazacağım her şeyin gerçek olduğunu ve ona göre yorumlarınızı beklediğimi belirteyim.

Abim 18 yaşındaydı ve ben de 15. Tanıdığım en harika insan kesinlikle oydu, onu öyle çok özlüyorum ki, duygusal, narin, zaman zaman benden daha hassas ama her şeyim oldu benim. Anneme anlatamadığım her şeyi ona anlatırdım. Beni dinlerdi konuşurken gözlerimin içine bakardı, bana hiç kızdığını veya bağırdığını hatırlamıyorum. Çünkü hiç kimseye yapmazdı. Yaşımın da verdiği merak arzusuyla abimde farklı bir şeyler olduğunu seziyordum fakat sormaya çekiniyordum. Bu yaşına kadar ne bir kızla gördüm onu ne de bir sevgilisi oldu. Kızlarla eğlenirdi konuşurdu ama onlarla çıkmazdı.

Abimle odalarımız aynıydı o ranzanın altında bende üstünde yatardım. Bir gün odamı toplarken ranza demirine sıkıştırılmış buruşmuş dergileri gördüm. Çıplak ve öpüşen erkekler hakkında hiçbir fikrim yoktu ama karıştırmamam gereken dergileri çok fazla kurcaladım. Okudum, şaşırdım. Dergileri bulduğum yere tıkıştırıp bir kaç araştırma sonra eşcinsel bireyleri fark ettim. Fotoğraflar videolar, ama garipsemedim. Bir an olsun tiksinti hissetmedim. Onun yerine şöyle dedim kendime;

Onlar da benim abim gibi mükemmel insanlar kimi sevdikleri umurumda değil!

Eşcinsel

Yıllar geçti ben 17 yaşıma bastım. Ne zaman söyleyecek ne zaman saklamayı bırakacak diye içim içimi kemirirken, "gel" dedi "seni bugün bir yerlere götüreyim" İtiraz etmedim. Saat kulesinin altındaki genç bir adamla birbirlerine el salladılar. Ne olduğunu kavramaya çalışırken, birbirlerine sarılıp bir şeyler mırıldandılar sonra abim beni o adamla tanıştırdı. Kocaman yeşil gözleri olan yakışıklı biriydi. Sonra o adamın evine gittik. Salonda oturmaya başladığımız sırada abimin rahatsızca kıpırdandığını gördüm. Anladım ki birazdan söyleyecekler. Açıkladıklarında ise zaten bildiğimi söylemedim. Abim anlatırken öyle mutlu görünüyordu ki adeta kıskanacaktım onu. Arada bir cümle aralarında erkek arkadaşıyla gözleri buluşuyordu içten bir gülümsemeyle anlatmaya devam ediyorlardı. Nasıl tanıştıklarını, birbirlerini nasıl sevdiklerini. Onlar anlattıkça yüzümde kocaman bir gülümseme beliriyordu. Sonra abim birden "benden nefret etme olur mu?" diye sordu. Gözyaşlarımın gözlerimi yaktığını hissettim titreyen sesimle "neden?" diye sordum. Arkadaşı elini abimin omzuna koydu. "Yapma" dedi "nefret etmeyecek, herkes nefret etse bile ben seveceğim seni"

Babam ve anneme söyleme sırası geldiğinde onu çok uyardım yapma dedim. Oysa bilmeye hakları var deyip her seferinde benimle tartıştı. Tek korktuğum şey onun kalbinin kırılacak olmasıydı. Çok net hatırlıyorum bir sıcak temmuz gecesiydi. Her şeyden habersiz televizyon başında olan annemle babama "sizinle konuşmam lazım" dedi. Aslan oğullarının eşcinsel olduğunu öğrenen her aile gibi küplere bindiler.

Abim bazen sesini yükseltiyor, bazen hakaretler karşısında başını eğip susuyordu. Tartışmanın alevlendiğini babamın duruma pasif kalıp annemin sinir krizleri geçirişini izledim. Annem abime tokat attığı sırada ağzımdaki tuzlu su tadı ve geçirdiğim büyük şokla neye uğradığımı şaşırdım. Abim bana bakmadan "odana git" dedi. İtiraz etmeye kararlıydım "hayır" dedim "burada duracağım". Tekrar söylemesiyle yenilgiyi kabullenip odama gittim. Sesler artmıştı. Bir şeyin duvara çarpıp kırıldığını ve abimin "yeter" diye bağırdığını duydum.

O günden sonra abim bir daha eve uğramadı. Annemse benim öyle bir oğlum yok triplerine girdi. Tartışmadan iki gün sonra abimi gördüm. Berbat bir haldeydi, neredeyse keşke görmeseydim diyecektim. Arkadaşının evinde kalmaya başlamıştı. Yemek yemediğini, konuşmadığını sadece yattığını öğrendim. Neyse ki yanında arkadaşı vardı. Onun ve benim desteklerimle abim her gün daha iyiye gitti fakat anlıyordum bir daha asla eskisi gibi olmayacaktı. Güldüğünde artık bir şeyler eksikti.

Mahallemizdeki herkes durumu anlamıştı hala dedikodular ve hakaretler uçuşuyordu. Hiç unutmadığım bir günü anlatacağım şimdi.

Yine abimlerden dönüp eve geliyordum apartmanın kapısında mahallenin çocukları oynuyordu. Yaşça en büyük olanı beni işaret edip "ibnenin kardeşi" dediğinde hissettim o acı duyguyu kimse bilemezdi. Tarifi olmayan o acıyla günlerce ağlamıştım.

Olayın arkasından yaklaşık bir ay sonra abim tekrar eve geldi. Annem ve babam yoktu kovmaya çalıştım, git dedim, tekrar yapma dedim. Yine beni dinlemedi. Akşam olunca ya da annem abimi evde görünce açtı ağızını yumdu gözünü "Sen benim oğlum değilsin, artık olsan olsan kızım olursun, defol git. Bir daha seni buralarda görmeyeyim senin yüzünden adımız çıktı mahallede ibnenin kardeşi diyolar kardeşine!"

(Bu kısmı yazabileceğimi sanmıyorum, üzgünüm)

Abim arkasında hiçbir not veya mektup bırakmadan canına kıydı. Her zaman annemi suçladım katilsin dedim. Abim gibi onları terk ettim. Ne yaptığının geç de olsa farkına varan annemi abimin mezarı başında her gördüğümde içim parçalanıyor ama onun yanında güçsüz görünmemek için ağlamıyorum. O gidince mezara yaklaşıp sadece şunları söylüyorum

Senden nefret etmiyorum, etmedim ve asla etmeyeceğim. Sen her zaman benim abim olarak kalacaksın.

Bunu anlatma sebebim şu o hayat dolu insanı katleden annemi affetmek aklımdan bile geçmiyor.

Lütfen artık eşcinsel nefretine bir son verin. Abim ölünce benim dünyam başıma yıkıldı. Bunun bir başkasına olmasına göz yummayın. Eşcinsellik suç değidir, seçim de değildir. Bu yüzden onları yargılamaya kimsenin hakkı yok. Benim abim bir daha gelmeyecek belki ama diğerlerinin gitmesine izin vermeyelim.

Okuduğunuz için teşekkürler, umarım beni anlamışsınızdır. Lütfen kaba yorumlar ve küfürleri abimin ölüm yıldönümünde onun için kullanmayın.


21|8
254|261
xElizaX KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 261

  • hala daha lut kavmi saçmalıkları diyorlar. ulan acı çekiyor kız acı beyinsiz. lut kavmini gözüne soka soka anlatmak istediğin nedir. müslüman ülke değiliz laik ülkeyiz arap ülkesi olsaydık dediklerinizde haklısınız ama burası laik bir ülke arkadaşım. siyasete sokanlar bile olmuş durumu. başın sağolsun canım. çok zor birşey yaşadığın. hala daha eşcinselliği tercih seçim rahatsızlık vs olarak gösteriyorlar. internetteki her bilgiye güveniyorlar asalaklar.5 sene psikiyatriste gittim ben travmalar yüzünden. sapına kadar erkeğim kimse yanlış anlamasın olaylarım farklı sadece. eşcinsel bir arkadaşımın aileside psikiyatri düşünüyordu ve benim gittiğim psikiyatriye sorduğumda gelen cevap ''Eşcinsellik hastalık vs tercih değildir. tamamen yaratılıştır. bu cahil topluluk kendi kalemine göre çiziyor herşeyi kendi portrelerinden bakıyorlar herşeye. bunun bir tedavisi hiçbir zaman olmadı çünkü tedavisi çıksa bile bu bir hastalık değil kalıcı birşey içten gelen bir duygu'' dedi. hayatında 1-2 yıl belediye psikoloğuna gidipte burada kıza demagoji yapmayın. Gaylerde, lezlerde, bisekslerde kardeşimizdir saygı duyarız.

    12|2
    4|4
  • Abin adammış.
    Adam gibi yaşamış, adam gibi gitmiş..
    Abine en büyük zararı verenler onunla aynı düşünceye sahip olduğunu iddia eden beden satıcıları.

    17|7
    4|5
  • Beni en çok üzen olay şudur eşcinsel biseksüel bireyler vardır her zaman olacaklar neden olmasınlar? dünyada açlar ölürken insanlar başkalarının mallarını çalarken küçük çocuklar çöpten yemek toplarken yanlış olan bir insanın eşcinsel olması mı? Cinsel seçim kimsenin insanlığını etkilemez etkilersede günahsada o yanar sanane?
    herkes kendine müslüman bizim ülkede sorsan melek hepsi anca başkalarını aşşağılasınlar bunun hormonel bir olay olduğunu anlamıyorlar... şunu sormak gerek heteroseksüel biri bir kıza bakmadan durabilir mi hele ki TÜRKİYE de

    10|1
    1|1
    • Yazmak istediklerimin aynısı

    • Keşke yazarak bir şeyleri değiştirebilsek ama bu kardeşimizin yazdıkları belki bir fark yaratır eksi veren arkadaşlar acaba hemcinslerinin kalçalarına vücut kıvrımlarına bakıyor mu çünkü buda günaha giriyorda melek bunlar melek :(

  • Yaşım 23, ilk kez okuduğum birşey gözlerimi doldurdu. Afedersiniz ama toplumun da, olusturulan tabularun da iflahina sokiyim. Ibinenin kardesi falan degilsin sen, cesaret dolu bir adamin kardesisin. Cinsel kimliğini belirlemek hicbir insanin elinde değil. Yazacak o kadar çok şey var ki yazamiyorum. Hic bu kadar etkilenmedim okuduğum bir olaydan. Sabirlar diliyorum size

    8|2
    1|2
  • Komik komik eşcinsellik tercih yazanlar olmuş. Eşcinsellik mükkemmel (!) yaratılmış canlılarda genetik bir hatadan kaynaklanır , hormonlardan kaynaklanır ve bir tercih değildir ( Psikolojik olarak yapanlar da var ) ama şunu insanların anlaması gerek eşcinsellik bir tercih değildir , nasıl bir insan tek kollu , 2 başlı , otistik doğabiliyor ve bu mükkemmel (?) bir yaratılış ise aynı şekilde eşcinsellik te bir genetik hatadır , her hasta gibi onları da kabullenmek gerek. Farklılaştırmak anlamsız? Doğada bir sürü hayvan var eşcinsel ilişkide olan. Kedi, At... gibi. Bu hayvanlarda insan iradesi olmadığına göre demek ki bütün canlılarda mutasyon olabiliyor.

    İşte örnek olarak bu atlar : https://www.youtube.com/watch?v=4-uKIhSMPbo
    Daha fazla makale okuyup biraz biyoloji çalışıp herkes bunun bir tercih olmadığının farkına varır.

    6|3
    1|3
  • bende ölürüm belki bir gün hiçbi zaman diğer insanlar gibi saygısız olamadım homofobikler o kadar iğrençki insanları öldürmekten çekinmezler annen şuanda bir katildir benim gözümde bir insanı öldürmüştür

    6|2
    1|1
    • emin ol benim gözümde de aynen o şekilde. Sen de eşcinselsin ve ben senin bugüne kadar ks'de hiçbir olumsuz davranışını görmedim. İyi ki varsınız.

    • Hepsini Göster
    • Sen ölürsen ben ölürsem biz ölürsek yaşamak isteyenler nasıl yaşayacak bu kadar caninin içinde? İnsanların önyargılarına inat yaşa.

    • bazı insanlar domuz gibi gerçekten lafı söyleyip iki numara büyük burunlarıyla geziyolar ben öyle olamıyorum inat edemiyosun bir süre sonra al dünyanı başına çal diyosun zaten yoruldum şmdiye kadar daha 18 yaşındayım düşün artık

  • başın sağolsun.

    kötü bişe demek istemiyorum evet ama söyleyeceğim tek şey farklı kişiliğiniz varsa susun abi

    kimseye söylemeyin içinizde yaşayın

    bu durumu sizden başkası kabullenemeyecek , özgürlük aramayın yok öyle bir dünya

    anlatımına ve yaşadıklarına züldüm ve birazda kızdım , öyle bir anlatmışın ki sanki kadınlar erkek aşk yaşamış

    yapmayın abi lut kavmi sırf bu yüzden helak oldu

    belki seçimleri değil belki kendi kararları değil evet ama en azından erkek erkekle yiyişmesin , kız kızla yiyişmesin.

    herkes bu doğuştan diyo

    şayet doğuştansa bu senin imtahanındır , ama bunu hem cinsinle bişeyler yaşayarak kazanamazsın

    yapmayın içinizde yaşayın. hangi aile oğlunun ya da kızının kendi cinsine ilgi duymasını ister

    yapmayın tamam yargılamayalım biz , küfretmeyelim biz ama sizde LGBT yi normalleştirmeyin

    25|15
    16|4
    • 👏👏👏

    • Hepsini Göster
    • hollanda gibi ülkelerde bizim gibi insanları normal görüp sıkıntı etmezken bu ülkeye özel bişey varsa bunu insanlıkta değil kendi zihniyetinde ara istersen?

    • tamam kardeşim haklısın hepiniz haklısınız tartışmicam

  • Başın sağolsun.
    İnsanlar; insanlar arasında, din, dil, ırk, cinsiyet ayrımı yapmayı bırakıp,
    herkes birbirini olduğu gibi kabul ettiği gün,
    işte o gün, güzel bir sabaha uyanacağız.

    Halihazırda, toplum olarak "uyumaya"
    devam ediyoruz ne yazık ki.

    Kimsenin dediklerini umursama.
    Mevlana'nın dediği gibi;
    "Cahil insanın yanında, kitap gibi sessiz ol."

    Cahil insanda tartışma kültürü olmadığı için,
    tartışırken, hakarete, küfüre, hatta zaman zaman şiddete başvurur cahil insan.

    Bu nedenle, böyleleriyle muhatap olmamak en iyi seçenek bana göre.

    5|2
    1|0
  • Eskiden giyinişi, hali tavrı biraz farklı olana "eşcinsel misin sen?" diye soranları yadırgardım ta ki o insanlardan "hayır, ben normalim, yanlış anlaşılmasın ben erkeğim/kadınım" cevabını duyana kadar. Artık ben normalim diyenleri daha çok yadırgıyorum. İnsanların normallik algısı bile cinsiyetçiyken yaşadığını söylediğin olay çok normal geliyor bana. Baş sağlığı dilerim.

    78|21
    6|8
  • Şunu anlamıyorsunuz : Eşcinsellik bir sınavdır.
    Dünya'ya sakat olarak da gelebilirsin.
    Zihinsel engelli olarak da.
    Eşcinsel olarak da..
    Bu o kişinin sınavıdır.

    Eşcinselsen, bunu kontrol edip başka şeylere yöneleceksin. Başka şeylere odaklanacaksın.

    Dünya'da kendi verebileceğin milyonlarca şey var.
    Gerekiyorsa aseksüel olacaksın, bu tarz şeylerden uzak duracaksın.

    İnsan her şeye alışıyor. Ve insan beyninin yapamayacağı hiçbir şey yok. O kadar muhteşem yaratıldık.

    Burada 2 hata var.

    1- Abin bu sınav için yetersiz.

    2- Ailen cahilin önde geleni.

    Bu sonuç sürpriz değil.

    Eşcinselsen öyle yaratılmışsındır buna bir şey denilemez. Ama bunu hoşgörmemi beklemesin kimse.

    Bu senin sınavınsa, o sınavı geçeceksin. Bu kadar basit.

    Siz de sağda solda duygu sömürüsü yapıp LGBT yi matah bir şeymiş gibi göstermeyeceksiniz.

    13|7
    11|4
    • Müthiş açıklamışsın kardeşim anlamıyor herkes sen gibi

    • Hepsini Göster
    • Benim bahsettiğin insanlar hakkında alt tabaka dediğimi duydun mu? Köylü, keko vs tabirler kullandım mı? Ki beni tanımıyorsun bile. O dediğin gibi davranan, insan görünümlü varlıklardan değilim. Benim gözümde o insanı aşağılayan ve bir gay hakkında sadece gay olduğu için kötü konuşan birdir. İnsanı karakteri dışındaki bir sebepten dolayı aşağılamak doğru değil. İsterse dünyanın zengini olsun (hani tüm kızlar paraya bakar ya), yurt dışında 2 üniversite okumuş olsun; haddini bilmeden şımarık şımarık egosunu tatmin etme amaçlı davranışlar sergileyen birisi benim için hiçtir.

      Dediğine katılıyorum ayrıca. İnsanların geneli dediğin gibi. Ama onları değiştirmek mümkün değil. Ve insanlar kendisine hiç zarar vermeyen birilerini üzmekten ne anlıyor hiç bilmiyorum. Umarım sen de gay olanları üzmezsin :)

    • @immortaldevil sanmıyorum.

  • Bazılarının yorumunu okudum abinin durumuna hastalık demişler keşke ameliyat olsaydı demişlerde güldüm cidden, keşke burada seni anlıyorum diyenler gerçek hayatta da anlasa tek dileğim bu ve başın sağ olsun.

    9|1
    1|1
  • agladim aglayacagim. sonuna kadar bu gokkusaginin arkadasindayim. ne desek bos. ne desek laf. su dunyada senin acini dindirebilecek tek sey nefretin olmadigi gunleri gormek olacak. ben o gunleri umutla bekliyorum. ve insanlarin anlamadigi bir sey var. lgbtiyi desteklemekle lgbti bireyi olunmaz. olunuyorsa da olunsun. bunda yanlis bir sey yok. anlamiyorum. aklim almiyor. bir insanin bedeninden giyinisinden tavirlarindan cinsel tercihlerinden seni bu kadar alakadar eden nedir kardesim? yok cocuklara kotu ornekmis diyen bir takim var bir de. senin cocugun kizlardan hoslaniyorsa kizlardan erkeklerden hoslaniyorsa erkeklerden hoslanir bu bir seyler gorerek gelismez. asil siz aski sadece hetero gosterip icine kapanik kendini tanimlayamayan bireyler yaratiyorsunuz. birakin cocuklariniz kimi sevecegine dogrularla degil hislerle karar versin. nolur arkadaslar yapmayin. yalvariyorum size ben artik trans cinayetlerini vs okumaktan duymaktan yoruldum. onlarin size ve cevrenize zarari yok. onlar pozitif nese sacan insanlar (siz somurene kadar). yolda gordugunuz, ayni okulda okudugunuz, ailenizi kisacasi herkesi esit sayin. yapmayin arkadaslar. bu insanlar asklarini cinsiyetlerini ozgurce yasayamamaktan ne hallere dusuyorlar bir bakin gorun. sizin nefretinizden daha guclu sevgileri var hepsinin.

    5|1
    0|1
    • ve bir sey daha eklemek istiyorum burada olen bir insan var ama siz hala ama dolu cumlelerinizle nefretinizi burada da yansitiyorsunuz!

  • Her turlu pisligin, ikiyuzlulugun, sapikligin tum hucrelerine islemis oldugu agzi salyali, insanlik dusmani yobazlarin sebep oldugu ne ilk ne de son olaydir bu. Kendi igrenc kriterlerine uymayan herkesi kokusmus cemberinin disinda tutup, otekilestirip sonra da nefret eden, ama agzindan da "insan sevgisi" ni dusurmeyen, kadinlara deger verdigini iddia edip, bakire olmadigini ogrendiginde "Ben patlak mal almam" diyebilecek kadar suursuz ve sapkin, cok sevdigi, cok iyi anlastigi ve butun sirlarini paylastigi bir erkek arkadasinin escinsel oldugunu ogrendiginde "o ibneyle bir daha isim olmaz" demekten zerre kadar imtina etmeyen, namusun anlamini hep cinsellikte aramis butun sapiklarin meselesidir bu. Cok uzuldum agabeyin icin.

    5|1
    0|0
  • Maneviyat eksikliğinin bireylerdeki kafa bulanıklığı. Açında kutsal kitabımız Kuran-ı Kerim'i okuyum Lut kavminin başına neler gelmiş olduğunu. Rabbim bir insanı bir erkek ve bir dişinde yaratmışken sen tut kendi cinsine karşı cinsel açıdan yanaş. Eğer gerçekten akıl sahibi bireyler olsa idi bu tarz iğrençlikleri yapmazlardı. Müslüman olmadan önce ne kültürümüzde ne de inancımızda müslüman olduktan sonrada ne kültürümüzde ne de inançımızda bu tarz iğrençliklerin işi yoktur. Bunlar hep muasır medeniyeti seviyesine çıkmak için çabalayanların batı ile birlikte genç dimağlara enjekte ettiği pisliklerdir.

    7|1
    2|1
    • okumadım.

    • Hepsini Göster
    • @nurgülhalil @angelamerkel sizler gibi doğru yolda olan müslüman kardeşler var olduğunu görmek çok güzel.

    • gerçekten çok üzgünüm değerli muhatabiyetinden mahrum kaldığım için sayın @HacınınCoolKızı ben dine dayalı eleştiride bulunmadım ama böyle anlamana şaşırmadım.. benim cahilce bulduğum şey insanların yüreğinde olan bişeyin, tamamen fantastik şekilde yalan ifadelerle açıklanması. islamda eşcinsellik vardır. ama içinde tutman gerekir. aslında muhatabım sen değildin ama üzerine alınman normal. trol olduğunu umuyorum.

  • Ben LGBT'ye karşıydım. Bu benceyi okuduktan sonra biraz da olsun fikirlerim değişti.

    Başın sağolsun. Sana ve senin gibi tüm kardeşlerime sabır diliyorum.

    24|10
    8|9
    • Neden karşıydın? Önce bilmeniz gereken karşı olabileceğiniz bir durum olmadığı.

      Yani bunu demekle "ben yeşil gözlülere karşıyım" demek aynı şey çünkü..

      Bir transseksüel olarak üzülerek söylüyorum ki maalesef bizleri anlamanız için böyle acı hikâyelerle bizlerden birilerinin yitip gitmesi gerekiyor..

    • @Işıkhann Ne diyosun be sen

  • Kardeşinin öldürülmesine üzüldüm Allah yardımcın olsun ama eşcinselliğe sonuna kadar karşıyım. Ne olursa olsun Allah'ın lanetlediğine ben sıcak bakmam!!!

    8|5
    5|2
  • ne olursa olsun özgürlük adı altında bu desteklenmemeli kıyamet alameti bunlar abin kendisi yanlışa düşmüş insanları suçlama bence
    intaharda günah eşcinsellikte kendi etmiş kendi bulmuş
    nasılki abinden fikrini değiştiremediği için nefret edemiyorsan anandan babandan da fikrini değiştiremediği için nefret etmemelisin bence

    9|2
    3|3
  • Başın sağolsun. Bende bir aseksüel olduğum için bu konularda biraz bilgi sahibiyim ve arkadaşlar eşcinsellik 1990'ların ortalarında WHO (Dünya sağlık örgütü) tarafından hastalık sınıfından kaldırılmıştır ancak onun yerine homofobi hastalığı eklenmiştir. İstediğiniz kaynağı aratın. LGBT'ye karşı değilim elbette eşcinsellerde haklarını aramalı ancak haklarını arama şekillerini hiç tasvip etmiyorum ancak ben gay ve lezbiyenlerden çok travesti ve transeksüellere üzülüyorum. Bir gay bir lezbiyen cinsel kimliğini gizleyerek normal bir şekilde yaşayabilir ancak maalesef travestilerin böyle bir lüksü yoktur. Birde bu dini savunan arkadaşlar hoşgörülüyüz diye geçinirler. Nerede sizin o muhteşem hoşgörünüz. Onlara yardım eli uzatacağınıza onları aşşağılayarak daha da yerin dibine sokuyorsunuz.

    7|2
    0|0
  • Fazlasıyla üzüldüm. Abin kim bilir seninle ne kadar gurur duyuyordu. O kadar harika bir kardeş ve insansın ki.
    Başın sağolsun.
    ...
    Bu olay karşısında buraya gelipte kavrayamadığı İslam'dan sözler yazanlar... İslam ile alakanız yok!
    Tercih diyenler, sizin de bilim ile alakanız yok.
    Ne kadar homofobik olursanız olun, bu acıyı yaşayan birine, insansanız bir kerecik nefretinizi kusmayın!!!

    7|1
    1|0
    • hadi onları geç, gururlarına yediremeyip bana sahtesin, acitasyon yapıyorsun diyenleri ne yapacağız? Bu olaydan sonra asla kendime gelemedim. Bu gün yine o mezarın başında ağlamaktan helak oldum ve hala gelip "lut kavmi" diyorlar bana, kimse böyle bir nefreti hak etmez. Teşekkürler

    • Nasıl böyle acı bir olay karşısında tahmin yürütüp sahtesin diyebiliyorlar anlamıyorum.
      Tek kelime ile insan değiller. Sadece başsağlıklarını ve destekleri kabul et ve diğer yaratıkları engelle bence.
      Tekrardan başın sağolsun.

  • Ölene kadar eşcinselliği desteklemeyecek olsam da başı sağolsun. İnsan canından kıymetli bir şey yoktur.

    22|9
    10|4
    • Başınız sağolsun.

    • Hepsini Göster
    • Bu hikayenin sallama olduğu belli zaten ve her zaman dediğim gibi eşcinsellik sapkınlıktır.

    • Yalan yanlış şeyler yazıp milletin aklını bulandırmayın.

  • Erkekler Devam
    241
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 254

  • Abini o kadar iyi anlıyorum ki.. :( toplumda ve ailemde ecinsel olduğum için çok dışlandım arkadaşlarım , işim , ailem hepsi mahvolmuştu defalarca ölmeye çalıştım ancak başarısız oldum daha bir ilişkim ve işimin olmasıni istiyordum hedeflerim vardı bunları gerçekleştirmek için yaşamayı seçtim robot gibiydim sanki hiçbirşey hissetmiyordum klasik rutin hayatımda kendimi gizlemeye çalıştım defalarca erkeklerle iliski sürdürmeyi denedim 9 yılım bu şekilde geçti evet 11 yaşımdan beri ve tam o yılda hayatımın aşkıyla tanıştım şu an evlendik meryemimle 21 yaşındayım ege üniversitesinde tam istediğim bölümü tutturdum evet ama şimdi farkındayım... LGBT üyesi olduğum için çok mutluyum. Burdan toplum yüzünden kendini gizleyen eşcinsel arkadaşlarıma sesleniyorum kendiniz olun ve utanmayın gizleyince siz üzülüyorsunuz emin olun.. Ve toplum bu " eşcinsellik psikolojiktir düzelebilir " zihniyetinde peki o halde eşcinsel hayvanlara ne diyorsunuz? Onlarda mı psikolojik? Bu ne bir hastalık ne de bir psikolojik rahatsızlıktır biz gayet normaliz. Ve siz daha

    5|0
    0|0
    • Bunu bile bilmezken bir çok LGBT üyesi arkadaşım ölecek... Kendine sözde müslüman diyenler bizi aşağılarken işlediklerinin farkında değiller.

  • "Ne boka yaradı normal olmak?" diye küçük bir not bıraktıktan sonra kendini gökkuşağına sarıp intihar eden Okyanus Efe'yi tanıma şansım olmuştu. Gülnihal vardı sonra, Nihal ablam. İkisi de kıydı canına. Birçok trans ve eşcinsel tanıyorum sokakta sevgilisiyle elele tutuştu diye hastanelik edilen, tacizlere maruz kalan. Ağzımı açarsam birlikte yaşadığımız insanlara, onların homofobik zihinlerine gerçekten nefret kusacağım. Bunu yaparak kendimi biraz daha yıpratmak istemiyorum. Hüngür hüngür ağlattın beni. Başın sağolsun. Eminim rengarenk ışıklarla çevrilidir güzel abinin cenneti. Çok üzgünüm 🌈🌼

    4|3
    0|2
    • o çocuğa öyle ağlamıştımki gözlerimde yaş kalmamıştı, teşekkürler

  • Çok üzüldüm. Aileler için de çok zor, hatta annenin tavrını anlayabiliyorum çünkü bizim zihniyet tamamen şekilcilik içine kurulu. Maalesef annen ve baban da bu toplum baskısını içlerinde hissedip tepki vermişler. Çok kötü bir durum, keşke farklı şartlar olsaydı.

    14|5
    6|6
  • Burada lut kavmi diye hönkürenler bu kızın abisi ve onun gibi diğer insanların da katili. 10 satır boyunca eşcinsellik sapkınlıktır dedikten sonra başın sağolsun demenin hiçbir mantığı yok. Vicdanınızı rahatlatmayın sakın. Bencenin sahibine ise tek diyeceğim şey güçlü ol, bu katillere karşı gökkuşağı bayrağının altında bizimle yürü ve bağır. Senin gibi insanlar olmazsa bu nefret cinayetlerini durduramayız.

    7|3
    2|2
  • Umarım artık özgürdür abin ve abin gibi niceleri. İlk değil ve son da değil maalesef. Ne ön yargılarımızı yıkıyoruz, ne de gözlerimizi açıp bir bakıyoruz etrafa. Öyle bir kapatmışız ki kendimizi kalıplaşmış düşüncelere, öyle bir ''doğrucuyuz'' ki ortada olan asıl doğruyu göremeyecek kadar kör olmuşuz. Hep söylerim, bir insan kendi canına kıyıyorsa ne tek ailesi suçludur, ne de kendisi. Tüm insanoğlunun suçudur bu. En büyük kabahat bizdedir. Ses çıkarmadıkça, boyun eğdikçe, yıkanmış beyinler karşısında dimdik durmadıkça da biz olacağız hep sorumlusu. Ve hep son bulacak o güzel hayatlar. Yorumlara bakıyorum, gazetelere, sosyal medyaya, insanlar kin kusuyor, ayıplıyor, ''vah'' diyor. Acınacak halleriyle, insanlara acıyorlar. Işıklar içinde yatsın abin. Umarım mutludur şimdi, umarım yüzü gülüyordur. Tek umudumuz, içimizi ferahlatabilecek tek düşünce bu. Ama hep savunacağım. Ben ve benim gibiler oldukça, ben hiç pes etmeyeceğim, siz de etmeyin. Hiçbir sebep bir canın yok olmasına neden olamaz. Hiçbir din, ırk, siyaset, cinsiyet, bir insan ölümünü ''haklı'' çıkaramaz. Ölüm soğuktur, çirkindir. Hiçbir insan da bunu benim gözümde olumlu kılamaz. Lütfen bilinçlenin. Okuyun, araştırın, bir bakın. Her cevap bulamadığınız şeylere ''psikolojik'' demeyin, değil çünkü, biraz aşın kendinizi, egolarınızı ve tabularınızı. İnanın her şey daha temiz ve saf olacak. Tekrar başın sağolsun. Bol sabır diliyorum.

    1|1
    0|0
  • Okurken gözyaşlarımı tutamadım toplumsal baskının hasarlarını hiç düşünemiyorlar insanların farklılığa tahammülü yok tıpkı farklı renklerin yarattığı ahenklerden haberleri olmadığı gibi...
    Bu istisnasız her alanda böyledir siyaset görünüş yaşantı sa. ğlıkta bile böyledir.

    Ama birde şu var ki anne baba olmanın da ne demek olduğunu bilmiyoruz ne yazıkki evladının cinsel ilgisinin hayat tarzının toplumdan farklılık gösterince ve ya herhangi bir hata yaptı diyelim hatalı olduğu an senin çocuğun olmaktan çıkıyor mu? Hemen başkasının çocuğu mu oluyor artık senin kanın canım değil mi yine canı yansa üzülmeyecek misin sanki? Başına bir şey mi geldi aç mı tok mu diye merak edilmeyecek mi?

    Nasıl ki başarılarında ve senin seçtiklerini yaşadığında bir anne baba mutlu oluyorsa bunun aksi olduğunda da öyle bir eşya gibi fırlatıp bir kenara "bu benim değil" diyemezsin. Bizzat anne olarak kendi doğrularına aykırı dahi olsa herkes taş atarken sen önüne siper olacaksın. Eğer ki sen de karşısına dikilip o taş atanlarla birlikte taş atarsan bir tek senin attığın taş öldürür. Diğerleri bin taş atsa da en fazla yaralar. Ama evlat için anne bana herkesten doğrulardan yanlışlardn önce gelir. Bu yüzden zaten anne babanın attığı taş öldürür.
    Geriye de taşınamaz bir yük olur kalır o vicdan azabı...
    Başın Sağolsun...

    1|0
    0|0
  • İçim çok acıyor.. cümlelerimi doğru seçmek istiyorum ama çok da hassas davranamayacağım.

    Ne olur üzülme. Ben bir transseksüelim ve sizin hikâyenizi okurken aklıma kendi hikâyem geldi.

    Benim annem ve babam trans olduğumu öğrendikleri ilk anda bile bana sarılırken "sen bizim canimizsin" derken başka aileler bunun için öz çocuklarıyla nasıl kavga edebiliyorlar.. aklım almıyor, almayacak.

    Eğer abin terk edilmeseydi, bugün bambaşka bir hayatı olabilirdi. Abini tanımıyorum, ama onu çok seviyorum. O bizim ailemizin bir parçası, harika yüreği dünyanın kötülüğnü kaldıramamış işte..

    1|2
    0|1
    • çok teşekkürler, keşke benim ailem de bu kadar hoşgörülü olsaydı. Kendi gurularını oğlullarından üstün görmeselerdi

    • Bunun gurur kirici bir sey olmadigini bilseler, cocuklariyla birlikte onur mucadelesi verselerdi keske

    • Keşke.. Anladıklarında çok geç oldu

  • Eşcinseller de vardır. Anlamıyorum, ''Lut'' diye neden tutturduklarını. Her şeyi dine çekmeyin. Burada insan ölmüş, aile zarar görmüş, burada bilinçsizlik var. Toplum bilinçlensin, başkaları ölmesin. Ben de bir Müslümanım. Bu Allah'ın verdiği bir sınavdır. Hemcinsine aşık olmak normaldir. Lut dediğiniz kavim, Şeytan'a uyduğu ve Allah'a inanmadığı için de yok oldu. Cinsel ilişkiye sürekli girip üremeyi durdurdular. Mantığınızı çalıştırın. Eşcinsel ilişkileri cinsellikten ibaret değildir. Bir kadın ile erkeğin ilişkisi gibi aşamalı yürür. ''Eşcinseller cinsellikten ibarettir'' kuralını beyinlere empoze etmeyin. Eşcinseller kendini gizlemesin. Onlar da çalışsın, onlar da yaşasın. Bir çoğu heteroseksüel insanlardan zeki, kabiliyetli. En önemlisi ne biliyor musunuz? Onlar sizin gibi nefret kusmayan insanlar. Eğer Dünyada her şey ters olsaydı ve eşcinsellik normal olsaydı, heteroseksüellik ''AYIP'' olsaydı nasıl hissederdiniz? Her şeyi geçtim, herkesin günahı kendine. Sana ne? Tecavüzcüsü hetero, hastalık bulaştıranı hetero, zina yapanı hetero. Ezilen eşcinsel, aşağılanan eşcinsel. Madem her şey dinden ibaret, bir ADAMIN ölüşü sizi ilgilendirmiyor, aynı cümleleri tekrar edip duracaksınız tekkeye gidin. Aynısı size, çevrenize de olabilir.
    Kısa bir not; Her insan gizli biseksüeldir. Her insanda kadınlık ve erkeklik hormonu bulunuyor. Hormon dengelerinin fazlalığı ve azlığı hastalık değildir. Her insanın hormon dengesi, parmak izi farklıdır.
    Başın sağ olsun.

    6|1
    0|2
  • Bilim adamlarının da ifade ettiği gibi eş cinsellik bir genetik durum değil, sağlık problemi de değil, cinsel bir tercihtir. İntihar etmek de bir tercihtir. Yani böyle olmayı kendisi seçmiş ve o tip düşüncelerine de engel olmaya çalışmamış, önünü almamış ve geri dönemeyeceği noktaya getirmiş. Bütün bunlarda çevresel faktörler de var tabi ki.
    Ayrıca hiç de sağlıklı olmayan bir şey. Bunun ne kadar sağlıksız olduğunu kısa bir süre sonra anlıyorlar elbette.
    Ama bunları kınamak ya da hakir görmek için söylemiyorum. Tabi ki eş cinselliği asla savunamam, hoş göremem. Ama sonuçta o senin abindi. Üzülmeni ve onu her şeyiyle kabullenmeni kimse garip karşılayamaz. Ailen de bu şekilde davranarak ona iyilik etmiş olmadı. Kimse istemez ailesi tarafından kabul görmemeyi, komşuların diline düşmeyi, ama maalesef olan olmuş. Üzüldüm bu duruma.
    Artık seni anlıyor olmak da çözüm değil, keşke intiharı seçmek yerine her şeyi düzeltebilmek için kendisine bir şans daha verseydi. Ama ne demişler, damdan düşenin halini damdan düşen anlar... Allah kimseyi böyle hüsran bir duruma düşürmesin, kimseyi bunlarla sınamasın. Kolay değil elbette.

    2|0
    3|0
  • Allah'ım sabır versin sana..
    O kadar kırgınlık var ki içimde, beynimdekileri sana nasıl aktaracağımı bilmiyorum..''insanlar'' bu yüzden ölmemeli... cinsel tercihleri yüzünden kınandıkları için ölmemeliler... kendi adıma bıktım gerçekten ben bir heteroseksüelim ama saygım sonsuzdur homoseksüellere... insan insanı neden kınar? onun da eli ayağı gözü kaşı saçı boyu posu var... Hiç empati kurmadılar o kınayan insanlar, idam edilsinler öldürülsünler sürgün edilsinler diyen cahil insanlar var... neden? çünkü bizim istediğimiz gibi bizim yaşadığımız gibi yaşamıyor, karşı cinsinden değil hemcinsinden hoşlanıyor ya da erkek erkek gibi değil kadın gibi hissediyor... ya da tam tersi..
    Ya onlar bizim değil de biz onların hayatına uyum sağlamıyorsak? biz onlara ters isek.. şundan eminim gözümüz kapalı veya açık homoseksüele sarılırsak anlamayız bile onun hetero ya da homo olduğunu...
    Bunların hepsi önyargı...

    Şunu izlemenizi tavsiye ediyorum, önyargısı olanların bakış açısını değiştirecek bir kısa film..

    https://www.youtube.com/watch?v=1VRFvL-6Rvg

    3|1
    0|0
  • Basin sagolsun derdi veren rabbim dermaninida versin insallah ben herkesin gorusune saygiliyim escinsel olan insanlara anlayisla yaklasip onlari dislamak yerine sevmek o sekilde kabul etmek oldugunu dusunuyorum lgbt dunya escinseller gunu her sene 30 haziranda kutlanir herkesin kendine gore derdi vardirama ailen onu kovmak yerine sevseydi olsun oglum yaninda biz variz deseydi bunlar olmazdi cok aci bir durum sen disardan gelen seslere aldirma olur mu utanma sıkılma bu ulkede alevi sunni kurt laz cerkezin yasamaya hakki varsa eşcinselkerinde yasamaya hakki var kimse kimseyi yargilayamaz

    Saglicakla kal

    2|1
    0|0
  • Okurken sonunda neyle karşılaşacağımı bilerek okudum ve beklediğim son beni çok üzdü. Senaryo olduğu düşünülmüş. Öyle olsa bile bu neyi değiştirdi? Bunlar bizim toplumumuzun nefret ürünleri işte. Her gün bunun gibi birçok toplumsal trajedi yaşanıyor bu ülkede. Eşcinselse saklamak zorunda hissediyor insanlar, gerçekten gördükleri muamele bu ve buna benzer tepkiler. Neden insanlara çok ütopik bir masal gibi geliyor bunlar anlamıyorum. Burası Türkiye nitekim. Bir diğerinden biraz farkın varsa kuşkusuz yadırganırsın. Her şekilde üzüldüm. Gerçekse sana, değilse topluma; bunları yaşamak zorunda kalanlara. Ve her şekilde yazmakla iyi olanı yaptın. Gerçekse acına ortak olurum, değilse hizmet ettiğin amaca saygı duyarım. Birilerinin birilerine insanlara ve diğer tüm canlılara saygı duyması gerektiğini öğretmesi lazım çünkü.

    4|3
    2|2
    • evet insanlar durumdumdan o kadar bi'haberki suçlu olduklarını bir kenara bırakıp benceme sahte diyorlar. Benim abimin kanı hepsinin ellerinde. Şu anda buradan çok daha güvenli bir yerde ve eminim bulunduğu yerde etrafına ışık saçıyordur. Teşekkürler

  • Gözlerim dola dola sonunu getirdim yazının. Gerçekten çok etkiliyor bu durumlar beni. İnsan ne olursa olsun kendi evladına nasıl böyle acımasız olabilir. Toplum zaten insanlıktan nasibini almamış, farklı olan ne varsa kötüsün, iğrençsin diye yargılıyor ve üstelik çoğu zaman yaptırım da uyguluyor. Dışlıyor, aşağılıyor, mutsuzluğa mahkum ediyor. Hayatı renkleri ile sevmek gerek. Başın sağ olsun...

    37|5
    6|12
  • Bu hikaye uydurma diyenler.. Pardonda bir de ya gercekse diye dusunsenize? Bunlar olan ve olağan şeyler sadece biraz vicdan biraz insaniyet bu olay sizin düşüncenizle bu kizin basindan gecmediyse bile ila baskasindan gecti ve malesef on yargilarimizla gecmeye devam edecek. basiniz sagolsun abinin mezarina birlikte de gidebiliriz ben cok etkilendim.

    3|0
    0|0
  • Açıkçası yazdıklarına inanmadım ha eğer doğruysa da başın sağ olsun.

    Öncelikle kişi eşcinselse bir özgürlük aramamalı çünkü çoğunluğu müslüman bir ülkede yaşıyoruz bizim dinimizde hoş karşılanan bir durum değil bu hatta kadının erkek, erkeğin kadın gibi olması bile (erkek için saç uzatmal gibi) büyük günahken bu bayağı bir büyük günah olsa gerek. Uzatmak istemiyorum çünkü aşırı cinsel içerik olur.

    Ben eşcinselleri ne yadırgarım ne de savunurum etrafa zarar vermedikleri sürece sakınca yok ama kendilerine ayrı bir nüfus cüzdanı falan fistan bunlara karşıyım meşrulaştırmanın anlamı yok, gençleri çocukları böyle şeylere yöneltmekten başka bir şey olmaz bu.

    1|0
    2|0
  • Okuduğum 'Seri Katiller' diye bir kitap vardı. Okumadan önce eşcinsellerle alakali hiçbir şey hissetmiyordum. O kitabı okudum biraz ve şok geçirdim. Hepsi eşcinsel ve sapkinlar. Şunu biliyorum ki dinimde oyle kişilerin yeri de yok. Saygımi korurum. Ama benden uzak dursunlar.

    Yazdiklarin bana hiç inandırıcı gelmedi.

    Noldu o abinin erkek arkadaşına? Abine olanlari bu şekilde yazman saygisizlik değil mi o zaman?
    Bana kalirsa öyle öpüşen erkek görüpte abini normal karşılaman da çok tuhaf.

    6|3
    6|1
  • Bu "hikayenin" gerçek olmadığı o kadar belli ki , sırf eşcinsel "sapkınlığını" meşru göstermek ve insanların onlara karşı sempatisini kazandırmak için yazmışsın. Bunu nerden anlıyorum biliyor musun? Din ile alakalı ya da işine gelmeyecek yorumları okumamışsın bile. Senin de senden farklı düşünenlere saygın yok, benim neden yazdığına saygın olsun? Saygı görmek sevilmek istiyorsanız siz de saygı göstereceksiniz. Belli ki din iman adına da bir şey yok. Yetişme tarzınız nasıl bilmiyorum ama bellki ikinizinde psikolojisi bozuk. Eşcinsellik Allah vergisi bir şey değildir. Çift cinsiyetli olmakla eşcinsellik farklı şeyler. Eşcinsellik psikolojik bir rahatsızlıktır. Sen bunu okumayacaksın ama zaten bunu senin için yazmıyorum. burada yorumları merak edip okuyanlar için yazıyorum.

    2|3
    1|0
    • Ayrıca profilini gizli yapsan iyi edersin açık veriyorsun :D Benşm gibi araştırmacı insanlar senin troll olduğunu hemen anlayabilir :D sorularından birinde eşcinsel olduğundan bahsetmişsin başka bir sorunda ise nişanlın olduğundan erkek arkadaşın olduğundan falan bahsetmişsin ve ayrıca sürekli kız kardeşinden bahsetmişsin abin olduğunu bile düşünmüyorum. Bu hikayeyi bir yerden araklamışsın. Sen anca bu hikayeyle burdaki saf insanları kandırırsın canım :D Sana tavsiye daha dikkatli ol ;)

    • Hepsini Göster
    • bende insan müsveddeleriyle :D :D hadi engelliyorum seni Gerçi bu halinle müsvedde bile olamazsın ya neyse 👍😂😂

    • Eşcinsellik 1973 yılında Amerikan Psikiyatri Kurumu, 1990 yılında da Dünya Sağlık Örgütü tarafından hastalık kapsamından çıkarılmıştır. Siz daha ne psikolojik hastalığından bahsediyorsunuz? Bu arada dini yorumlarla cevap vermeyin vereceksiniz. Ateistim.

  • çok üzücü başın sağolsun. annen ne çok pişmandır şimdi kim bilir, ama sanırim senin yerinde olsam annemi asla affetmezdim ben de. yani doğru olanı yapıyorsun. keşke abin bugün hayatta olup yanında olsaydı keşke kendi canına kıyacak kadar anne babasının düşüncelerini ve sözlerini bu kadar önemsemeseydi.

    anne baba diyoruz saygı gösteriyoruz ama her yaptıkları doğru olmuyor malesef. her düşündükleri her söyledikleri sorgusuz sualsiz kabul edilecek şeyler olmuyor. çevre baskısi da bir yandan. çok zor gerçekten türkiyede eşcinsel olmak..

    ilerde öyle bir evladım olursa asla terslemeyeceğimi asla onu reddetmeyeceğimi biliyorum ama. o mutlu olsun yeter ki çevredekilerin dedikleri umurumda dahi olmaz. keşke annen baban da böyle yapabilseydi.. bu saatten sonra geçmişi değiştiremezsin elbette ama geleceği değiştirmek için buradan da olsa bir adım atmışsın tebrik ederim. bu yazıyı yazmak da senin için kolay olmamıştır diye düşünüyorum..

    abine allahtan rahmet diliyorum ışıklar içinde uyusun mekanı cennet olsun inşallah..

    1|0
    0|0
  • Allah'ın YANLIŞ dediği şeye DOĞRU demek münafıklıktır. Bundan sakının. Lut kavmi niçin helak olmuştu bunu araştıralım. Eşcinsellik bir hastalık ve tedavisi olduğunu da duymuştum. Allah YANLIŞ diyorsa vardır bir bildiği. Buna DOĞRU demek Allah korusun kafirliğe kadar gider...

    3|1
    2|1
    • sizin gibiler yuzunden insanlar bu haldeler utanin insanlarin acilarina verdiginiz cevaba utanin basin sagolsun de gec ya da yorum yazma ama burada yaptigin ayip cok ayip insanlarla bildigin dalga geciyorsun domates curugu zihniyetli seni

    • arkadaş dalga geçmemiş dinimizce yanlış olduğunu söylemiş ve doğru açıp okursan hani varya Kuran-ı Kerim müslümanların kitabı hah o işte biliyo musun bilmiyorum orada lut kavminin hikayesi de var oku arkadaşım oku ilk emir 'ikra' oku!!!

  • basınız sağolsun oncelıkle. ulkemızın onyargılı davranısı, tutumu ve benımsememesı yuzunden oluyor butun bunlar. annecın nolursa olsun vıcdanende kendını kotu hıssedıyordur emın ol. basını sımdı vuruyordur ama cok cok gec. buyuk tecrube :( allah bır daha gostermesın.

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    234
Yükleniyor...