Bu kızın bir tarafını çok kaldırmışsın

merhaba arkadaşlar sizcede var mı böyle bişey hani derler ya kanka bu kızın gtünü çok kaldırmışın diye. gerçekten kızlara iltifat edince böyle mi olur kızlar ? kızlar iltifat edilince yukarıdan bakar mı ?

Güncellemeler:
peki erkekler kızlara iltifat ettiğinde kızlar ne düşünür ? :)


0|0
8|4

En İyi Kız Görüşü

  • yoo ne alakası var kendini beğenmiş burnu bir karış hava da bir insan değilse mütevazi olur gayette

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bir taraf genellikle daha çok sever bu yüzden diğer tarafın totosu kalkar. Karşılıklı sevgi bulmak gerek yani. Bu da çok ender rastlanan bir durum. Bu yüzden derler sevgini fazla göstermeyeceksin diye. Ama ilişkinin başlarında erkek elde etmeye uğraşır bu yüzden incelikler güzel sözler vs elde edince tamam bu kız beni seviyor benim kanaatine varınca da geri çeker kendini. Oyunun kuralı bu sanırım :)

    0|0
    0|0
  • Genellendirme yapılmamalı, iltifat edilince bir sadece hoşuna giden kızlar vardır bir de hoşuna gidip bir yeri kalkanlar vardır.

    0|0
    0|0
  • karakterine baglı olan birşey var bazıları şişer götü kalkr ama bazılarıda oldugu gibidir hiç bir şeklde şımarmaz ...

    0|0
    0|0
  • Eğer sevgiliyseniz ve samimiyseniz no problem

    Amaaa aranızda bir şey yoksa kişiliğine bağlı çok kalkar !

    0|0
    0|0
  • Bazılarında olabilir ama herkese aynı ön yargıyla yaklaşmayın

    0|0
    0|0
  • karaktere bağlı :)

    0|0
    0|0
    • hmm peki bir erkeğin kıza iltifat etmesini kız nasıl karşılar ne düşünür ):)

  • Mutevazi olmak her zaman iyidir bence iltifat edilince karsindakine o sizin guzel görüşünüz diyebilmeli insan

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bu dediğin şımarmaya musait her insan için herturlu konuda geçerli.iltifatı eden genelde erkek oldugu için haliyle çoğu kız şımarır

    0|0
    0|0
  • aynen kanka havalar 1500 olur. yüz vermeyeceksin yüz verince gerçekten de kendilerini bir mok sanıyorlar

    0|0
    0|0
  • hem kaldır hem indir ama iyi ayarla zamanlamayı

    0|0
    0|0
  • Kız/erkek ayrımı yok ki bro, her iki cinste yapar bunu.

    Översen kalkar , kovalarsan kalkar.

    Kanun.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...