Olmaması Gereken Ama Olmuş Şeyler

Arkadaşlar merhaba hepinize ilginç olarak derlemiş olduğum okurken ''yok anasının gözü'' diyeceğiniz bir bence ile hepinize kucak dolusu sevgiler olsun. Trajikomik olarak adlandırdığım bu bencemde ne gülebileceğiz nede üzüleceksiniz ortasında kalacağız o nasıl oluyor be kardeşim dediğinizi duyar gibiyim (sağır duymaz uydurur işte) boş verin bunları şimdi canlarım bir okuyun hak vereceksiniz :)

Hiç çocukken doktorculuk oynadınız mı?

-Şahsen ben oynadım ama oynadığım oyunun sanırım hakkını veremedim çünkü hep karşımdaki kızlar doktor ben ise hasta olurdum. Ben böyle oyunda görmedim :)

Olmaması gereken ama olağan şeyler

İlkokulda şehir bulmaca oynadığımız oyunun bir başka boyutu eğer bu oyun gerçek şehirlerde oynansaydı sanırım bir cumhuriyet kurulabilirdi. Yok artık sende hemde kütahyayı bulurken olmaz canım olmaz siz anyayı konyayı bulmuşsunuz Kütahya yerine... Nereye gidiyon gız ! Gonya yolundayım gonya...

Afiyet olsun abicim yarasın. Öyle bir anlatmışlarki evdeki kirlentin tadını merak ettim bak şimdi. Benim yerime de bir tadar mısın?

Herkesin bir bakana ihtiyacı var. Yanlış anlamayan gözle bakana ama kalbine bakan yapanına değil tabiki. Hem bizim ayakkabı kutularımızda ayakkabı var biliyorsunuz naneyi :)

Milli olmak isteyen gençlere örnek niteliğinde. Eğer haliniz durumunuz yok bu işleri bekar evlerinde yapıyorsanız kafanızdan bir teyze , abla laflarını çıkaracaksınız. Yoksa ablanı mı zkyon * laflarına maruz kalıp bir de dayak yersiniz :)

25 yaşındayım ben böyle fantezi görmedim hemde maden şişesi yok artık. Acaba şişe boş muydu hani boş olsa en azından sodası yakmaz şimdi soda varsa iş sıkıntı yakabilir normal içerken bile yakıyor Allah Allah kafamda deli sorular .s

Valla helal olsun böylelerine takacaksın pıçağu hemde civcivlerin gözü önünde yazık ya

Arkadaşlar olmaması gereken ama olan şeyler bencesinin de sonuna geldik. Ne denebilir ki şu an bir boşlukta kaldıysanız bunu en iyi sanırım bir rap doldururdu. Hadi normale dönelim bu kıyağımı unutmayın. Normale dönmek isteyen >>>>>>> Ceza - Sus pus


1|0
10|10

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 10

  • Teşekkürler, güzel olmuş...

    0|0
    0|0
  • Gerçekten şaka gibi ama yaa :D :D Hani biraz kendimi zorlayıp üzüleyim falan diyorum ama olmuyor, vicdanım çok rahatsız şu an :D :D

    0|0
    0|0
  • Yıkıldım :D :D

    0|0
    0|0
  • Eline saglık.

    0|0
    0|0
  • Tee Allahım 😀😀 güzel derleme 😂

    0|1
    0|0
  • Hicbisey olmaz demeyeceksin

    0|0
    0|0
  • Kizlar acik sacik giyip erkekleri azdiriyor diyenler okusun bu benceyi hepsi tecavuze ugramis tavuklarin yumurtalarini yiolarda haberleri yok

    1|0
    0|0
  • Welcom to turkey

    0|0
    0|0
  • Hemde civcivlerin gözü önünde 😂😂 keske herkes taksa pıçaa ne ka güzel olur.

    0|0
    0|0
  • Ellerinize sağlık ^^

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Neden özentilik yapıyorsun kardeşim eline sağlıkta daha yaratıcı paylaşımlar sun bu paylaşımı dün yaptım kendim fikirlerimle ; www.kizlarsoruyor.com/.../a33970-en-ilginc-bir-o-kadar-komik-yasanmis-olaylar

    1|0
    0|0
    • Acik konusmak gerekirse yeminle senden almadim. Senden alsam tamam diyecegim ve laflarina dikkat et özentilik felan yakismiyor. Gazete kupurleri kendi malında benim mi haberim yok

    • Hepsini Göster
    • Ben kimseden almadim ya da bakmadim şu an iftira atiyorsun. Bilgilendirmene gerek yok bir sikayetin varsa site yonetimi ile iletisime gecin.

    • Şikayette bulunacak olsam bulunurum gerek yok. Ben sana söyledim gerekeni anladın umarım. Hadi uzatmayalım. Fikirlerime açık olmanı tavsiye ederim.

  • Süper olmuş emeğine sağlık harbi sapık bir ülkede yaşıyoruz. yanlız bir kabineye girseymişim iyi olcaktı

    0|0
    0|0
  • Oha l*n tavuğa tecavuz nedir arkadas bu nasıl bir fantezi :/

    0|0
    0|0
  • Sonra bu ulke neden gelismiyo

    0|0
    0|0
  • Iyiymis

    0|0
    0|0
  • Gülmekten koptum yahu

    0|0
    0|0
  • Ulan hahaahah Kabineye bakan yapıcam nedir :D

    0|0
    0|0
  • yurdum insanı. :D :D :D

    0|0
    0|0
  • Bende İçişleri Bakanı olmak istiyorum iç işlerle ilgilenmek istiyorum 😀

    0|0
    0|0
  • Herşeyi olur hayatta

    0|0
    0|0
Yükleniyor...