Üvey babamın öz oğlu.. Siz olsanız n yapardınız ?

öz babamla annem ayrı. annemin 2.ci evliliği Üvey babamla aram iyi arabasını ehliyetim olmadığı için çok nadir alıyorum oda cok uzak mesafelere gidemiyorum ama öz oğlu Arıyo benimle yaşıt oğlu Arabayı gece alıyor sabahlara kadar onda oluyor ve en az 200 tl harçlık alıyor bense kendim çalışıp kendim harçlık yapıyorum. Bana böyle bişey yapmasını beklemek saçma olur ama üzülüyorum bir tuaflık oluyor Siz olsanız n yapardınız ?


0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

  • Boşver alma daha iyi yarın birgün alıp laf etmekten daha iyidir en azından genç yaşta paranın kıymetını bilmiş olursun tabi bu benim düşüncem

    0|1
    0|0
    • başak bir seçeneğimde olduğunu düşünmüyorum zaten. Teşekkr ederim düşüncenizi benimle paylaştığınız için Haınmefendi.

    • Rıca ederim beyfendi

Kızlar Ne Diyor 7

  • öz baba nerde? görüşülmüyor mu

    0|0
    0|0
  • dünyanın adaletsiz olmasına yakinen tanık olduğun için üzüldüm. yapabileceğin bir şey yok.

    0|0
    0|0
    • Evet gerçekten öyle Aslında ben bazen arabayı aldığım da şık giyindiğimde bana ters ters bakan kişiler oluyo o kişileri anlıyorum ve bazen şükrediyorum hayatıma

  • Üveyden değilde özden bekleöen daha mantıklı olur.Öz baban da yardımcı olmuyorsa yapacak bişey yok.Maddi dırumları bu kadar kafaya takma çalışıp yaparson zamanla.

    0|0
    0|0
    • Yok normalde takmıyorum da biraz arabayı Falan alamıyorum ehliyetim olmadığı için o canımı sıkıyor

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ettim de-me-men bile yeter :))başarılar

    • ççok pardon dikkat etmemişim Cok teşekkürüm Ederim Verdiğin Tavsiyeyi değerlendircem küçük hanım ;)

  • Öz evladı sonuçta.

    0|0
    0|0
  • Annemle konusurdum. Bu dengeyi kurmasını isteyecek kisi annen.

    0|0
    0|0
    • n söyliyebilir ki ? Benim oğluma 200 tl harçlık ver diyemez sonuçta öz oğlu değilim

  • annende sana versin 200 tl harçlık

    0|0
    0|0
  • üvey oldugu için fazlasını beklemen tuhaf olur, sonuçta baban var, öz babandan alman lazım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Sizin yaptığınız çok güzel yani kendinizin çalışıp harçlık yapmanız,siz aslında hayatı öğreniyorsunuz,bunun mükafatını farkında olmadan ileride göreceksiniz,hiçkimseden bir beklenti içine girmeyin.

    0|1
    0|0
  • hemen hemen aynı şeyleri yapardım...aranızda gözle görülür bir ayırım yapmıyorsa davranışı noktaısnda hatası yok demektir üvey babanın.sen kendi kazancını harcamaya çalışıyor olman erdemli bir yaklaşım ileride bugünlerin mükafatını göreceksin emin ol.

    0|0
    0|0
  • Baban ilgilenmiyor mu seninle? Bence ayrım yanlış ikinize de eşit davransa kalp kırmadan keşke.

    0|0
    0|0
    • keşke öyle olsa Babasız kalmak Savaşın ortasında komutansız kalmak gibi bişey nereye çekseler o yöne gidiyosun Ben hep kendi kendimi yetiştirdim..

    • Salma kendini.Böyle düşünürsen psikolojik olarak güçsüzleşirsin.Daha güçlü ol

Yükleniyor...