Hayattan Soğutan Sorular

Başlığı okuyunca muhtemelen herkesin kafasında bir soru canlanmıştır.Bende bana sorulan sorulardan birkaçını paylaşacağım :)

1- Geldin mi ?

Hayattan Soğutan Sorular

Eve girersin kapıyı kapatırsın,herkese merhaba dersin içerden bir ses gelir "Oğlum geldin mi ?" bu soruya verilicek cevap sayısı çok fazladır.

Ama genellikle "Yok gelmedim, daha yoldayım" cevabı verilir :)

2- Hiç mi yok ?

Bu soruyu sadece Türkiye'de görebilirsiniz.Karşı taraf bir türlü inanmaz istediği şeyin yok olduğuna sürekli şansını dener :)

Geçende başıma geldi;

Geceleyin acıktık menemen yapacağız bir arkadaşla domates istedi, bende domates yok dedim.Nasıl yani "Hiç mi yok ?" dedi.

Ulan varda benmi saklıyorum.Ben aç kalmak mı istiyorum ? Yok işte bildiğin yok.

3-Senin Memleket Neresi ?

Herhangi bir ortama girdiğin zaman veya bir kurumda işin olduğu zaman beklerken yanında ki oturan insan şöyle bir göz ucuyla bakar sana, daha sonrada sende ki o sohbet etme potansiyelini hisseder.Ve hiç durmadan bombayı patlatır.

"Senin memleket neresi ?"

4-Yağmur mu yağıyor ?

Yağmur yağdığı zaman dışarda olan herkes hisseder.İşin garip tarafı ise yanında seninle beraber yürüyen arkadaşın sana sorar "Yağmur mu yapıyor ? "

Yahu arkadaşım muhtemelen yukardan sabit hızla birisi tükürmüyorsa yağmur yağıyordur sen bu soruyu bana neden soruyorsun ki, ıslandığımıza göre yağmur yağıyordur yani..

5-Bize kaça olur ?

Sanırım satış sorumlularını en çok zorlayan sorudur :)

Sıkı bir pazarlıkçı alışveriş yapmaya gider.Bir elbiseyi beğenir fiyatı 150 olsun diyelim.Ben bunu beğendim ama "Bize kaça olur ?" sorusunu hemen patlatır.

Birde şöyle birşey vardır Cem Yılmaz'da şovunda anlatmıştı :)

Tamam anladık herkese 150 ama bana kaça olur onu söyle sen :))

6-Büyüyünce Ne Olacaksın ?

İşte türk gençliğinin en klişe sorusu :(

Her zaman cevaplar klasiktir aynı sorusu gibi, doktor olacağım,pilot olacağım,veteriner olacağım vb. ama büyüyünce hayatın ne kadar zor olduğunu hissedince cevaplar birden değişir :))

Ben bir işe gireyim de yeter gibisinden olur :)

7- Uyuyormusun ?

Bu soruyu genellikle telefonla konuşurken sorarlar.

Uyusam zaten telefonunu açamam,neden uyudun mu ? diyerek vakit kaybediyorsun ne söyleyeceksen söyle bende bir an önce gidip uyuyayım yani..

8- Anneni mi ? Babanı mı ? Hangisini daha çok seviyorsun.

Sürekli sorulan saçma bir sorudur, sanki ikisinden birini seçmek zorundaymışız gibi sürekli sorarlar.

Herkese teşekkür ederim :)

Başka bir benceyle görüşmek üzere ...


1|0
30|26
Eznora KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 30

  • Aynen ya en sinir olduğum soru geldin mi? Karşında görüyorsun daha ne diye soruyorsun ki yani.. eline sağlık güzel olmuş :))

    0|0
    0|0
  • Ben uyuduğum zaman halam arıyor benimle konuşmak istiyor annem diyor ki uyuyor şimdi sonra ben kalkıyorum halamı arıyorum. "Merhaba halacım nasılsın?" diyorum. Bana ne cevap veriyor sizce evet doğru tahmin "uyandınmı sen? ", "yok yaa hala hala uyuyorum rüyadan seni aradım" dediğim olmuştur :D

    0|0
    0|0
  • Velilere çocuk ne zaman sorusundan gına geldi birde ne zaman mezun oluyorsun sorusu var ki intihar sebebi

    0|0
    0|0
  • Çocukken sen kimin kızısın diye sorarlardı mavi ekran verirdim. Yine sorsalar yine aynı tepkiyi veririm :s

    1|0
    0|0
  • anne para varmı?
    yok.
    hiç mi yok?
    yok.
    10 lirada mi yok gibisinden giden muhabbet 😁
    sonra gider bulurum parayı 😁

    0|0
    0|0
  • Bize kaç olur? Biz zaten o mağazanın bilmem neyiyiz biz kimiz ya her musteri bize kaca olur derse ne anlamı kaldı? :D

    0|1
    0|0
  • dogru ☺☺☺

    0|0
    0|0
  • Geldin mi lafı beni uyuz ediyo yemin ederim ya görüyorsun geldigimi ne soruyon yok yuruyom daha gelmedim

    0|0
    0|0
  • Güzel elinize sağlık :)

    0|0
    0|0
  • Neredensin mmmm içinden mi?

    De olabilir

    0|0
    0|0
  • ''Ygsden tahmini kaç puan alırsın?''

    0|0
    0|0
  • yine mi bence paylaştın?

    0|0
    0|0
  • Çok eğlenceli olmuş :)

    0|0
    0|0
  • :) tebessüm ettiren b paylasm olmus. Güzel ☺

    0|0
    0|0
  • Ahahah her zaman ki gibi cok guzel olmus eline sağlık :)

    0|0
    0|0
  • Geldin mi sorusunu anneler sorar kıymeti bilinmelidir.

    0|0
    0|0
  • Yağmur mu yağıyor? En çok buna güldüm haha :) teşekkür ederim.

    0|0
    0|0
  • Ellerine sağlık moderator.

    0|0
    0|0
  • Güzel..

    Emeğine sağlık

    0|0
    0|0
  • uyuyor musun cok sacma

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    10
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 26

  • Çok fazla sinir eden sorulardır, cevaplamam genelde fakat büyüyünce ne olacaksın sorusuna " Tıraş olacağım, baba olacağım" der geçerim :) Ellerine sağlık..

    0|0
    0|0
  • çok güzel tespitler, tebrikler... emeğine sağlık

    0|0
    0|0
  • İşten çıkınca toplu taşıma araçlarını kullanmak zorunda kaldığım zaman meraklı amca ve teyzelerin sorusu.
    Asker misin?
    Yok anasını satayım kendi kendime üniforma fantazisi yapıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Begendim.

    0|0
    0|0
  • eline saglık

    0|0
    0|0
  • Yağmur mu yağıyor un gifi çok komik 😊

    0|0
    0|0
  • Çok iyi tespitler, fotoğraf, karikatür ve giflerde cuk oturmuş kardeşim, eline sağlık.

    0|0
    0|0
  • Annenin babanı ve memleket sorularını bu sitede bile soruyorlar -.-
    Uyuyor musun kelimesine katılmıyorum ben kardeşimi çok kere, o uyuyorken aramıştım

    0|0
    0|0
  • paylaşım gayet güzel olmuş

    0|0
    0|0
  • Keyifle okudum güzel bence olmuş :)

    0|0
    0|0
  • aralıksız güldüm valla süperdi eline sağlık

    0|0
    0|0
  • Hic mi yok :D

    0|0
    0|0
  • Yaşıyormusun? :))

    1|0
    0|0
  • Güzel olmuş :)

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık güzel tespitler

    0|0
    0|0
  • Ev telefonunu arayıpta nerdesin diye sormak?

    0|0
    0|0
  • Emeğine sağlık. İlk gife baya güldüm :D

    0|0
    0|0
  • Emegine saglik

    0|0
    0|0
  • Fiş almassak en son ne olurda olabilir :D

    0|0
    0|0
  • Aynen öyleler :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Yükleniyor...