Kızınıza nasıl bir baba olursunuz hiç düşündünüz mü?

bugün bu filmi izledim'' kızım için'' açıkcası etkilenmedim diyemem..keşke benim babamda benim için duygularını bu şekilde ifade edebilseydi.. benim babam bana sevgisini hiç göstermedi ..sevdiğini bilmekle yetindim hep neden mahrum bıraktı bilmiyorum..ilerde kızınız olursa onu sevmekten sevginizi göstermekten çekinmeyin..bir kız çocuğu için babalar çok önemlidir.. kızınız nasıl bir baba olursunuz sevginizi gösteren mi yoksa hep otoriter biri mi?

link


0|0
1|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Arada sırada kafama takılırdı, aşkı düşünürken daha ilerisine adım atardım bazen. Bir çocuğum olsa nasıl davranırdım, nasıl baba olurdum diye düşünürdüm bazen. Ne kadar erken ve düşünmesi komik olsa bile..

    Dışarıda elimden geldiği kadar milleti izlemeye ve anlamaya çalışıyorum. Bu benim, kendimi geliştirmem için onları oyun olarak kullandığım bir küstahlığım. Bazen bir babanın kızına nasıl davrandığını inceliyorum. Doğru olan bu olabilir mi, sen olsaydın nasıl yapardın gibi düşünceler içine girebiliyorum.

    Eksikliğimi kapatmaya çalıştım bugüne kadar hep. Ve bu sevgi gösterisi veya davranış biçimleri de onlardan biri kuşkusuz. Kendimin ne olduğunu ben milleti izlerken daha çok idrak ediyorum, gerçekten. Ve bu çocuk meselesinde de daha milletten öğreneceğim çok şey var. Doğru ya da yanlış. Çoğu kez doğru olanı göremeyip kendi icimde buluyorum. Artık çoğu kez annesinden bile olması gerektiği davranışı ve sevgiyi göremeyen çocuklar görüyorum sokaklarda..

    Artık çoğu kez başı boş bırakılmış , elinde. tutulmayan küçücük çocuklar görüyorum ben yollarda.

    Acınası ..

    Çünkü "nasıl çocuk yetiştiririm düşüncesinden önce sekste nasıl pozisyon alabiliriz" düşüncesinde olan insanlar bunlar. 2 3 saniyelik basit bir zevkin hatasından doğan çocuklar var ya, var mı böyle bir şey?

    ...

    Ara sıra takılır kafama geleceğim. Bir eşim olursa, (ki bu imkansız [olsa bile ancak sevgili olabilir, çünkü evliliği de çok saçma ve ağır bir yük olarak görürüm] ) ondan olabilecek çocuğuma nasıl bir baba olurdun diye düşünmeden duramam. Kendimi o düşünceye atmadan geçemem.

    Fakat şu bir gerçek ki, ne evliliği, nede çocuğu bir yandan istemeyişimin nedeni, eşime veya çocuğuma iyi bir eş/baba olamayacağım fikrinden ileri gelir.

    Eğer çocuğum olur ise, ben ona en iyi baba olabilmek için düşünce olgunluğumun o durum için en üst seviyede olması gerekir. Gerçek bir baba olabileceğimi düşünmeden çocuk yapmam ben.

    Oldu ki, bu konuştuklarım kafa yorsam bile hiç gerçekleşmeyecek ve gerçekleşemeyecek şeyler.

    Yine de düşünürüm ama, ilginç olan.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Zaten 6 yaşında bir yeğenim var. Ona fazlası ile gösteriyorum. Bir annenin ya da babanın yapması gerekenleri ona karşı yaptım ve yapmaya da devam ediyorum.

    2|0
    0|0
  • böyle bir baba olsam kızım isyan eder bir rahat bırak yaaa diye.

    1|0
    0|0
  • kız herzaman babasının onu sevmediğini düşünür, baba ise aman aramızda ki sınır azalmasın modundadır. ama baba kızının tırnağına toz konsa içi kavrulur. baba=kız ilişkisi kız açısından hep sorunludur ama bir de o babayı dinleyin gari

    1|0
    0|0
  • Ben sevgimi de otorite mi de gösteriririm. Kız arkadaşlarıyla birlikte onları gezmeye götürürüm, gizli gizli kaçar yemeğe felan gideriz.anı yaşarız yani

    1|0
    0|0
  • Bende bilmedım baba sevgisini hissedemedim, ilerde kız veya erkek farketmez bir çocuğum olursa onlara sevgimi belli edicem

    1|0
    0|0
  • hmmm hiç düşünmedim ama disiplinliyim yandı kızım bnce:)

    1|0
    0|0
  • benim 6 yaşında kızım var ben 22 yaşındayım erken evlendiğimi üdşünümeyin..o benim kız kardeşim..onu çok seivyorum..kızım gibi davranıyorum ona..

    1|0
    0|0
  • bi kızım olsun yeterki erkek olmasından daha çok isterim

    1|0
    0|0
  • Mukemmel bir baba olacagima inanıyorum

    1|0
    0|0
  • çok severdim onu ama evlenmesini istemezdim :)))

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • merakettım fılmı.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...