Fenerbahçe erken mi başladı sevinmeye?

üzgünüm :) bir galatasaray'li olarak maç başladığından beri sesimi çıkarmıyorum koyduk mu vs. vs. saçma sevinçleri erken yaşamaya başladınız. son gülen iyi gülermiş sonu bekliyorum aslında daha gol atamasak bile şu koyduk mu vs. gibi saçma tavırlar takınan arkadaşlar çenesini kapatacak o da hoş.


1|0
8|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Saçma sapan sevinç gösterisi yapıp, koyduk mu gibisinden bayağı laf eden insanları henüz daha olgunlaşmamış, hatta 2. sınıf insanlar olarak görüyorum.

    Bu arada bu sonuç hayırlı olsun şampiyonluk yolunda.. Fener ise 1 puanı kaptı, hadi iyiler yine, unutmasınlar bu kıyağımızı. Evlerinde rencide etmedik onları. :P

    6|4
    2|5
    • ya o taraftarlara ne demeli?Al birini vur ötekine

    • Hepsini Göster
    • Şanlı Galatasaray beraberliğe sevinmez. :)

    • Çok pis artıladım <3

Erkekler Ne Diyor 10

  • beraberliğe niye sevineyim ki kardeşim üzülüyorum, ama fenerliler şükretmeli bence, ben maçtan önce soran herkese yenileceğimizi düşündüğümü söylemişdim. çünkü senelerdir her kadıköydeki galatasaray maçlarında fener takımının götünden adeta bal damlar. biz daha iyi oynadığımız maçlarda, yenilgiyi hak etmediğimiz maçlarda bile bu böledir, fenerliler kabul etmesede bunların hepsi gerçek, bu maçta onlardan biriydi, ama bu sefer hak ettiğimiz puanı aldık, en azından bu sene için kimin daha iyi olduğunu veya kimin daha iyi oynadığını hepiniz görmüşsünüzdür tabi at gözlüğü ile yorum yapmıyosanız. sonuçta ilk maçta 3-1 koymuştuk. bu maçtanda 1 puanı aldık, yani bu demek oluyor ki galatasaraya 2 maçtada gücünüz yetmedi, 2012 için KONUŞUYORUM. bakıyorumda hala atıp tutanlar var. şimdi playoff'larda muhtemelen ilk maç arena'da hadi yine atıp tutun, ağzınızdan salayalar fışkırarak boş boş konuşun, gelin gücünüz yetiyosada yenin. ama şunuda unutmayın eğer yenemezseniz, bu sefer 3'le filan kurtulamayacaksınız, bunuda bi tarafınıza yazın.

    0|0
    0|0
  • Biz sizi Semih'le yendik,1 metreden gol kaçı Guiza'nin topukla attığı golle de yendik. Biz sizi Arda'lı da yendik, Arda’sız da yendik, Mondragon'lu bir ayrıyendik .

    Meşhur UEFA kupasını kazanan şahane(!) takımınızı Johnson'in attığı golle yendik. Sami Yen'de, Kadıköy’de, Arena’da, yurdun her kösesinde…

    Yetmedi gurbet kupası dediler Almanya’da da yendik. Örümcek kamerayla da yendik,3D ilk maç yayınında da yendik. TT Arena’da ilk mağlubiyetlerini de aldırdık, 3-0 dan 4-3 yaptık. 6-0 gibi tarihi bir skor aldık. 100.ncü yılınızda şampiyon olduk,100.ncu yılımızda Sami Yen’e şampiyon çıktık.

    Her branşta ezici üstünlük sağladık, kendi stadımızı kendimiz yaptik,1319 gün olmuş 1 puan almışsın sen hala neyin kafasındasın aslanım (!)?

    0|1
    1|2
    • vay be bu kadar iyi ezberlemişsin ha galatasaray maçlarını sorsam demek gol dakikalarını, galatasaray kadrolarını bile sayacaksın güzel bir şey tabi bu kadar yakından takip edilmek sana benden +1 :)))

    • ee gerçekler :)

  • fenevlilere bu korku yeter son dakikada direkte patlayan top ahhh.çoğu fenerli gözlerini kapatmıştır:))))

    2|2
    0|3
  • ulan baros

    3|0
    0|1
  • Resmen 2 gol atıp yattılar o gollerin üstüne son top gol olmalıydı

    3|0
    0|3
    • kesinlikle gol olmalıydı.Ama bilerek berabere kaldılar gibi.İstesek fark atardık

    • bilemeyeceğim artık o kadarını ama yazık oldu gerçekten resmen tek kale oynadık gibi ikinci yarı

    • ceza vermezler fenere...elmander'in suratı parçalandı yaaa

  • Kim olsa takımı 2-0 öne geçince sevinir ama "koymak" gibi tabirler kullanmak yanlış.

    Ben bir Galatasaraylı olarak gelecek sezonu iple çekiyorum, artık Avrupa'da başarılı olduğumuz günlere dönüyoruz :)

    0|0
    0|0
  • Kadıköydeki maçlarda sevinen bir galatasayaraylı görürsen nedeni fark yemediği içindir ya da beraberliği kurtardıkları için..

    0|0
    0|0
  • sevinin bakalım beraberliğe sizde haklısnız. beraberlik bile büyük sevinc sizin icin

    0|1
    0|1
  • olsun yine sevinebilirsiniz fenevli arkadaşlar.bursadan gol haberi yok:)))

    0|0
    0|0
  • +5 tbrler:))

    0|0
    1|3

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bu mudur fairplay?Bütün Galatasarayın kafalarını patlattılar.Allah bütün fenevlilerin belasını versin.İlkelliklerini çok güzel belli ediyorlar

    6|2
    1|4
    • Fenerin oynadığı da top mu!? tek bildikleri şey var; vur-kır-parçala kazan, başka birşey bilmezler.

    • Hepsini Göster
    • allah bütün taraflı yorum yapanların da belasını kat kat versin.

      her yer tertemiz bir fenerde oluyor sanki.atan ortamı geren şerefsizdir ama böyle cahilce fanatik yorum yapanların da onlardan kalır yanı yok.

    • illa ki verecekler ama bakalım ne verecekler o merak konusu şu an

  • Ah be Baros Galibiyetten olduk son anda

    1|0
    0|1
  • Ben de o tarz yazı yazanları sevmiyorum.

    Ama berabere kalıp yenmiş gibi sevinenler üstüne laf sokanlar da ayrı garip bence.

    1|1
    1|2
    • Yenmiş gibi davrandığımız yok canım sadece fazla emindini kendinizden erken sevinmeye başlayıp hayal kırıklığı yasadınız :) benim eleştirdiğim şey bu değil zaten saçma sevinç gösterileriydi :)

    • Ben iki tarafı da tebrik ediyorum. :) Bazıları zaten siz değil.

  • Bundan sonraki kadıköy'deki maçı alacacgız inşallah. Birde berabere bitmiş olması bile bazı fenerlilerin çenesini kapattrmasına yaradı, sevindim yani.

    1|0
    0|2
  • huyumuzdur,bu ne hep yapıyoruz.

    0|0
    1|0
  • Son saniyelerde o direği oraya koyanın ben :(

    1|0
    0|0
  • Hiç işte ya.neyse fazla ustlerıne gıtmedık yıne.sayemızde puan aldılar :)

    0|0
    1|1
  • NKFVAS :) opuldunuz fenevliler.

    1|1
    2|4
Yükleniyor...