Okuldaki beden hocasi

Bizim okuldaki beden hocasi aramiz hep iyiydi ben ona karsi hep sayfiliydim .cok iyi anlasirdik hep birlikte oynardik falan filan k( voleybol ) fakat dedikodumuz cikti. Oda geri adim atti bende konusmamaya derslerine girmemeye basladim 1 ay gecti ve simdi yine samimi oldu benle . O dedikdou ciktigi zaman benle konusmutu ben senin baban gibiyim diye. Ama su son gunlerde karnimi sıkıyor gomlek giyiuirum goguslerime bakiyor bugun bana sarildi boyndan cekip napmata calisiyor?


0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • GİZEM BEN SANA BÖYLE Mİ DAVRANIYORUM OKULDA. CİDDEN BÖYLE Mİ DÜŞÜNÜYORSUN ? İNANAMIYORUM SANA GİZEM İNANAMIYORUM

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • biraz daha bekle bakalım bunlarla bişey diyemeyiz zaten farklı bir amacı varsa dahada ileriye gidecektir. eğer öyle bişeyde olursa sen gerekli yerlere şikayette bulunursun zaten.

    0|0
    0|0
    • Evet haklisin gerekli yerlere sikayet ederim fakat daha ne kadar ilerlerki 2 gun icinde oldu bunlar ben cikmazdayim

    • yakın durma o tür hareketlerde bulunacağı zaman. arkadaşlarınla birlikte hareket et mesela yanında 3 4 kişi olsun. düşünürsen illaki bişeyler çıkar yani.

    • Anladim. Yani o kaenimi sıkmasi sarilmasi normal degil

  • kıstırmasn biyerde

    0|0
    0|0
  • seni kollarının arasına almak istiyor .

    0|0
    0|0
    • Kollarini arasina almak derken?

    • Hepsini Göster
    • O dugmelerini kapt git ama onunla hic yanliz kalma ne diyeyim baska

    • Bakiremisin peki senide istekli goruyorum

  • Seni istiyor hacıı

    0|0
    0|0
  • nuri alço gördüm senin beden hocasını :)

    0|0
    0|0
  • her erkeğin zihninde liseli bir kız yatar dikkatli ol :)

    0|0
    0|0
  • kendini tutamıyor demekki aman diyeyim uzak dur

    0|0
    0|0
    • Ama bu zamana kadar hic yakinlasmazdi tamam yakindik konusuyorduk babam gibiydi fakat hic dokunmazdi bakis sohpet falan bir anda neden dokunmaya kalkisiyoe

    • Hepsini Göster
    • Ya normal ben kapidan cikiyordum cokda sıkısik bir oda tam gecerken karnimi sıkti neye ugradigimi sasirdim hemen gittim ordan. Daha sonra bugun odasina top almaya gittimkulagima dokundu bende geri cekildim daha sonra gel hadi dedi dersine git dedi kendine cekti sarildi oyle

    • anladım sana ilgi duyuyo olabilir o zaman. yüz vermemen lazım, sonuçta bir genç kızsın artık. tersle dokunursa

  • baban seni arzuluyor gizlicim:))))))))))))))

    0|0
    0|0
    • Yani babam dedi kendisi icin yalan mi? Yani yakinlasmak icin mi oyle demis

    • Hepsini Göster
    • Ne alaka abartma istersen

    • amın darmı peki?

  • senin bazı şeylere acık oldugunu anlamıştır

    0|0
    1|0
    • Ne gibi?

    • Hepsini Göster
    • Asla! Bwn ona hep saygiliydim diger kizlar gibi dibine dusmedim hic hatta baba tarziydi ama bir anda oldu bunlar

    • neden o zaman bu turlu konulara adın cıktı şeytaannn

Kızlar Ne Diyor 3

  • sen neden izin veriyorsun böyle davranmasına?

    1|0
    0|0
    • Baban gibi goruyorum diyor ben oyle dusundum yoksa neden izin veriyim

    • Hepsini Göster
    • sapıklığından

      uzak dur sen

    • Tamamdir cok tesekkur ederim

  • Bu kadar saf değilsindir inanmıyorum.O beden hocan direk ''beden''inle ilgileniyor daha ne diyim kızcazım san ben.

    0|1
    0|0
    • İste naptigini anliyamiyorum ki dengesiz adam asla izin vermem. Fakat babam gibi yaklasmaya calismis olamazmi? Ne biliyim sarilinca falan :/

    • Hayır tabiiki olamaz kendini geri çek

    • Anladim :/

  • bizde de vardı öyle bir hoca. sonra bilgisayarında p*rno falan varmış onu öğrendik :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...