Beni çok sevdiğini söyleyen sevgilim bugün beni terketti son kez konuşmak için yüz kere aradım açmadı

bir senelik ilişkim sonunda bugün terkedildim gerçekten çok acı çekiyorum. çok kavga ediyoruz diye hep bende sorun olduğunu söylüyordu sırf bu sorunu aşabilmek için onunla mutlu olabilmek için dün psikiyatri doktoruna gittim benim depresyonda olduğumu söyledi doktor ve ilaç verdi bunu dün ona anlattım uzun uzun düşündü depresyondaymışım dedim benim deli olduğumu sandı bana bugün sen hangi doktora gidersen git ne ilacı içersen iç düzelmezsin dedi ilaç mutluluk hormonu veriyormuş buna rağmen Şu an sanki ölüyorum napıcam hayatıma nasıl devam edicem bilmiyorum. ben onun için çok fedakarlık yaptım askerdeyken yanına gittim hep destek oldum iş bulamadı destek oldum buluşamadık onun yaşadığı şehire gittim hiç bilmediğim yere... sosyal siteler yüzünden kavga ediyorduk ilişkimiz saklıyordu herkesten en önemlisi netten tanıştık diye ailesinin beni istemediğini söyledi hiçbirini kaldıramıyorum bütün bunların nasıl üstesinden geleceğimi bilmiyorum ölüyorum sanki ben sokak ortasında ağlarken benden telefonda ayrıldı ve suratıma kapattı telefonu numaramı engelledi ben bu kadar mı değersizim senelerce peşimde koşan beni deli gibi sevdiğini söyleyen adam bana neler yaptı sürekli evlilkten bahsetti hatta ayrılırken bile hala evlenmek istediğini ama ailesiyle benim aramda bir seçim yapması gerekeceğini ve onu bu zor duruma sokmamamı söyledi son kez konuşalım diye yalvardım açmadı ben de seni istemiyorum sen benim sevdiim adam olamazsın diyecektim içimde derin bir yara ve söylenmemiş sözler kaldı beni gurursuz değersiz basit gördüğünü düşünüyorum hatta bazı olaylardan dolayı başkasoı olduğunu düşünüyorum kendimi rezil ettim diye düşünüyorum bütün bu düşüncelerden nasıl kurtucam bilmiyorum sanki son günümü yaşıyorum bundan sonrası ölüm gibi geliyor nasıl bu düşüncelerden kurtulucam tekrar sevebilir miyim mutlu olabilir miyim bu ezikliten kurtulbilir miyim 29 yaşındayım kendime güvenim geri gelir mi :(


0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Sonda sordugun butun sorularin cevabi kocaman bir eveeeeeeetttttttttttt! Hem de nssil. O ksdsr kolay ki aklin sasar.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • ablam, sen inanıyosun ki o aslında iyi kalpli biri. seni üzgün görünce dayanamayıp vicdansızlığı bırakıp seni affedicek. maalesef yok öyle bir dünya. hiçbi erkek kız farketmez, ayrılık sonrası 'hmm bu beni seviyo, benim için üzülüyo. o yüzden aramızı düzeltcek seyler yapmalıyım'' diye düsünmez. en azından sevmeyen biri böyle düsünmez. seven insan ise bırakmaz, seven insan yalvarttırmaz, seven insan sevdiğinin gözünden tek bir damla akmasına izin vermez. sen ne kadar yalvarırsan, ne kadar kendini ezik gösterirsen o adam olacak şahıs senden o kadar uzaklaşacak. peki sen uzaklaşırsan o sana geri gelcek mi? gelmez büyük ihtimal. yoluna bak sen.

    0|0
    0|0
    • geri gelecek olsa hiç gitmezdi beni bu zor günlerimde terketmezdi herşey bir bahaneydi inanmıyorum ayrılık sebbeplerine salak olmak lazım çünkü twitter a aşk lı sözler yazıyo aşık olsa benden vazgeçmezdi

  • kapalı kapılar ardında ararsın kendini büyük küçük ödünlere böleersin hayatı

    uzaklasarak susarak görmezlikten gelerek sırrını bekleyerek ilerlersin

    ama öyle degilmi zehirlenerek adım adım batarak gidersin bu hayatta hyhat çok farklı bir kavram sadce sana seni özel ve hissettirecek ve içindeki sorunları cözecek yüreğinin güzelliğini sana hissettitrcek yüreğindeki dalganlanmaları durduracak ve onları çözecek sana semimi şekilde aklındaki bütün soruları ve içindeki soru işaretlerini giderebilecek biri bir dost lazım.

    konu aşk ise mesafeler kilometrelerle ölcülmez aşkta mesafeler sadece yürekle ölcülür yüreği büyük olan heryerde sıcaklığı hissedilir bunuda aklından çıkarma

    0|0
    0|0
  • elbette nefes aldığın sürece her zaman umut vardır. nefes almayı unutma.

    0|0
    0|0
  • sende amma yüzsüzmüşsün ha 1 kere aradın açmadımı atara atar gidere gider adamın tribini öperler dicen aramıcan kızım

    0|0
    1|0
    • sağol çok iç açıcısın

    • Hepsini Göster
    • yav millet kendini gerçekten seven birini buluyo terk ediyo o nasıl bir bolluktur anlamadımki

    • kendisi de beni kimse senin gibi sevemez diyordu ama demek ki o sevmemiş

  • cok uzun yasmısın okumadım ama arama sende onu ulasılmaz ol suluk gıbı yapısırsan kacar senden dahahda

    0|0
    0|0
    • benim de kendimce söyleyeceklerim vardı yoksa bitii işte

    • Hepsini Göster
    • aynen öyle oldu ve benim üzüldüğüm şey de tam bu işte onu kaybetmek falan değil düştüğüm durum

    • yanı dusun ıyıce dusun

  • Gelmez vede dahada kötü olursun

    0|0
    0|0
  • ne halde olduğunu anlıyabiliyorum .zor gerçekten .evet tamamen senin elinde mutlu olmak sadece biraz gayret et düzeleciğine inan

    0|0
    0|0
    • sağol gerçekten çok teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • ben de çok şey atlattım ama hiç bu kadar değersiz hisstemedim hiç bu duruma düşmedim napıcamı bilmiyorum

    • aşk acısına dönüşmeden atlatman lazım yoksa daha kötü olucan yanlızlık çökünce ekle istersen beni yardımım dokunucak emin ol

Kızlar Ne Diyor 2

  • lutfen onune bakarmisin erkek bitmedi bende terkedildim pesinden kostukca gotu kalkti degersiz oldum adam yerine hic koymadi beni mendil gibi firlatti atti dun kara aldim 3 ay bekledim tam doner mi diye artik onu unutmak en iyisi uzulme .gecmis tozdur ufle gitsin

    0|0
    0|0
  • ekle beni de sana bir tavsiyede bulunayım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...