Sizin yalnızlığınız nasıl bir yalnızlık?

Bakıyorum şimdi, e arkadaş ortamı var, e gönlünce eşlik edebileceği bir topluluk var, sonunda bakıyorum "-yalnızım hacı" diyor. Yahu nasıl yalnızsın bak sana etrafın dopdolu. Ama adam yalnız hisseder.

Bir tarafta da adam gerçekten yalnız, ne ortam var, ne başka bişey, hani gerçekten yalnız.

Şimdi bu kadar kişi yalnızım diyorsa bu kadar yalnız niye bu kadar ayrı? Sen bana yalnızlığını tanımlar mısın dostum?


0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

  • kalabalık içinde yalnızım. ne kadar acınası..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • yalnızlık demek kötü gününde iyi gününde özel gününde, beraber ağlayabilceğin beraber gülebilecegin birisi olmaması demek. çevrende birçok insan olabilir ama kötü gününde kaç kişi yanında kalıyor ya en mutlu gününde kaç kişi kalıyor? hiç. o yüzden çogu insan yalnızdır. insanlık kalmadı yaşamımızda bence senin mutlulugunu kıskananlar üzüntüne sevinen insanlar coğaldı. yalnızlık bu yani

    0|1
    0|0
  • telefon bile kullanmıyorum.Öyle yalnızım ki yalnız kaldığımda neden kimsem yok diye ağlıyorum. Dha ne olsun

    0|1
    0|0
  • Çevrende binlerce insan olsa bile seni anlayan kimse yoksa yalnızsındır. Ama sadece bir tane ya bir tane seni anlayan birisi varsa binlercesine bedel.

    0|1
    0|0
  • sevdıgım bır aılem ve cok samimi bir dostum var kafi. .. ama insan bazen ruhen bozuk oluyor ozaman yalnız hissediyorsun hani etrafındakileri bile görmüyosun ...

    0|1
    0|0
  • benim icin yanlızlık soyuttur. 5 duyumla hissedemem cevremdekileri.

    0|0
    0|0
  • demek ki kuru kalabalığı sevmiyo.

    0|0
    0|0
  • benım yalnızlığım gercek bı yalnızlık annem ve babam var sadece onun dısında dısarı cıkmaya kalksam yalnız ıkı laf edıcek bırısı yok bı kıyafet almaya kalksam nasıl olmus dıye soracak kımse yok.Bi ortamım yok işim yok hep evdeyım dört duvar arasnda

    0|1
    0|0
    • illaki eskilerden okul arkadaşlarınız vardır sohbet ettiğiniz mesajlaştığınız falan

    • Hepsini Göster
    • mesaj arkadaşın falan yok mu hiç sanaldan falan ne bilim gerçi sanal da gerçek gibi olmuyor arkadaşlık

    • sanaldan evet konusulabılıyor ama ıste sorunlaın degısmeyınce konusasın gelıyor ınsanlara hep aynı derdını anlatamıyosun zaten anlatsanda bakıyosun o an dınlıyor o kadar sonrasında uzun süre sormuyor bıle naptın dıye

Erkekler Ne Diyor 3

  • Yatılılıktaki 9. yılım. Bunun son 4 yılı da İstanbul'da geçti. Telefon rehberimde yüzlerce isim var, bir odada kendim hariç en az 3 kişi oldu ama gel biraz konuşalım, dertleşelim, efkar dağıtalım desen arayabileceğin/ulaşabileceğin insan sayısı bir elin parmağını geçmez.

    0|1
    0|0
  • o yalnızlık başka arkadaşım etrafındakiler kimi zaman seni sıkar farklı bir boşluk vardır

    bu boşluğu sen göremezsin o boşluk içten gelen sevgi sıcak karşılıksız sen sen olduğun için

    sadece elini tutsa gözlerindeki beni görebilmek duyguyu hisetmek içindeki boşluğu doldurmak

    yalnızlık tt arenadaki kalabalığın içinde kendini tek görmektir

    her şeyin vardır ama içini dolduran sıcaklığı bulamazsın yalnızlık budur benim için

    0|1
    0|0
  • ortam mortam yok ben o tür yalnızım işte

    0|1
    0|0
Yükleniyor...