Spor yapar mısınız? Ne tür?

Arkadaslar spor yapar misiniz? Ne turde sporlar yaparsiniz?


0|0
22|17

En İyi Kız Görüşü

  • Her gun bir kac durak yuruyorum kuccukken de boyleymisim okul servislerinden kacarmisim ay biktim her gun ayni sey diye. Hala oyle aradaki duraklarda iniyorum otobusten sora tekrar biniyorum :)) Yuzmeye gidiyorum ogle aralarinda ya da isten sonra. Patronun keyfi yerindeyse de hiking adi altinda yukseklik korkumdan olerek Alp daglarinin tepesine tirmanmaya gidiyorum icimden bildigim butun kufurleri ve dualari okuyup neyseki hayat sigortam var diye hahahah :))) bir de boyle salak bir spor var badmington mi ne... ne gereksiz bir sey patron seviyor onu oymaya davet ediyor bazen...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • Yapmıyorum

    0|0
    0|0
    • Yanlis anlama ama vucudun iyi gibi yapmisindir ama onceden falan

  • fitness

    0|0
    0|0
  • her gün koşuya çıkıyorum

    Daha fazla sporla ilgilenmek isterdim ama vaktim olmuyor

    0|0
    0|0
  • Yüzmeye gidiyorum.

    0|0
    0|0
  • Yüzme.

    0|0
    0|0
  • bisiklet, koşu

    0|0
    0|0
  • hayir cok yorucu ya hem useniyorum yapmagada:) onun yerine dans ederim

    0|0
    0|0
  • Evet bir spor kulubune uyeyim. 5 haftada bir yeni bi spor dalini kesfediyoruz. Bu aralar tirmanis yapiyoruz. Daha dogrusu yapmaya çalisiyorum. :)

    0|0
    0|0
  • profosyonel voleybolcuyum zaten bu yuzden duzenlı olarak yuruyus ve stepper yapmaktayım.zaman kaldıkçada fıtness

    0|0
    1|0
  • Lisanslı Kickboks..

    0|0
    0|0
  • Yapmam. Sigara içerim, fast food ile beslenirim.

    0|1
    0|0
  • fitness gercı spordan cıkıp pızzacıya gıdıyorduk o ayrı :))

    0|0
    0|0
  • spor salonuna gidiyorum

    0|0
    0|0
  • Voleybol oynarım.

    0|0
    0|0
  • voleybol

    0|0
    0|0
  • Mayısta pilates ve voleybola başlayacağım inşallah. Onun haricinde jimnastik.

    0|0
    0|0
  • spor yapmıyorum yazın inş başlıcam

    0|0
    0|0
  • fır fır fır fır parkta yaşlı teyzelere tur bindirip kaçıyrm

    0|0
    0|0
  • Yürüyüş ve yüzme.

    0|0
    0|0
  • mekık cekıyodum bı ara bıraktım smdı duzenlı olarak yuruyus yapyrum

    0|0
    0|0
  • fitness-pilates.

    düzenli yaptığım sanılmasın, bu aralar aklıma geldikçe takılıyorum sadece.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Tempolu yürüyüş ve bazen de koşu ama düzenli yaparım bunları.

    0|0
    0|0
  • yüzme-fitness

    düzenli yaptığım sanılmasın, bu aralar aklıma geldikçe takılıyorum sadece.

    2|0
    0|0
  • Benim türler çok karışık yahu.Vücut geliştirme , MMA arada kick box, box falan geliştiriyorum kendimi.Kısacası dövüş sanatları desek tam oturur.

    0|0
    0|0
  • 14 senedir düzenli olarak yüzüyorum, ayrıca dağcılıkla uğraşıyorum.Diğer yaptığım sporlar amatörce, masa tenisi, tenis, kayak, hentbol.Eskiden de kalecilik yaptım bir süre.

    0|0
    0|0
  • spor salonuna gidiyorum

    0|0
    0|0
  • Bu aralar belediyeye yeni aletler gelmiyor :(

    0|0
    0|0
  • vucut geliştirme

    0|0
    0|0
  • Body Building ile haşır neşirim efenim.. Adonisim ve six packlerim mevcut..

    0|0
    1|0
  • box yaparım

    0|0
    0|0
  • body

    0|0
    0|0
  • splinter ustadan karate dersi alıyorum.

    0|0
    0|0
  • lisanslı dağcıyım, ama artık yapmıyorum. bu aralar yüzüyorum ve power plate salonuna takılıyorum.

    0|0
    0|0
  • sabahları servise kadar yürümece..

    0|0
    0|0
  • Toplamda 13 senelik fitness ve vücut geliştirmeciyim.

    0|0
    0|0
  • vücut geliştirme :)

    0|0
    0|0
  • yüzme-koşu-trekking

    düzenli yaptığım sanılmasın, bu aralar aklıma geldikçe takılıyorum sadece.

    0|0
    0|0
  • basketbol oynarım zenci gibi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...